Asociace hotelů a restaurací České republiky
Česky English
Česky English

SET MENU KURZŮ

Workshop: 4 pilíře digitálního marketingu

Více

Dosahuje váš hotel či penzion maximálního potenciálu, který nabízí digitální marketing?

Víte, jaké jsou nejnovější trendy?

Jaké jsou 4 klíčové pilíře, na které by se měl váš hotel či penzion zaměřit?

 

Seznamte se se čtyřmi klíčovými pilíři. Úspěšné zvládnutí základů optimalizace pro vyhledávače přímo zvýší účinek vašich kroků v oblasti e-mailového marketingu, sociálních sítí a placené reklamy. Když se hlouběji ponoříte do dat získaných z placené reklamy a e-mailových marketingových kampaní, získáte mimořádně užitečné poznatky toho, jaký obsah dokáže nalákat uživatele na váš web a jaký typ obsahu uživatele zajímá na vašem webu nebo kanálech sociálních sítí.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 1 450 Kč bez DPH
pro nečleny: 2 450 Kč bez DPH

Krizové situace v provozu a psychologická podpora

Více

Jak se připravit na možné nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku?

Během kurzu se seznámíte s pojmem akutní krize, krizová intervence, s průběhem akutní reakce na stres a s tím, jakou psychologickou podporu je možné účastníkům krizové situace poskytnout.

Zmíníme téma pracovního vyhoření a jeho prevenci.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Akademie v regionech: Housekeeping, modul 1

Více

Co host od ubytovacího zařízení očekává?

Jaké činnosti mohou zaměstnanci v rámci ubytovacího zařízení pozitivně ovlivnit?  

Co vlastně dělá paní pokojskou skutečným profesionálem?

Během kurzu si připomeneme důležitost dodržování zásad hygienické bezpečnosti, užívání jednotného systému, porozumění pracovnímu procesu, správné manipulace s prádlem, obecných profesionálních návyků a citu pro detail.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Prozákaznický přístup a servis

Více

Víte, jaké jsou zásady přátelského zákaznického servisu?

Víte, proč je důležitý? Jak pomocí přátelského zákaznického přístupu zvýšit tržby a jak docílit spokojenosti Vašeho zákazníka?

Seminář je veden názornou zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi

V závěru semináře je ponechám prostor k diskuse o konkrétních zkušenostech účastníků.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Základní standardy profesionální obsluhy pro servírky a číšníky - modul 2

Více

Chcete zlepšit úroveň služeb?

Chce zlepšit přístup obsluhy k zákazníkům?

Chcete zlepšit nabídku a prodej v obsluze?

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Pokračování modulu I

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Znáte dobře vaše nové legislativní povinnosti v oblasti gastro provozu?

Více

Znáte všechny dozorové orgány a jejich požadavky?

Víte, že hrozí vysoké pokuty v rámci správního řízení při nedodržení zákonem daných požadavků?

Během kurzu projdeme témata jako HACCP, ČOI a její požadavky a způsoby kontrol, veterinární správa a její požadavky a způsoby kontrol, SZPI a její požadavky a způsoby kontrol, BOZP v restauračním prostředí (dokumentace, revize, školení) a hygienické minimum

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 800 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 800 Kč bez DPH

Obsahový marketing chytře a efektivně

Více

Co vůbec je obsahový marketing a proč je tak důležitý?

Jaké jsou jeho výhody? 

Proč ho dělat? A hlavně – jak ho dělat? Kde váš obsah publikovat a jak docílit vyššího dosahu?

Jak docílit růstu povědomí o vaší značce a jaké využívat distribuční kanály? A mnohé další

 

 

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Akademie v regionech: Recepční profesionál, modul 1

Více

Jaké jsou úkoly a přístupy profesionálního recepčního?

Jaké jsou činnosti obecně související s hotelovou recepcí?

Kromě běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku správné komunikace recepčních s hostem, celkovou péči o hosta, proaktivní nabídku služeb (upselling), důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu.

Obsahuje i návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Akademie v regionech: Základní standardy profesionální obsluhy, modul 1

Více

Také se domníváte, že obsluha nemusí nutně znát detailně francouzský způsob obsluhy, ale měla by mít základní znalosti profesionální obsluhy?

Zvládnutí péče o hosta a být schopen ho profesionálně obsloužit je elementárních znalostí každého zaměstnance, který je ve styku s našimi hosty bez ohledu na to, jaký typ stravovacího zařízení provozujeme.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Workshop: Potravinové právo

Více

Orientujete se dobře v potravinovém právu?

Víte, jaké jsou typy kontrol a co konkrétně od Vás mohou požadovat?

Chcete získat odpovědi na otázky, jak nejlépe postupovat právě při zákonech daných kontrolách?

Dozvíte se jaké jsou zákonné povinnosti gastro provozů, jaké jsou nové požadavky na stravovací provozy, na co konkrétně se zaměřují státní kontroly. Ukážeme Vám reálné příklady, které budou prodiskutovány do hloubky včetně doporučení ideálního postupu. V závěrečné části využijte prostoru na odpovědi na otázky, které vás z pohledu provozu kuchyně a restaurací zajímají.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 1 450 Kč bez DPH
pro nečleny: 2 450 Kč bez DPH

Úvod do revenue managementu

Více

Zajímá Vás, co je to revenue management a jaké jsou jeho principy?

Setkáváte se v práci s daty svého hotelu a chcete jim blíže porozumět?

Úvod do revenue managementu (RM) je koncipován jako obecné představení RM, přibližuje základní aspekty RM – produkt, klienta, čas a cenu, osvětluje klíčové pojmy a učí s nimi pracovat a počítat.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Web jako výdělečný nástroj

Více

Prodávejte více díky kvalitním webovým stránkám.

Seznamte se s různými pohledy na tvorbu webu, s postupy a systémy.

Načerpejte informace o tom, jak web testovat, jak web analyzovat a jak se dostat k tomu, že bude fungovat jako efektivní prodejní nástroj. Vyzkoušíte si, jak měřit konverze a k čemu je to důležité. Budete vědět více o Google Analytics.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Jak na komplexní řízení hotelového obchodu

Více

Chcete se zorientovat v problematice obchodu a distribuce ubytovacího zařízení?

Víte jak na efektivní hotelový prodej?

Reagujete včas na technologické novinky a trendy v prodeji?

Seznamte se s komplexním pohledem na hotelový sales a základy revenue managementu.

Na kurzu se zaměříme na teorii i praktické ukázky formou workshopu. 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 800 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 800 Kč bez DPH

Revenue Management pro ubytovací zařízení

Více

Potřebujete vědět, jak využit Revenue Managementu v praxi?

Jaké jsou základní principy revenue managementu a jejich správné používání?

Jak si osvojit taktiky a postupy, jak prodat správnému zákazníkovi ten správný produkt ve správný čas a za správnou cenu?

Tento, již tradičně dvoudenní kurz, vám odhalí základní principy revenue managementu. Pochopíte rozdíl mezi yieldingem a revenue managementem. Budete si umět sestavit vlastní cenovou strategii a obchodní politiku vzhledem k vaší disponibilní kapacitě, síle poptávky a mnoha dalším faktorům, které v dynamické cenotvorbě hrají roli. Vysvětlíme si důvody a logiku cenové parity a integrity. Porozumíte klíčovým ukazatelům, které si budete umět spočítat.

Čeká vás mnoho praktických příkladů.

Druhý den si vyzkoušíte práci revenue manažera. Kalkulačky s sebou.

Kurz je určen pro rezervační manažery, junior revenue manažery, obchodní ředitele, ředitele hotelů.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 7 900 Kč bez DPH
pro nečleny: 8 900 Kč bez DPH

Řešení připomínek a stížností zákazníků včetně řešení nestandardních situací

Více

Jak správně reagovat na kritické připomínky zákazníků?

Účastníci si na řadě ukázek připomenou, co do úst profesionála patří a nepatří, na co si dát pozor ve verbální i nonverbální komunikaci, jak důležité jsou dojmové faktory.

Seminář obsahuje i praktický nácvik vybraných situací jako, když si host stěžuje na disproporci v ceně, nechce poskytnout garanci na pobyt či předložit doklad totožnosti, jak komunikovat tolik obávaný overbooking atd.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Recepční profesionál - modul 2

Více

Pokračování modulu I

Jaký je správný pro zákaznický přístup?

Jak může recepční ovlivnit spokojenost hosta? Co je profesionální komunikace? Jak lépe prodávat? Jak nabízet doplňkové služby v rámci upsellingu?

Procvičíme si praktické situace, které mohou na recepci nastat. Detailněji a praktičtěji se vrátíme k obsahu modulu I.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Recepční profesionál, modul 1

Více

Jaké jsou úkoly a přístupy profesionálního recepčního?

Jaké jsou činnosti obecně související s hotelovou recepcí?

Kromě běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku správné komunikace recepčních s hostem, celkovou péči o hosta, proaktivní nabídku služeb (upselling), důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu.

Obsahuje i návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Více

Nenašli jste pro vás potřebná témata?

Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?

Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 20 000 Kč + DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.

Akademie AHR pro restauratéry

Více

Jak dosáhnout většího zisku Vašeho gastro provozu?

Jak si udržet klienty?

Jak nastavit a dodržovat standardy ve Vaší restauraci?

Balíček kurzů pro provozovatele restaurací, F&B manažery a vedoucí odbytových úseků, který Vám dá tipy, jak zefektivnit provoz Vaší restaurace

4 jednodenní kurzy z oblasti gastronomie:

Jak poznat a ohodnotit služby vlastní restaurace. Jak jí vidět očima zákazníků.

  1. Komunikace s hosty. Tvorba standardů pro úspěšnou restauraci. 
  1. Efektivní prodej nápojů v restauračním byznysu.
  1. Trendy a rentabilita v sestavě jídelních lístků.

Pro více informací nás kontaktujte

 

 

Balíček kurzů - manažerské dovednosti

Více

Jak zlepšit pracovní výkony Vašich zaměstnanců?

Jak rozvíjet, motivovat, delegovat Vaše zaměstnance?

Jak vést efektivní tým?

Balíček kurzů pro vedoucí zaměstnance, manažery a majitele společností, který Vám dá tipy, jak ve Vašich zaměstnancích najít to nejlepší

5 jednodenních kurzů z manažerské oblasti:

  1. 1. Jak najít, získat a udržet dobré zaměstnance
  2. 2. Instruování, delegování a zpětná vazba
  3. 3. Konflikty a námitky
  4. 4. Motivace a demotivace
  5. 5. Happiness at work (štěstí v práci)

Pro více informací nás kontaktujte

 

Moderní efektivní koncepce ubytovacích a stravovacích zařízení – individuální dlouhodobá podpora na míru

Více

Plánujete budovat či rekonstruovat ubytovací či stravovací zařízení?

Můžeme Vám pomoci

Koncepční podpora bude sestavena zájemci individuálně na míru. Podporu Vám poskytnou naši přední odborníci z oboru na základě svých letitých osvědčených zkušeností ze stovek zařízení…

Mystery Shopping profesionálně a s bonusem

Více

Jak váš hotel vidí a vnímá váš host?

Zajistíme Vám profesionální provedení Mystery Shoppingu, tzn. utajené zcela nezávislé návštěvy a kontroly Vašeho zařízení.

Tato návštěva a s ní spojená kontrola standardu a poskytovaných služeb Vám zajistí plně objektivní pohled na Váš produkt.

Základní obsah Mystery Shoppingu pro ubytovací zařízení: provedení rezervace, check-in, 1x přenocování, zhodnocení pokoje, návštěva 2-3 středisek, check-out, základní bezprostřední ústní výstup, zpracování písemného výstupu

Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.

 

 

Voucher Akademie AHR jako dárek či ocenění

Více

Neváhejte a objednejte si jako skvělý dárek či ocenění pro vaše kolegy voucher Akademie AHR pro rok 2019.

Voucher v hodnotě 3 300 Kč či 3 800 Kč se dá během roku využít na vybraný kurz naší Akademie.