Česky English
Česky English

SET MENU KURZŮ

Základní standardy profesionální obsluhy pro servírky a číšníky - Seminář odložen - nový termín bude upřesněn

Více

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Poznejte  základy psychologie zákazníků Poznejte typy zákazníků a jak s nimi jednat?Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Chcete znát základní gastronomická pravidla pro obsluhu a současné trendy? 

Okruhy témat Základy etikety obsluhy

Proklientské chování a přístup k hostům

Pravidla aktivní nabídky a prodeje

UP SELLING a jeho využití v praxi

Řešení stížností a konfliktů. Jak jim předcházet

Trendy v Gastronomii

Praktická cvičení

Pro koho je seminář určen?

Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese?

Zlepšení úspěšnosti prodeje.  Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšíte se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim předcházet. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Recepční profesionál, modul I. - 3. 4. 2020

Více

Jaké jsou úkoly a přístupy profesionálního recepčního?

Jaké jsou činnosti obecně související s hotelovou recepcí?

Kromě běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku správné komunikace recepčních s hostem, celkovou péči o hosta, proaktivní nabídku služeb (upselling), důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu.

Obsahuje i návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Krizové situace v provozu a psychologická podpora - 6.4. 2020

Více

Jak se připravit na možné nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku?

Během kurzu se seznámíte s pojmem akutní krize, krizová intervence, s průběhem akutní reakce na stres a s tím, jakou psychologickou podporu je možné účastníkům krizové situace poskytnout.

Zmíníme téma pracovního vyhoření a jeho prevenci.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Provoz F&B úseků od A do Z 8. 4. 2020

Více

Zajímá Vás, na co se zaměřit při řízení restaurací, nebo celých F&B úseků? Potřebujete zefektivnit provoz hotelového F&B úseku?Chcete vědět, kde „číhají“ největší rizika? Máte pocit, že váš šéfkuchař to moc ekonomicky nezvládá? Potřebujete skloubit kvalitní pokrmy, nápoje, vydělávat a zároveň pracovat na udržení špičkového personálu a mít na personál peníze? Chcete vědět jak na to?

Pro koho je kurz určen? Tento kurz je určen nejen pro vedoucí pracovníky v restauracích, jejich provozovatele, ale i pro šéfkuchaře a především F&B manažery. Ale rád bych na svém kurzu viděl i ředitele a Operations manažery. Často se mi stává, že právě oni jsou problematikou F&B nepolíbeni.

Na kurzu se naučíte především to, co vás na denní bázi trápí. Ukážeme si, jak efektivně plánovat personál. Jak spočítat Food cost, jak beverage cost. Jak si pohrát s náklady. Jak bojovat s nedostatkem personálu. Část kurzu bych rád zaměřil i na šéfkuchaře. Většinou jsou 2 druhy šéfů. Jeden umí vařit a druhý počítat. Málo kdy se povede obojí. A já bych rád touto cestou ty, co umí vařit, naučil i počítat.Naučíte se dělat kalkulace. Počítat výtěžnost nejen jídel a nápojů, ale i celých akcí, eventů atd.. Naučíme se plánovat. Tvořit budget. Vysvětlíme si forecast a celkově ekonomické plánování provozů. Řekneme si, jak na pohovory. Kde sehnat personál a jak chybějící personál nahradit.

 

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Housekeeping, modul I. - 20.4.2020

Více

Co host od ubytovacího zařízení očekává?

Jaké činnosti mohou zaměstnanci v rámci ubytovacího zařízení pozitivně ovlivnit?  

Co vlastně dělá paní pokojskou skutečným profesionálem?

Během kurzu si připomeneme důležitost dodržování zásad hygienické bezpečnosti, užívání jednotného systému, porozumění pracovnímu procesu, správné manipulace s prádlem, obecných profesionálních návyků a citu pro detail.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Řešení připomínek a stížností zákazníků včetně řešení nestandardních situací 6. 5. 2020

Více

Jak správně reagovat na kritické připomínky zákazníků?

Účastníci si na řadě ukázek připomenou, co do úst profesionála patří a nepatří, na co si dát pozor ve verbální i nonverbální komunikaci, jak důležité jsou dojmové faktory.

Seminář obsahuje i praktický nácvik vybraných situací jako, když si host stěžuje na disproporci v ceně, nechce poskytnout garanci na pobyt či předložit doklad totožnosti, jak komunikovat tolik obávaný overbooking atd.

okruhy z kurzu:

z čeho vzniká stížnost

zásady řešení stížností a připomínek

nejčastější pochybení v řešení / čeho se vyvarovat

vhodné formy kompenzací

nácvik vybraných situací

monitoring spokojenosti hosta atd

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Revenue Management 12. 5. - 13. 5. 2020

Více

Potřebujete vědět, jak využit Revenue Managementu v praxi?

Jaké jsou základní principy revenue managementu a jejich správné používání?

Jak si osvojit taktiky a postupy, jak prodat správnému zákazníkovi ten správný produkt ve správný čas a za správnou cenu?

Tento, již tradičně dvoudenní kurz, vám odhalí základní principy revenue managementu. Pochopíte rozdíl mezi Yieldingem a Revenue managementem. Budete si umět sestavit vlastní cenovou strategii a obchodní politiku vzhledem k vaší disponibilní kapacitě, síle poptávky a mnoha dalším faktorům, které v dynamické cenotvorbě hrají roli. Vysvětlíme si důvody a logiku cenové parity a integrity. Porozumíte klíčovým ukazatelům, které si budete umět spočítat.

Čeká vás mnoho praktických příkladů.

Druhý den si vyzkoušíte práci Revenue manažera. Kalkulačky s sebou.

Kurz je určen pro rezervační manažery, junior revenue manažery, obchodní ředitele, ředitele hotelů.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 7 900 Kč bez DPH
pro nečleny: 8 900 Kč bez DPH

Základní standardy profesionální obsluhy pro servírky a číšníky 14. 05 . 2020

Více

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Poznejte  základy psychologie zákazníků Poznejte typy zákazníků a jak s nimi jednat?Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Chcete znát základní gastronomická pravidla pro obsluhu a současné trendy? 

Okruhy témat Základy etikety obsluhy

Proklientské chování a přístup k hostům

Pravidla aktivní nabídky a prodeje

UP SELLING a jeho využití v praxi

Řešení stížností a konfliktů. Jak jim předcházet

Trendy v Gastronomii

Praktická cvičení

Pro koho je seminář určen?

Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese?

Zlepšení úspěšnosti prodeje.  Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšíte se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim předcházet. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Jak efektivně rozjet podnikání 20.05.2020

Více

Chcete otevřít restauraci, hotel, nebo prostě jen bar? Nevíte úplně jak na to? Chcete si spočítat návratnost? Kolik bude potřeba personálu? Kolik investovat do vybavení? Jaké technologie použít? Hledáte vhodný koncept? Potřebujete skloubit kvalitní pokrmy, nápojový lístek a zároveň pracovat na udržení špičkového personálu? Zajímají vás současné trendy v oblasti restauratérství i v oblasti F&B?

Kurz je připraven pro všechny, kteří mají v plánu podnikat v gastronomii. Pro ty, kteří již v tomto oboru pracují a chtějí se dozvědět něco nového. Taky pro ty, kteří pracují v těchto provozech na vyšších manažerských pozicích a chtějí svůj podnik někam posunout. Anebo prostě jen pro ty, co se chtějí něco nového naučit.

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Housekeeping, modul II. - 25.5.2020

Více

Uvědomujete si, jak je důležité vnímat oddělení housekeeping jako typicky nákladové středisko?

Chcete se lépe seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti vedení lidí?

Seminář je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí.

Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping I.

 

 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 300 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 300 Kč bez DPH

Sales - Komplexní řízení hotelového obchodu - 28.5.2020

Více

Chcete se zorientovat v problematice obchodu a distribuce ubytovacího zařízení?

Víte jak na efektivní hotelový prodej?

Reagujete včas na technologické novinky a trendy v prodeji?

Seznamte se s komplexním pohledem na hotelový sales a základy revenue managementu.

Na kurzu se zaměříme na teorii i praktické ukázky formou workshopu. 

 

Úspěšný kurz, který byl při posledním vypsání vyprodán!

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 3 800 Kč bez DPH
pro nečleny: 4 800 Kč bez DPH

Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Více

Nenašli jste pro vás potřebná témata?

Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?

Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 20 000 Kč + DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.

Voucher Akademie AHR jako dárek či ocenění

Více

Neváhejte a objednejte si jako skvělý dárek či ocenění pro vaše kolegy voucher Akademie AHR pro rok 2020

Voucher v hodnotě 3 300 Kč či 3 800 Kč se dá během roku využít na vybraný kurz naší Akademie.