SET MENU KURZŮ

Voucher Akademie AHR jako dárek či ocenění

2 900 Kč
Mám zájem

Neváhejte a objednejte si jako skvělý dárek či ocenění pro vaše kolegy voucher Akademie AHR pro rok 2019.

Voucher v hodnotě 2 900 Kč či 3 500 Kč se dá během roku využít na vybraný kurz naší Akademie.

 

 

Akademie AHR pro restauratéry

Cena pro členy AHR ČR:
10 500 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
11 500 Kč bez DPH

Mám zájem

Balíček kurzů pro provozovatele restaurací, F&B manažery a vedoucí odbytových úseků

4 kurzy z oblasti gastronomie za speciální cenu

1. Auto evaluace v kvalitě restaurační služby

  1. 2. Standardizace služeb jako nástroj k úspěšné komunikaci s hosty 
  1. 3. Efektivní prodej nápojů v restauračním byznysu

4.Trendy a rentabilita v sestavě jídelních lístků

pondělí  04.02. 2019 – Auto evaluace aneb kvalita služby očima hosta

pátek    22. 02. 2019 – Standardizace služeb jako nástroj k úspěšné komunikaci s hosty 

pondělí  04. 03. 2019 – Efektivní prodej nápojů v restauračním byznysu

pátek    29. 03. 2019 – Trendy a rentabilita v sestavě jídelních lístků

Uzávěrka přihlášek vždy týden před plánovaným konáním kurzů.

Kurzů se mohou zájemci účastnit i jednorázově, dle potřebného tématu.

 

Já šéfem - má nová role

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Jednodenní seminář na téma jak zvládnout svou novou roli v práci po svém povýšení aneb co mě čeká, když se stanu šéfem. Povíme si o změně role v rámci týmu a jak se jí nejlépe zhostit, jak být dobrým šéfem svým současným či předchozím kolegům, jak nepřijít o stávající přátelské vztahy, jak dobře vést svěřený tým a plnit nové povinnosti směrem ke svým nadřízeným. Naučíte se jak dobře naslouchat, jak rozdělovat a delegovat práci a jak kontolovat výsledky. Vyzkoušíme si základy koučování a mentoringu v praxi v rámci modelových situací.
 

Úvod do revenue managementu

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Jednodenní kurz s názvem Úvod do revenue managementu je připraven pro personál hotelu, který má zájem o oblast revenue managementu a rád by pochopil jeho principy. Obzvláště vhodný je pro zaměstnance pracující na rezervacích nebo talenty na recepci, taktéž bude jistě užitečný právě začínajícímu revenue manažerovi. Tento kurz přiblíží zájemcům základní souvislosti produktu, klienta, času a ceny a naučí je přemýšlet v tomto rámci.

Základy grafiky pro gastroprovozy

Cena pro členy AHR ČR:
1 450 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
2 450 Kč bez DPH

Mám zájem

Potřebujete mít reprezentativní jídelní a nápojový lístek, ale nemáte grafické cítění a neplatíte grafika?

Během kurzu se seznámíte se základními poučkami, jak dosáhnout lepších výsledků. Podíváme se na možnosti úpravy fotek, tvorbu jednoduchých reklamních materiálů a ukážeme si nástroje, které by Vám v tom mohli pomoci.

Kurz můžete brát i jako lehké pokračování „Fotíme (nejen) pro Instagram“, neboť s fotkami budeme též pracovat.

Ukážeme vám grafické programy, které jsou ke stažení zdarma.

Jak získat, udržet a motivovat dobré zaměstnance

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Jednodenní seminář na téma lidských zdrojů se soustřeďuje nejen na okamžiky před a po náboru nových zaměstnanců, ale také na to, jak si dobré zaměstnance udržet, jaké cesty mohou nadřízení  či HR zaměstnanci volit pro jejich motivaci a sledování spokojenosti.

 

Housekeeping, modul 2

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Seminář je volným pokračováním semináře Housekeeping, modul 1.

V úvodu je zdůrazněno, že housekeeping je typicky nákladové středisko. Obsahem semináře jsou současné trendy a osvědčené postupy v oblasti řízení lidí včetně jejich motivace, organizace práce a kontroly, neboť právě lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku. Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě. Krom jiného se též dozvědí praktické zkušenosti, jak sestavit kvalitní tým, jak si jej pokud možno dlouhodobě udržet, jak na řízení nákladů, atd.Seminář je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí.

 

Krizové situace v provozu a psychologická podpora

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

V hotelovém či restauračním provozu mohou nastat nečekané krizové situace extrémně stresujícího charakteru, např. náhlé úmrtí, násilí, požár, závažný úraz, živelná katastrofa apod. Buďte připraveni a umějte se v rámci vašeho týmu s těmito situacemi vypořádat.Během kurzu se seznámíte s pojmem akutní krize, krizová intervence, s průběhem akutní reakce na stres a s tím, jakou psychologickou podporu je možné účastníkům krizové situace poskytnout. Prakticky se seznámíte s technikami přímé podpory účastníků krizové situace /defusing, debriefing, práce s panikou, dechová cvičení, grounding, centering/. Zmíníme téma pracovního vyhoření a jeho prevenci.

Typologie osobnosti jako základ dobrého týmu: efektivní tým a váš úspěch

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Psychologii týmu využívají sportovní kluby i špičkové podniky, zkuste to také…

Jak sestavit tým, aby skvěle fungoval? Co můžu od svých lidí očekávat? Kdo mi tým stmelí a kdo rozeštve? Koho více motivují peníze a kdo čeká na pochvalu?

Nikdo nemá na čele napsáno, jaký je. Pro lepší poznání pracovníků a členů týmu lze využít dotazníků a psychometrických testů.

V rámci kurzu si vyzkoušíte praktické dotazníky a typologický test, které vám pomůžou lépe poznat sebe i zaměstnance. Zároveň vám pomůžou v lepším výběru zaměstnanců, efektivnější motivaci a lepší spolupráci týmu. To povede k lepším výsledkům a lepší atmosféře na pracovišti.

 Sebepoznání je základ pro úspěch. Poznání silných stránek a osobností členů týmu je krok ke špičkovému týmu.

Recepční profesionál

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Vše začíná a končí na recepci. Recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení


Seminář je zaměřen na všechny činnosti probíhající na recepci od A do Z a obecně související s recepcí. Kromě běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku správné komunikace recepčních s hostem, celkovou péči o hosta, proaktivní nabídku služeb ( upselling), důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu. Dále obsahuje návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat. Dojmové faktory od příjezdu hosta až po rozloučení, přihlášení a odhlášení, vyřizování požadavků hostů během pobytu, motivace hosta k opakovaným návštěvám. Vše samozřejmě včetně konkrétních názorných příkladů ze života. Seminář je určen pro pracovníky recepcí, vedoucí recepcí, vedoucí ubytovacích úseků, příp. i pracovníky rezervačních oddělení, obchodních oddělení aj.

Happiness at work - jak být šťastnější v práci

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Jednodenní seminář na téma štěstí v práci, který Vám při troše skutečné snahy následného vlastniho zapojení v denním životě pomůže k větší spokojenosti v práci, zvýšení vlastní výkonnosti  a osobní motivace a tím vlastní spokojenosti, lepší odezvy od klientů, kolegů, podřízených či nadřízených. Naučíte se jak být schopni lépe řešit stížnosti a reklamace, jak obecně z krizových situací vytěžit maximum a jak pracovat s kritikou. Dozvíte se také o základních principech metody Kaizen, která velmi jednoduchým a účinným způsobem vede ke zvýšení efektivity a k inovaci myšlení, metody, která v rámci malých krůčků vede vpřed a je velmi dobře použitelná i v osobním životě. Závěrem se budeme věnovat troše pozitvního sobectví aneb jak na pečovat o sebe samé.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Upselling a crosselling: maximalizujte tržby i spokojenost

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Seminář poskytuje praktický návod, jak maximalizovat tržby a zároveň spokojenost hostů. Obsah je zaměřen na dennodenní praxi včetně simulace a nácviku konkrétních vybraných situací. Seminář je určen pro pracovníky ubytovacích a stravovacích zařízení, kteří přicházejí do kontaktu s hostem a v jejichž popisu práce je nabízet služby, tzn. pro recepční, obsluhu v restauraci, pracovníky wellness, atd. Zároveň je určen pro jejich vedoucí pracovníky včetně ředitelů a majitelů zařízení, neboť poskytuje informace, jak vůbec nastavit systém pro maximalizaci prodeje. Obdržené poznatky se dají obratem aplikovat v praxi.

Maximálně efektivní a ziskové ubytovací zařízení – jak na to! (provoz i budování)

Cena pro členy AHR ČR:
3 500 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
4 500 Kč bez DPH

Mám zájem

Optimalizace maximalizuje tržby a minimalizuje náklady, je obecně uznávaným dnešním trendem.

Intenzivní kurz s omezenou kapacitou účastníků vás seznámí kupříkladu s:

  • optimálním provozem a tvorbou samotné koncepce ubytovacího zařízení, s výběrem vhodných vybavovacích předmětů, se základními aspekty optimální hotelové restaurace, stejně jako konferenčních prostor, s cenotvorbou a obchodem (marketingový plán, práce s cenou, upselling i slevové portály) a s mnohými dalšími nezbytnými informacemi.

 

Základní standardy profesionální obsluhy pro servírky a číšníky

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Také se domníváte, že obsluha nemusí nutně znát detailně francouzský způsob obsluhy, ale měla by mít základní znalosti jejich práce a neodpovídat hostovi „nevím, musím se zeptat kuchyni, my to nevíme, nesmíme jíst jídlo, které se servíruje hostům, minerálku nemáme a čistou vodu vám nepřinesu). Každý, kdo pracuje ve službách by měl být schopen profesionálně obsloužit hosta .

Profesionální obsluha představuje soubor elementárních znalostí každého zaměstnance, který je ve styku s našimi hosty bez ohledu na to, jaký typ stravovacího zařízení provozujeme. Zvládnutí standardů profesionální obsluhy je prostě nutností.

Řešení připomínek a stížností zákazníků včetně řešení nestandardních situací

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Seminář je názornou praktickou průpravou jak správně reagovat na kritické připomínky zákazníků, a nejen na ně. Účastníci si na celé řadě ukázek z dennodenní praxe ubytovacích a stravovacích zařízení připomenou, co do úst profesionála patří a naopak nepatří, na co si dát pozor ve verbální i nonverbální komunikaci, jak důležité jsou dojmové faktory. Seminář obsahuje i praktický nácvik vybraných situací jako například, když si host stěžuje na disproporci v ceně, nechce poskytnout garanci na pobyt či předložit doklad totožnosti, jak komunikovat tolik obávaný overbooking, atd. „Těžko na cvičišti, lehko na bojišti“

Obsahový marketing chytře a efektivně

Cena pro členy AHR ČR:
2 900 Kč bez DPH
Cena pro nečleny:
3 900 Kč bez DPH

Mám zájem

Obsahový marketing je již docela dlouhou dobu nedílnou součástí marketingového slovníku.

Odpovíme na otázky co vůbec je obsahový marketing? Jaké jsou jeho výhody?  Proč ho dělat? A hlavně – jak ho dělat? Kde váš obsah publikovat a jak docílit vyššího dosahu? Jak docílit růstu povědomí o vaší značce a jaké využívat distribuční kanály? A mnohé další

 

Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Velmi rádi pro vás připravíme jakýkoli z našich kurzů i jako kurz na míru - přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Neváhejte nás kontaktovat.

Mimo speciální ceny za tento kurz ( od 18 000 Kč) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Jakékoli téma upravíme dle vašich potřeb a požadavků. Minimální počet účastníků záleží na vás, maximální počet však 15, z důvodu zachování efektivity a prostoru k diskuzi jeho účastníků s lektorem.

Mystery Shopping profesionálně a s bonusem

Zajistíme Vám profesionální provedení Mystery Shoppingu, tzn. utajené zcela nezávislé návštěvy a kontroly Vašeho zařízení. Tato návštěva a s ní spojená kontrola standardu a poskytovaných služeb Vám zajistí plně objektivní pohled na Váš produkt. Pro provedení Mystery Shoppingu angažujeme profesionály z oboru, kteří mají dlouhodobé zkušenosti a rozhled, nenajímáme studenty či brigádníky bez znalostí problematiky. Tímto přístupem garantujeme vysokou úroveň poskytnutého výstupu. Jako bonus Vám u základních parametrů Mystery Shopper doporučí vhodné nasměrování postupů. Součástí provedeného Mystery Shoppingu je samozřejmě písemný výstup.

Na základě zjištění z Mystery Shoppingu Vám můžeme na míru připravit vhodné vzdělávací programy či individuální koncepční podporu.

Základní obsah Mystery Shoppingu pro ubytovací zařízení: provedení rezervace, check-in, 1x přenocování, zhodnocení pokoje, návštěva 2-3 středisek, check-out, základní bezprostřední ústní výstup, zpracování písemného výstupu

Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.

 

Moderní efektivní koncepce ubytovacích a stravovacích zařízení – individuální dlouhodobá podpora na míru

Plánujete budovat či rekonstruovat ubytovací či stravovací zařízení? Můžeme Vám pomoci mj.:

  • Zvolit správnou kapacitu, koncepci a strategii, což je základem budoucího úspěchu
  • Určit komu, kdy a za kolik Váš produkt nabízet a prodat
  • Zrekapitulovat a optimalizovat projektovou dokumentaci, dispoziční i interiérovou
  • Nastavit standardy zařízení respektující moderní přístupy a trendy
  • Sestavit predikci hospodářské výkonnosti
  • Určit do čeho má a naopak nemá cenu investovat, čas, energii a peníze
  • Zvolit funkční a udržitelné vybavovací předměty, nápomoc s jejich výběrem
  • Nastavit organizační strukturu
  • Hledat a vybrat zaměstnance, kde použít outsourcing, nápomoc s výběrem personálu
  • Nastavit provoz tak, aby byl co nejefektivnější
  • Zajistit potřebný trénink personálu
  • Nastavit prodejní ceny, marketingové a obchodní aktivity před otevřením zařízení
  • Dovést zařízení k úspěšnému otevření
  • Nastavit aktivní nabídku a maximalizovat prodej = maximalizace tržeb!
  • Nastavit zařízení tak, aby co nejlépe fungovalo pro zákazníky, dělalo radost investorům a bylo efektivně provozovatelné
  • …a vše ostatní potřebné pro vybudování a zprovoznění úspěšného zařízení

Koncepční podpora bude sestavena zájemci individuálně na míru. Podporu Vám poskytnou naši přední odborníci z oboru na základě svých letitých osvědčených zkušeností ze stovek zařízení…

Barmanský a baristický kurz

Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.

Co SE O NÁS POVÍDÁ...
Nenašli jste kurz, který by vám vyhovoval?
Zkuste naše kurzy na míru
Sestavte si kurz na míru
Asociace hotelů a restaurací České republiky Z.s.
Revoluční 762/13, 110 00 Praha 1 - STARÉ MĚSTO