Pokud se potřebujete seznámit se základy Revenue managementu, Revenue statistikami a běžně dostupnými reporty, a chcete lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu, jako je v první řadě zvýšení konkurenceschopnosti a v důsledku toho i růst tržeb z prodeje pokojů. Pomůžeme vám také rozšířit znalost prodejních kanálů, lépe je nastavit a zvýšit úroveň jejich kvality.
Kurz je určen:
Majitelům hotelů a penzionů, pracovníkům rezervačního oddělení, Revenue manažerům nebo zástupcům recepce, kteří pracují s cenou ubytovacích kapacit. Obsah kurzu je zaměřen na malá – střední ubytovací zařízení s kapacitou do 40 pokojů. Je ideální pro všechny, kteří se chtějí naučit optimalizovat strukturu cen, rozumět prodejním kanálům a nastavit cenovou politiku s ohledem na aktuální situaci v hotelu a na trhu. Kurz je vhodný pro ty, kteří preferují méně teorie a více praktických příkladů.
Co Vám kurz přinese:
Pomůžeme vám se zorientovat v základních principech a nástrojích Revenue managementu, které můžete okamžitě aplikovat ve vašem ubytování. Naučíte se pracovat s online prodejními kanály, porozumíte jejich fungování, výhodám a nevýhodám. Pochopíte, jak funguje Channel manager a jak s ním efektivně pracovat. Naučíte se tvořit a nastavovat vlastní cenovou strukturu a dále ji optimalizovat podle aktuální situace v hotelu a na trhu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Jak mluvit, aby vás tým poslouchal, chápal a následoval..
Vstoupili jste do manažerské role, kde se od vás očekává nejen rozhodnost a odborné znalosti, ale i schopnost efektivně komunikovat? Nebo už vedete tým, ale stále narážíte na komunikační bariéry, které brzdí vaši práci? Setkáváte se s nesprávným výkladem vašich pokynů? Možná si kladete otázky: Jak zajistit, aby mě lidé opravdu poslouchali? Jak dávat zpětnou vazbu, která motivuje a je pravdivá? Jak se vyhnout zbytečným nedorozuměním a ztrátě důvěry? Jak je naučit vzájemně komunikovat a spolupracovat?
Tento interaktivní kurz vám pomůže zvládnout umění manažerské komunikace tak, abyste byli nejen respektovaným, ale také inspirujícím vedoucím. Naučíte se techniky, díky nimž budete jasně, přesvědčivě a srozumitelně sdělovat své myšlenky, získáte jistotu v náročných rozhovorech a posílíte svou schopnost motivovat zaměstnance ke skvělým výsledkům. Odejdete nejen s teorií, ale hlavně s praktickými dovednostmi, které můžete okamžitě uplatnit ve své manažerské praxi.
Kurz je určen pro:
Co vám kurz přinese:
Naučíte se s nadhledem dívat na celý soubor měkkých dovedností, kde komunikace a prezentace není cílem, ale je prostředkem manažerské práce. Naučíte se používat ve správný čas správnou formu jednání, a tím budete snáze dosahovat svých cílů. Práce vás bude více bavit a méně vyčerpávat. Podaří se vám mít věci ve svých rukou.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestáve
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestáve
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Ovládáte základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna
Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Co vám kurz přinese? Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Okruhy témat
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko? Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu?
Komu je určen: majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují.
Jste nebo budete manažerem oddělení Housekeepingu a chcete získat více zkušeností v oblasti řízení nákladů a zároveň potřebujete získat jasnou představu, co uděláte pro lepší výkonnost svého týmu i větší pohodu jeho členů.
Naučte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým. Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu. Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.
Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.
Naučíte porozumět pojmům a výpočtům důležitých pro sledování a řízení nákladů oddělení Housekeepingu. V rámci praktické části semináře si osvojíte osvědčené postupy, jak vést tým, tak aby dosahoval výborných výsledků. Zároveň se naučíte rozvíjet a motivovat jednotlivce i celý pracovní tým a kultivovat svůj manažerský styl. Dozvíte se, jak sestavit kvalitní tým a jak si jej, pokud možno dlouhodobě udržet, protože lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.
Jednotlivá témata teoretické části jsou představována formou prezentace pomocí výkladu, následuje diskuze s využitím modelových situací jednání. Důraz je kladen na výměnu zkušeností s využitím metody BEST PRACITISE.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Nenašli jste pro vás potřebná témata?
Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?
Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 30 250 Kč včetně DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.
Jak jsou Vaši zaměstnanci připraveni na krizové situace, které mohou nastat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zvládnou se postarat o vaše hosty i členy týmu?
Na každém pracovišti může dojít k nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku /např. náhlé úmrtí přirozené či násilné, agrese, požár, závažný úraz, přepadení, evakuace, výhružný telefonát, vydírání apod./.
Tento kurz vás seznámí s tím, jak lidé obvykle v podobných situacích reagují a jak se chovají a jak jim můžete pomoci.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen pro vedoucí pracovníky recepcí, restaurací, oddělení FB, vedoucí ubytovacích úseků, manažery či majitele hotelů a restaurací. Pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak lépe reagovat na možné stresující události v provozu, jak podpořit své kolegy takové situace zvládnout, jak se s danou situací vyrovnat.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Ovládají vaši zaměstnanci umění efektivních rezervací a zvýšení tržeb prostřednictvím upsellingu? Tento kurz je naučí, jak efektivně nabízet další služby, které nejen posílí vztahy s vašimi hosty, ale také významně zvýší vaše příjmy.
Pro koho je kurz určen: Tento kurz je ideální pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblasti rezervací a zvlášť upsellingu. Je vhodný pro recepční v malých provozech, pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačních oddělení, provozní a majitelé hotelů a penzionů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte jaký rozsah služeb středisko housekeepingu zajišťuje? Jaké veškeré činností mohou jeho pracovníci v rámci ubytovacího zařízení ovlivnit? Na kurz volně navazují i moduly II. a III.
Co Vám kurz přinese: Získáte přehled o veškerých činnostech, které toto oddělení musí zabezpečit. Projdete postupy a jednoduchá pravidla jednotlivých činností. Zjistíte, jak může housekeeping ovlivnit fakt, jestli se host vrátí.
Seznámíte se s úkoly, které mohou zaměstnanci ovlivnit a jednoduše řešit. Naučíte se, jak zaměstnancům pracovní činnosti zefektivnit a jak jim pomoci v rychlém a kvalitním úklidu. Dozvíte vše o zcela novém pohledu na tento úsek.
Významnou součástí semináře je zaměření na odbornost a profesní specializaci týmu., na dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce, užívání jednotného systému, nastavení běžných pracovních procesů jako je např. správná manipulace s prádlem nebo na praktické zkušenosti osvojení profesionálních návyků a citu pro detail.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete se dozvědět, proč je hotelový marketing klíčový pro úspěch? Naučit se spravovat sociální sítě? Zjistit, jak vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce a budovat vztahy s médii? Navštivte tento kurz PR &Marketing hotelu.
Kurz je určen pro:
Marketingové koordinátory, specialisty, manažery, majitele hotelů, správce sociálních sítí, a pro všechny, kteří se chtějí seznámit s marketingem, nebo s tímto oborem začít. Tento kurz je ideální pro začátečníky v marketingu nebo pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti.
Co Vám kurz přinese:
V dnešním světě je kvalitní marketing nezbytným základem pro úspěšný byznys. Tento kurz vám poskytne praktické nástroje a dovednosti, které vám pomohou efektivně komunikovat s vašimi zákazníky a zvýšit viditelnost vaší značky.
Program:
Kdy kurz využít
Pokud chcete získat přehled o hotelovém marketingu, digitálních nástrojích, sociálních sítích a aplikacích a chcete zefektivnit svou marketingovou komunikaci.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků? Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?
Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.
Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II. Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.
Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.
Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Jaké jsou nové trendy v gastronomii v souvislosti s odpady a darováním pokrmů? Znáte všechny dozorové orgány a jejich požadavky? Víte, že hrozí vysoké pokuty v rámci správního řízení při nedodržení zákonem daných požadavků? Na co se soustředit a jak se vyhnout problémům?
Pro koho je kurz určen?
Pro vedoucí pracovníky restauračních provozů, pro stávající i nové podnikatele v oblasti gastronomie. Pro všechny, kteří si chtějí ujasnit, nebo osvojit legislativní povinnosti v oblasti gastro provozů.
Kdy kurz využít?
Ať již s businessem začínáte či si jen potřebujete ujasnit, že veškeré nové zákonem dané požadavky máte správně řešeny.
Stručný obsah:
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Vedoucím zaměstnancům , provozovatelům, majitelům a všem, kteří zodpovídají za oblast požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Školení je zaměřeno na malá ubytovací zařízení do 40 pokojů penziony a gastronomická zařízení.
Co vám kurz přinese:
Orientaci v legislativních povinnostech v oblasti PO a BOZP a připomenutí vašich povinností.
Stručný obsah:
Kde kurz využít: V každodenní praxi a provozu ubytovacích zařízení a gastro provozů. Kurzem vás provede osoba odborně způsobilá v problematice PO a Bezpečnosti a ochrany zdraví př práci
Požadavky na účastníky kurzu : Stručná specifikace zařízení, odkaz na webové stránky, případně dokreslující informace (počet pokojů, počet zaměstnanců, doba provozu , zajištění nočního provozu) Pracovní zařazení (funkce) účastníka. Odkaz na připojení bude účastníkům zaslán v předstihu.
Účastníci obdrží studijní podklady v předstihu. Po absolvování online kurzu je uchazečům vystaven doklad – Osvědčení
AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému školení.
Účastníci obdrží studijní podklady v předstihu. Po absolvování online kurzu je uchazečům vystaven doklad – Osvědčení
AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému školení.
Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady? Chcete se naučit počítat?
Kalkulace, tvorba cen, food cost, beverage cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. Dobrá gastronomie začíná počítáním. Kolik utržit, kolik vydělat, jakou marži nastavit… Jednoduché pojmy, bez kterých to nejde dělat.
Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký vybrat nejvhodnější restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba, kde v provozu ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.
Kurz je určen: Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.
Co Vám kurz přinese: Především to, co vás na denní bázi trápí. Naučíte se, jak efektivně počítat nákladovost a jak tvořit cenu. Jak spočítat Food cost s beverage cost. Jak si pohrát s náklady. Jak bojovat – zvýšit obraty nebo zisky. Ukážeme si úplné základy, jak si vypočítat denní tržby (zisky) a jak je docílit. Řekneme si, jak ušetřit na personálu, nebo co vlastně sledovat. Část kurzu je zaměřena i na pozici šéfkuchaře (ale nejen), především tvorba kalkulací, efektivní plánování personálu, využití technologií, nebo změna koncepce menu.
Kdy kurz využít Kdykoliv. Tedy vlastně denně. Naučíte se pracovat s čísly na denní bázi, tak aby Vám tato práce nezabrala více jak 10 minut denně, přesto, abychom získali důležité informace k plánování a porovnávání. Tento kurz Vám otevře oči v tom, kde můžeme ušetřit, kde naopak je lepší nešetřit. porovnávání.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.