Vypsané kurzy

20.5. Úvod do kreativního digitálního marketingu: Od grafiky až po tvorbu kontentu na sociálních sítích

Více

Chcete se dozvědět, proč je hotelový marketing klíčový pro úspěch? Naučit se spravovat sociální sítě? Zjistit, jak vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce a budovat vztahy s médii? Navštivte tento kurz.

Co Vám kurz přinese:

Tento kurz vám poskytne praktické nástroje a dovednosti, které vám pomohou efektivně komunikovat s vašimi zákazníky a zvýšit viditelnost vaší značky. Odejdete nejen s teorií, ale hlavně s praktickými dovednostmi, které můžete okamžitě uplatnit v praxi na svém pracovišti

  • Naučíte se vytvářet jednoduchou a jasnou grafiku pro posty na sociální sítě během 10 minut
  • Prakticky si vyzkoušíte, jak natáčet krátká videa, která můžete nahrát hned na váš firemní profil
  • Naučíte se vytvářet videa přímo v terénu, s jednoduchým střihem
  • Odnesete si praktické tipy na nástroje, které vám usnadní práci
  • Osvojíte si jak vytvořit vlastní šablony kreativního obsahu  pro efektivní práci


Kurz je určen pro:

Marketingové koordinátory, specialisty, manažery, majitele hotelů, správce sociálních sítí, a pro všechny, kteří se chtějí seznámit s marketingem, nebo s tímto oborem začít. Tento kurz je ideální pro začátečníky v marketingu nebo pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti.


Stručný obsah:

AI v marketingu

    • Úvod do umělé inteligence v marketingu
    • Příklady použití AI nástrojů v digitálním marketingu
    • Praktické ukázky: Jak využít AI pro tvorbu kreativního obsahu

Grafika v Canvě 

Základy grafiky pro digitální marketing (typografie, barvy, rozvržení)

Jak vytvářet vizuály, které přitahují pozornost

Úvod do nástrojů Canvy a jejích funkcí

Vytváření šablon v Canvě pro sociální sítě, e-mail marketing a webové stránky

Tvorba vizuálních materiálů podle zadaných témat


Sociální sítě

Teoretické znalosti  

  • Kreativní videoobsah a strategie + analýza vašich sociálních sítí
  • Jak vytvářet zajímavý obsah pro sociální sítě
  • Úvod do LinkedIn pro firemní účely, jak budovat osobní i firemní značku


    Praktická část  

    • Tvorba jednoduchého videa pro Instagram/TikTok
    •  Vytvoření atraktivního příspěvku na LinkedIN
Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 776 Kč vč. DPH

Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 


Zbývá posledních 2 míst.

29.5. Housekeeping, modul II.

Více

Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko? Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu? 

Jste nebo budete manažerem oddělení Housekeepingu a chcete získat více zkušeností v oblasti řízení nákladů a zároveň potřebujete získat jasnou představu, co uděláte pro lepší výkonnost svého týmu i větší pohodu jeho členů. 

Naučte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým.  Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu.  Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.

Komu je určen: majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují.

Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.

Naučíte porozumět pojmům a výpočtům důležitých pro sledování a řízení nákladů oddělení Housekeepingu.  V rámci praktické části semináře si osvojíte osvědčené postupy, jak vést tým, tak aby dosahoval výborných výsledků. Zároveň se naučíte rozvíjet a motivovat jednotlivce i celý pracovní tým a kultivovat svůj manažerský styl. Dozvíte se, jak sestavit kvalitní tým a jak si jej, pokud možno dlouhodobě udržet, protože lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.

Jednotlivá témata teoretické části jsou představována formou prezentace pomocí výkladu, následuje diskuze s využitím modelových situací jednání. Důraz je kladen na výměnu zkušeností s využitím metody BEST PRACITISE.

pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 


5.6. Strategická komunikace pro manažery - Kurz je obsazen

Více

Jak mluvit,  aby vás tým poslouchal, chápal a následoval


Vstoupili jste do manažerské role, kde se od vás očekává nejen rozhodnost a odborné znalosti, ale i schopnost efektivně komunikovat? Nebo už vedete tým, ale stále narážíte na komunikační bariéry, které brzdí vaši práci? Setkáváte se s nesprávným výkladem vašich pokynů?  Možná si kladete otázky: Jak zajistit, aby mě lidé opravdu poslouchali? Jak dávat zpětnou vazbu, která motivuje a je pravdivá? Jak se vyhnout zbytečným nedorozuměním a ztrátě důvěry? Jak je naučit vzájemně komunikovat a spolupracovat?


Tento interaktivní kurz vám pomůže zvládnout umění manažerské komunikace tak, abyste byli nejen respektovaným, ale také inspirujícím vedoucím. Naučíte se techniky, díky nimž budete jasně, přesvědčivě a srozumitelně sdělovat své myšlenky, získáte jistotu v náročných rozhovorech a posílíte svou schopnost motivovat zaměstnance ke skvělým výsledkům. Odejdete nejen s teorií, ale hlavně s praktickými dovednostmi, které můžete okamžitě uplatnit ve své manažerské praxi.


Kurz je určen pro:

  • Nové i zkušené manažery, kteří chtějí zlepšit svou komunikaci s týmem, nadřízenými i kolegy.
  • Vedoucí pracovníky v hotelnictví a gastronomii, kteří chtějí lépe předávat informace a budovat důvěru.
  • Ředitele a majitele podniků, kteří chtějí efektivně řídit své týmy a nastavovat správnou firemní kulturu.


Co vám kurz přinese:

Naučíte se s nadhledem dívat na celý soubor měkkých dovedností, kde komunikace a prezentace není cílem, ale je prostředkem manažerské práce. Naučíte se používat ve správný čas správnou formu jednání, a tím budete snáze dosahovat svých cílů. Práce vás bude více bavit a méně vyčerpávat. Podaří se vám mít věci ve svých rukou.

  • Naučíte se jasně formulovat své myšlenky, aby váš tým věděl, co se od něj očekává.
  • Osvojíte si zásady důvěryhodné komunikace a získáte nástroje pro vedení náročných rozhovorů.
  • Zdokonalíte svou schopnost aktivně naslouchat a klást správné otázky, čímž předejdete zbytečným nedorozuměním.
  • Pochopíte principy zpětné vazby – naučíte se chválit tak, aby to mělo efekt, a kritizovat bez demotivace.
  • Zjistíte, jak asertivně komunikovat, abyste si udrželi respekt a nenechali se zatlačit do kouta.
  • Prakticky si vyzkoušíte techniky zvládání námitek, řešení konfliktů a krizové komunikace.
  • Naučíte se prezentovat své myšlenky přesvědčivě a získáte jistotu při vystupování před kolegy či týmem.
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


12.6. Well-being – Jak zvládnout stres, motivaci a nevyhořet

Více

Najít rovnováhu mezi pracovním nasazením a osobním životem je dnes výzva, kterou řeší většina z nás. Neustálý tlak na výkon, rychlé tempo a nedostatek prostoru na odpočinek často vedou ke ztrátě motivace a vyčerpání.


Tento kurz nabízí příležitost se zastavit, dát si prostor a zaměřit se na zmapování vašeho aktuálního stavu – jak nyní žijete, co vám vyhovuje a co už nefunguje. Pomocí osvědčených koučovacích technik pro stanovování cílů, práci s časem a určování priorit si ujasníte, co od života a práce skutečně chcete. 

Kurz je prakticky zaměřený a jeho cílem je vybavit vás konkrétními nástroji, jak si dlouhodobě udržet vnitřní rovnováhu předcházet vyhoření. Odnesete si nejen inspiraci a motivaci, ale především vlastní plán kroků, které vám pomohou sladit pracovní i osobní život tak, aby dával smysl – právě vám.


Kurz je určen pracovníkům v hotelnictví a gastronomii – od vedení až po provozní personál – kteří chtějí lépe zvládat náročné tempo oboru, najít zdravější rovnováhu mezi pracovním a osobním životem a naučit se efektivněji pracovat se stresem, časem i vlastní energií. Je ideální pro ty, kteří chtějí předcházet vyhoření, zvýšit svou spokojenost a dlouhodobě si udržet motivaci i chuť do práce.


Co Vám kurz přinese:

  • Získáte přehled o své aktuální spokojenosti a životní rovnováze – pomocí jednoduché analýzy zjistíte, jak na tom právě teď jste a kde je prostor pro změnu.                       
  • Naučíte se stanovovat priority a efektivně pracovat s časem – osvojíte si techniky, které vám pomohou zvládat pracovní nároky bez zbytečného stresu.
  • Dozvíte se, jak pečovat o psychickou i fyzickou rovnováhu – zaměříme se na udržitelný životní styl, který podporuje dlouhodobou výkonnost i osobní pohodu.
  • Zvládnete umění stanovování dosažitelných cílů – naučíte se, jak si nastavovat cíle, tak, aby vás motivovaly a zároveň byly realistické.
  • Vytvoříte si vlastní akční plán – krok za krokem si sestavíte strategii, která vám pomůže skloubit práci a osobní život, předejít vyhoření a žít spokojeněji.


Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 


Zbývá posledních 4 míst.

19.6. Jak využít AI (nejen) v marketingu pro hotel

Více

Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci?  Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.

Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno  pro potřeby  hoteliérů.

Co Vám kurz přinese:

Během kurzu účastníci pochopí a naučí se ovládat funkční principy generativní umělou inteligenci a využít ji skrze ChatGPT. Dále získají přehled o dalších dostupných nástrojích k usnadnění práce v marketingovém kontextu a poznají konkrétní situace, ve kterých lze generativní AI využít.

Kurz je určen výhradně:  ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.  Na tento kurz se nevztahuje vstup zdarma pro pedagogy našich členských odborných škol. 

Stručný obsah:

Program:

  1. Úvod do generativní AI & AI obecně
  2. Jak díky umělé inteligenci šetřit čas?
  3. Obecný přehled relevantních AI nástrojů (marketing, reporting, grafika)
  4. Představení nástroje ChatGPT od OPEN AI
  5. Praktické marketingové úkoly v ChatGPT se zpětnou vazbou
    1. AI v emailingu pro dlouhodobé používání
    2. Tvorba vizuálů skrze Dalle3
  6. Praktické “productivity hacks“ v ChatGPT se zpětnou vazbou*
  7. Jak vytvořit vlastního AI asistenta?
  8. Q&A a zamyšlení se nad dalšími kroky

Kdy kurz využít 

Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů. 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 776 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady formou prezentace.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je občerstvení v rámci kávové přestávky. 

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady formou prezentace.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je občerstvení v rámci kávové přestávky. 


24.9. Poprvé manažerem

Více

Čeká vás výzva v podobě přijetí manažerské pozice? Nebo jste ji už přijali? Pravděpodobně jste úspěšný pracovník, který dosahuje výborných výsledků ve svém oboru, jste loajální a umíte přemýšlet. Jenže tohle všechno je pro manažerskou pozici málo. Musíte okamžitě začít profesionálně komunikovat, rozhodovat a motivovat své lidi. A potom zvládnout ještě další nástroje, které jsou nezbytné. Nestůjte na místě a získejte to momentálně nejdůležitější know-how. Naučte se chovat a jednat jako manažer. Poznejte ta nejdůležitější kritéria, která vedou k úspěchu. Přidejte se k nám a objevte tajemství vedení lidí.


Kurz je navržen pro nové a málo zkušené manažery v oblasti hotelů a restaurací. Zaměřuje se na rozvoj klíčových manažerských dovedností, které jsou nezbytné pro efektivní vedení týmů v náročném prostředí pohostinství. Tento intenzivní kurz poskytuje účastníkům nejen základní teoretické znalosti, ale i praktické rady a techniky, které mohou ihned aplikovat ve své praxi. Kurz je záměrně koncipován tak, aby motivoval účastníky k dalšímu vzdělávání a rozvoji jejich manažerských schopností.


Kurz je určen pro:

  • Nové manažery v oblasti hotelnictví a gastronomie.
  • Zkušené pracovníky, kteří nově přecházejí na manažerskou pozici.
  • Vedoucí směn, provozní manažery a asistenty manažerů, kteří potřebují posílit své manažerské kompetence.

Co Vám kurz přinese:

Účastníci tohoto kurzu získají jasné pochopení své nové manažerské role a naučí se klíčové dovednosti nezbytné pro úspěch v oblasti hotelů a restaurací. Kurz jim pomůže lépe porozumět tomu, jak řídit tým, efektivně komunikovat a vyhýbat se běžným chybám, které mohou narušit produktivitu a morálku týmu. Díky praktickým cvičením a interaktivnímu přístupu budou účastníci schopni aplikovat získané znalosti okamžitě ve své praxi a budou motivováni k dalšímu vzdělávání a rozvoji. 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 5 míst.

4.11. Rozhovory se zaměstnanci

Více

Jste šéf a řešíte angažovanost zaměstnanců? Pokulhává jejich motivace a výkon? Už jste všechno vyzkoušeli? Tak se pojďte seznámit s nejlepším manažerským nástrojem, který byl kdy vynalezen. Protože zpětná vazba je klíčová. Vlastní zpětná vazba, která vede k přemýšlení a zapojení zaměstnance prostřednictvím jeho vůle do pracovní činnosti. Vede k zapojení a přijetí odpovědnosti. A to chceme. Přijďte se to k nám naučit.


Kurz je zaměřen na rozvoj klíčových komunikačních dovedností vedoucích pracovníků v oblasti hotelnictví a gastronomie, se zvláštním zaměřením na efektivní vedení rozhovorů se zaměstnanci. Kurz poskytuje praktické nástroje a techniky, které manažerům pomohou vést rozhovory, jež podporují motivaci, zlepšují pracovní výkon a řeší případné problémy v týmu. 


Kurz je určen pro:

vedoucí pracovníky, manažery, supervizory a další lídry v oboru hotelnictví a gastronomie, kteří jsou zodpovědní za vedení týmů a pravidelnou komunikaci se zaměstnanci. Je vhodný jak pro zkušené manažery, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti, tak pro nově povýšené vedoucí, kteří se učí, jak správně vést zaměstnanecké rozhovory. Hodí se i pro nové manažery v oblasti hotelnictví a gastronomie.


Co Vám kurz přinese:

Účastníci kurzu získají schopnost efektivně vést různé typy rozhovorů se zaměstnanci, včetně hodnotících, podpůrných a ročních rozhovorů. Naučí se, jak správně klást otázky, aktivně naslouchat, pracovat s námitkami a předcházet nejčastějším chybám v komunikaci. Kurz také poskytne nástroje pro stanovování cílů, hodnocení výkonu a motivaci zaměstnanců, což povede k lepším výsledkům v týmu i celé organizaci.  

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 6 míst.

Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Více
Lektor: bude upřesněno

Nenašli jste pro vás potřebná témata?

Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?

Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 30 250 Kč včetně DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.

Krizové situace v provozu a psychologická podpora

Více

Jak jsou Vaši zaměstnanci připraveni na krizové situace, které mohou nastat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zvládnou se postarat o vaše hosty i členy týmu?

Na každém pracovišti může dojít k nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku /např. náhlé úmrtí přirozené či násilné, agrese, požár, závažný úraz, přepadení, evakuace, výhružný telefonát, vydírání apod./.

Tento kurz vás seznámí s tím, jak lidé obvykle v podobných situacích reagují a jak se chovají a jak jim můžete pomoci. 

Komu je kurz určen:

Kurz je určen pro vedoucí pracovníky recepcí, restaurací, oddělení FB, vedoucí ubytovacích úseků, manažery či majitele hotelů a restaurací. Pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak lépe reagovat na možné stresující události v provozu, jak podpořit své kolegy takové situace zvládnout, jak se s danou situací vyrovnat.  

pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 107 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Trendy a standardy profesionální obsluhy

Více

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Ovládáte  základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy? 

Poznejte  základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna

Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese? Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

Okruhy témat

  • Základy etikety obsluhy
  • Proklientské chování a přístup k hostům
  • Pravidla aktivní nabídky a prodeje
  • UP SELLING a jeho využití v praxi
  • Řešení stížností a konfliktů. 
pro členy AHR ČR: 5 687 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Rezervace & Upselling

Více

Ovládají vaši zaměstnanci umění efektivních rezervací a zvýšení tržeb prostřednictvím upsellingu? Tento kurz je naučí, jak efektivně nabízet další služby, které nejen posílí vztahy s vašimi hosty, ale také významně zvýší vaše příjmy.

  • Optimalizace prodeje: Naučí se, jak maximalizovat využití kapacity vašeho zařízení a zvýšit jeho prodejnost nabídkou přidaných služeb.
  • Aplikace upsellingových technik: Získají praktické nástroje a techniky pro upselling, které mohou okamžitě využít na svém pracovišti.

Pro koho je kurz určen: Tento kurz je ideální pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblasti rezervací a zvlášť upsellingu. Je vhodný pro recepční v malých provozech, pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačních oddělení, provozní a majitelé hotelů a penzionů.

pro členy AHR ČR: 5 687 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Housekeeping, modul I.

Více

Víte jaký rozsah služeb středisko housekeepingu zajišťujeJaké veškeré činností mohou jeho pracovníci v rámci ubytovacího zařízení ovlivnit? Na kurz volně navazují i moduly II. a III.

Co Vám kurz přinese: Získáte přehled o veškerých činnostech, které toto oddělení musí zabezpečit. Projdete postupy a jednoduchá pravidla jednotlivých činností. Zjistíte, jak může housekeeping ovlivnit fakt, jestli se host vrátí.

Seznámíte se s úkoly, které mohou zaměstnanci ovlivnit a jednoduše řešit. Naučíte se, jak zaměstnancům pracovní činnosti zefektivnit a jak jim pomoci v rychlém a kvalitním úklidu. Dozvíte vše o zcela novém pohledu na tento úsek.

Významnou součástí semináře je zaměření na odbornost a profesní specializaci týmu., na dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce, užívání jednotného systému, nastavení běžných pracovních procesů jako je např. správná manipulace s prádlem nebo na praktické zkušenosti osvojení profesionálních návyků a citu pro detail.

pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


PR & Marketing hotelů - termín bude upřesněn

Více

Chcete se dozvědět, proč je hotelový marketing klíčový pro úspěch? Naučit se spravovat sociální sítě? Zjistit, jak vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce a budovat vztahy s médii? Navštivte tento kurz PR &Marketing hotelu.

Kurz je určen pro:

Marketingové koordinátory, specialisty, manažery, majitele hotelů, správce sociálních sítí, a pro všechny, kteří se chtějí seznámit s marketingem, nebo s tímto oborem začít. Tento kurz je ideální pro začátečníky v marketingu nebo pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti.

Co Vám kurz přinese:

V dnešním světě je kvalitní marketing nezbytným základem pro úspěšný byznys. Tento kurz vám poskytne praktické nástroje a dovednosti, které vám pomohou efektivně komunikovat s vašimi zákazníky a zvýšit viditelnost vaší značky.

Program:

  1. Úvod do marketingu
  2. Definování vašeho produktu a cílové skupiny
  3. SWOT analýza a marketingová strategie
  4. Webové stránky a OTA (Online Travel Agencies)
  5. Google Ads a reklamy Sklik
  6. Správa sociálních sítí
  7. Reklamy na sociálních sítích
  8. LinkedIn
  9. Email marketing
  10. Úvod do AI (Umělá inteligence v marketingu)
  11. PR (Public Relations) spolupráce a barterové dohody
  12. Design a Grafika

Kdy kurz využít

Pokud chcete získat přehled o hotelovém marketingu, digitálních nástrojích, sociálních sítích a aplikacích a chcete zefektivnit svou marketingovou komunikaci.

pro členy AHR ČR: 6 776 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.



Housekeeping, modul II.

Více

Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko? Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu? 

Komu je určen: majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují.

Jste nebo budete manažerem oddělení Housekeepingu a chcete získat více zkušeností v oblasti řízení nákladů a zároveň potřebujete získat jasnou představu, co uděláte pro lepší výkonnost svého týmu i větší pohodu jeho členů. 

Naučte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým.  Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu.  Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.

Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.

Naučíte porozumět pojmům a výpočtům důležitých pro sledování a řízení nákladů oddělení Housekeepingu.  V rámci praktické části semináře si osvojíte osvědčené postupy, jak vést tým, tak aby dosahoval výborných výsledků. Zároveň se naučíte rozvíjet a motivovat jednotlivce i celý pracovní tým a kultivovat svůj manažerský styl. Dozvíte se, jak sestavit kvalitní tým a jak si jej, pokud možno dlouhodobě udržet, protože lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.

Jednotlivá témata teoretické části jsou představována formou prezentace pomocí výkladu, následuje diskuze s využitím modelových situací jednání. Důraz je kladen na výměnu zkušeností s využitím metody BEST PRACITISE.

pro členy AHR ČR: 5 687 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 


Housekeeping, modul III.

Více

Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků?  Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?

Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.

Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II.  Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.

Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.

Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet.


pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – 

Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Znáte dobře vaše legislativní povinnosti v oblasti gastro provozu?

Více

Jaké jsou nové trendy v gastronomii v souvislosti s odpady a darováním pokrmů? Znáte všechny dozorové orgány a jejich požadavky? Víte, že hrozí vysoké pokuty v rámci správního řízení při nedodržení zákonem daných požadavků? Na co se soustředit a jak se vyhnout problémům?

Pro koho je kurz určen?

 Pro vedoucí pracovníky restauračních provozů, pro stávající i nové podnikatele v oblasti gastronomie. Pro všechny, kteří si chtějí ujasnit, nebo osvojit legislativní povinnosti v oblasti gastro provozů.

Kdy kurz využít?

Ať již s businessem začínáte či si jen potřebujete ujasnit, že veškeré nové zákonem dané požadavky máte správně řešeny.

Stručný obsah:

  • Rozbor platné legislativy a doporučených řešení
  • HACCP (zpracování, certifikace, audit, konzultace, související dokumenty)
  • Návody v souvislosti se snížení odpadu a možnosti darovat nevydané pokrmy
  • ČOI a její požadavky a způsoby kontrol
  • Veterinární správa a její požadavky a způsoby kontrol
  • SZPI a její požadavky a způsoby kontrol
  • BOZP v restauračním prostředí (dokumentace, revize, školení)
  • Hygienické minimum
  • Odpadové hospodářství
  • Nové typy kontrol – nové rozložení kompetencí dozorových orgánů
pro členy AHR ČR: 5 687 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


ONLINE Školení PO a BOZP vedoucích zaměstnanců

Více

Kurz je určen:

Vedoucím zaměstnancům , provozovatelům,  majitelům a všem, kteří zodpovídají za oblast požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Školení je zaměřeno na malá ubytovací zařízení do 40 pokojů penziony a gastronomická zařízení.

Co vám kurz přinese:

Orientaci v legislativních povinnostech v oblasti PO a BOZP a připomenutí vašich povinností.

Stručný obsah:

  • Legislativa PO a POZP
  • Aplikační  dovednosti do praxe
  • Praktickou orientaci v PO a BOZP
  • Prostor pro dotazy a sdílení vzájemných potřeb a zkušeností vyplývající  z praxe

Kde kurz využít: V každodenní praxi a provozu ubytovacích zařízení a gastro provozů. Kurzem vás provede osoba odborně způsobilá v problematice PO a Bezpečnosti a ochrany zdraví př práci

Požadavky na účastníky kurzu :  Stručná specifikace zařízení, odkaz na webové stránky, případně dokreslující informace (počet pokojů, počet zaměstnanců, doba provozu , zajištění nočního provozu) Pracovní zařazení (funkce) účastníka.  Odkaz na připojení bude účastníkům zaslán v předstihu.

pro členy AHR ČR: 2 057 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady v předstihu. Po absolvování online kurzu je uchazečům vystaven doklad – Osvědčení

 AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému školení. 

pro nečleny: 4 840 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady v předstihu. Po absolvování online kurzu je uchazečům vystaven doklad – Osvědčení

 AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému školení. 


Ekonomika restaurací v kostce

Více

Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady? Chcete se naučit počítat?

Kalkulace, tvorba cen, food cost, beverage cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. Dobrá gastronomie začíná počítáním. Kolik utržit, kolik vydělat, jakou marži nastavit… Jednoduché pojmy, bez kterých to nejde dělat.

Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký vybrat nejvhodnější restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba, kde v provozu ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.

Kurz je určen: Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.

Co Vám kurz přinese: Především to, co vás na denní bázi trápí. Naučíte se, jak efektivně počítat nákladovost a jak tvořit cenu. Jak spočítat Food cost s beverage cost. Jak si pohrát s náklady. Jak bojovat – zvýšit obraty nebo zisky. Ukážeme si úplné základy, jak si vypočítat denní tržby (zisky) a jak je docílit. Řekneme si, jak ušetřit na personálu, nebo co vlastně sledovat. Část kurzu je zaměřena i na pozici šéfkuchaře (ale nejen), především tvorba kalkulací, efektivní plánování personálu, využití technologií, nebo změna koncepce menu.

Kdy kurz využít Kdykoliv. Tedy vlastně denně. Naučíte se pracovat s čísly na denní bázi, tak aby Vám tato práce nezabrala více jak 10 minut denně, přesto, abychom získali důležité informace k plánování a porovnávání. Tento kurz Vám otevře oči v tom, kde můžeme ušetřit, kde naopak je lepší nešetřit. porovnávání. 

pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.