Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko?
Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu?
Naučte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým. Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu. Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.
Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.
Komu je určen:
majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Vzdělávací sekce Asociace hotelů a restaurací České republiky připravila ve spolupráci s University College Prague workshop pro pedagogické pracovníky středních odborných škol, oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu.
Všichni
účastníci obdrží certifikát o absolvování kurzu celoživotního vzdělávání
Inovativní přednášky
Témata:
Cena zahrnuje odborné přednášky , kávovou přestávku , oběd.
Cena zahrnuje odborné přednášky , kávovou přestávku , oběd.
Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci? Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.
Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno pro potřeby hoteliéry.
Kurz je určen:
ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.
Kdy kurz využít
Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů.
Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci? Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.
Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno pro potřeby hoteliérů.
Kurz je určen:
ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.
Kdy kurz využít
Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky.
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Zajímá vás, jaké jsou základní principy Revenue Managementu a jak těchto principů správně využít v praxi? Přijďte zjistit, jak využít nejnovějších technologii a zároveň, jak dělat rychlá rozhodnutí založená na datech s cílem zvýšit hotelové tržby.
Pomůžeme Vám se zorientovat v principech a nástrojích Revenue Managementu. Pomocí přesné segmentace a kategorizace hostů se naučíte optimalizovat ceny, dokážete nastavit standardizovat vlastní cenovou strukturu a politiku ve vztahu k aktuální situaci v hotelu a na trhu. Vaše ceny budou mít jasnou strukturu a organizaci. Poznáte praktické příklady, jak nejenom nastavit ceny, ale jak je vhodně komunikovat s předstihem a být připravený na každý trh individuálně.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete se naučit efektivní techniky vedení pohovoru, které vám pomohou objevit skryté talenty a motivace kandidátů. Přemýšlíte, jak získat skutečný obraz o kandidátovi a jak můžete odhalit jeho skrytý potenciál? Přidejte se k nám a objevte tajemství úspěšného náboru!
Díky zlepšení schopností vedení přijímacího pohovoru a získání relevantních informací o kandidátech budou účastníci lépe vybaveni k tomu, aby vybrali nejlepší kandidáty pro pracovní pozice ve své organizaci.
•
Získání důkladného porozumění zásadám efektivního vedení
přijímacího pohovoru.
• Zlepšení schopnosti porozumět nonverbální komunikaci.
• Získání dovedností pro odhalení skrytých motivací a schopností kandidátů.
• Posílení dovedností ve vyhodnocování kandidátů
• Zvýšení úspěšnosti náborového procesu.
Kurz je určen vedoucím pracovníkům hotelů a personalisty, kteří jsou zodpovědní za nábor nových zaměstnanců a chtějí zdokonalit své dovednosti v procesu vedení pohovoru.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Ovládáte základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna
Pro koho je seminář určen?
Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Co vám kurz přinese?
Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?
Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?
Kdy kurz využít
To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků? Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?
Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.
Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet
Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.
Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II. Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Nenašli jste pro vás potřebná témata?
Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?
Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 24 000 Kč + DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.