Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.
V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.
Na Vašem úspěchu mi záleží!
Má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové.Odtud jeho cesty již vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Do roku 2021 pracoval pro hotel DUO jako šéfkuchař. Počátkem roku 2022 založilspolečnost Gastro Poradenství Radek Pálka, která se zabývá poradenstvím v oblasti gastronomie – zabývá se tématy Ekonomika provozu, kalkulace, sestavování jídelních lístků, tréninky personálu a další.
Jana získala pracovní zkušenosti ve čtyř a pětihvězdičkových hotelech na různých pozicích. Začínala jako Event Booking Center Executive na obchodním oddělení pro hotely sítě Marriott International v České republice a poté získala cenné zkušenosti z provozu hotelu během čtyřletého působení na pozici Event Managera v hotelu Prague Marriott.
Od roku 2010 se věnuje Revenue managementu. Nejdříve zastávala pozici Revenue managera pro 5 hotelů společnosti Marriott International v České republice a dále pracovala pro pětihvězdičkové hotely Radisson Blu Alcron Prague a Carlo IV v rámci řetězců Boscolo Hotels & The Dedica Anthology. Nyní pracuje jako Cluster Revenue Manager pro řetězec NH Hoteles a zodpovídá za hotel NH Collection Prague Carlo IV & NH Timisoara v Rumunsku. Při své práci využívá jak znalosti lokálního trhu a nástrojů Revenue managementu, tak zkušenosti z obchodního oddělení a event managementu, které také ráda předává svým kolegům. Ve volném čase se věnuje rodině, jízdě na koni a cyklistice.
Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.
Katka pracuje na pozici Marketingové manažerky v pražském hotelu Marriott. Na této pozici se věnuje realizaci a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i hotelové restaurace The Artisan. Podílí se také na koordinaci nových marketingových strategií, zodpovídá za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí, má na starosti digitální marketing, reklamy, tvorbu designu a věnuje se také PR aktivitám.
Před nástupem do Marriottu působila na Žižkovské věži, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter, který otevírala na pozici Corporate Sales and Marketing Manager či v luxusním pražském hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace, obchodu a měla na starosti i přípravu a realizaci eventů.
Katka miluje tanec a cestování a ve volném čase ještě pomáhá lidem se správou sociálních sítích.
Hotelové atmosféře a dynamičnosti tohoto odvětví Martina propadla v roce 1994, kdy začala kariéru v mezinárodním pětihvězdičkovém hotelu Renaissance v Praze jako rezervační agent a později Supervisor, postupně získala další zkušenosti na Concierge a Recepci.
V letech 2003-2009 pracovala na pozici Vedoucí rezervačního oddělení designového hotelu Josef a hotelu Maximilian, oba v Praze, kde další čtyři roky pokračovala na pozici Deputy General Manager. V roce 2012 přijala nabídku na pozici Cluster Reservations Manager pro Hilton Prague a Hilton Prague Old Town, kde působí stále.
Jak říká Martina: "Každý den přináší nové výzvy, malá i velká vítězství, radost z práce, výsledků, nové poznání, nové překážky a nápady, kreativitu a nutnou flexibilitu rozhodování. Velkou energii mi dává můj mladý a stabilní tým, který jsem si vybrala, vyškolila. Společně každý den úspěšně odcházíme z kanceláře s pocitem dobře oddělané práce a komentáři od hostů a vedení.
Pro Akademii AHR školí 2 roky. Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman na této roli působí už sedmým rokem a zároveň byl oceněn cenou Revenue Management Hotel of the Year v roce 2017. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšováni podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a aplikaci RM na místním trhu.Roman sbíral cenné zkušenosti ve významných hotelů v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v Revenue Managementu, dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se aktivně angažuje v rozvoji této disciplíny, zejména na vzdělávacích aktivitách Vysoké školy sociálních věd na Karlově univerzitě.
Světlana působí na pozici Rooms Division Manager v Clarion Congress Hotel Prague. Má dlouholeté zkušenosti s řízením ubytovacího úseku a poskytováním zákaznického servisu doma i v zahraničí. Světlana se podílela na otvření několika významných pražských hotelů (Diplomat, Hilton, Alcron), prošla hotely čtyř i pětihvězdičkovými. Zásadní pracovní zkušenosti získala při práci v managementu hotelu Alcron, tehdy v hotelovém řetězci Radisson SAS. Zde se účastnila jako člen Executive týmu i otevření nového luxusního hotelu v zahraničí, kde koučovala zavádění firemních postupů. Prošla systémem firemního manažerského vzdělávání mezinárodního hotelového řetězce, v rámci openingů absolvovala množství tréninků a vzdělávacích programů dalších mezinárodních hotelových společností.
Baví ji
práce v týmu a v hotelovém provozu, ráda buduje tým a věnuje se jeho
rozvoji. Věří, že základem úspěchu je kvalitní výběr, motivace a trénink
zaměstnanců. Ve své práci usiluje o efektivitu a využití moderních technologií.
Je dlouholetým členem mezinárodní profesní organizace AICR sdružující Front office manažery.
Simona již čtvrtým pracuje na pozici Director of Finance v hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre, od roku 2000 pracuje v mezinárodním prostředí hotelového průmyslu, od roku 2006 na manažerských pozicích, se zkušeností zejména s nadnárodními hotelovými řetězci InterContinetal, Kempinsky, Holiday Inn. Od čistě finančních pozic (hlavní účetní od roku 2001) rozšířila působení na oblast controllingu hotelu, v letech 2007-8 působila téže na pozici Revenue managera v 5* hotelu. Ve své činnosti se zaměřuje na finanční management a controlling, během své profesní kariéry se podílela na otevření 2 hotelů, má zkušenosti s rekonstrukcí, re-brandingem i vedením nezávislého hotelu. Dlouhodobě spolupracuje s AHR ČR a od března opět jako lektor Akademie AHR, se specializací na finanční řízení hotelů, budgeting a forecasting včetně vazby na nadnárodní standardy výkaznictví hotelu ( Uniform systems of Accounts. ).
Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting.
Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru.
Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.
Matěj vystudoval Management cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní v Praze. Univerzitní vzdělání získal na Slezské univerzitě v Opavě v oboru Gastronomie, hotelnictví a turismus. Dosud na fakultě spolupracuje na přednáškách a zároveň se podílí na univerzitních projektech. Svou odbornou Praze, kde pracoval pro Catering Zátiší Group a.s., později v Karlových Varech pro Grand Hotel Pupp (běhen 48. ročníku Filmového festivalu v Karlových Varech). Zkušenosti v oblasti F&B získával již během studijních stážích v hotelových komplexech v Německu (Baltic Sport und Ferien hotel, Usedom). Po celou svou profesní kariéru věnuje pozornost trendům ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců na úseku F&B. a podporuje jejich další vzdělávání. Od roku 2015 působí na pozici F&B managera v hotelu Studánka**** v Rychnově nad Kněžnou, kde předává odborné zkušenosti svému týmu.
Michal působil jako poradce v oblasti cestovního ruchu v mezinárodní síti poradenských firem Horwath HTL - Hospitality Consulting s pokrytím trhů centrální a východní Evropy. Svou hotelovou dráhu zahájil studijní hotelovou praxí v hotelu InterContinental Praha a následně absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor podniková ekonomie a cestovní ruch.
Během své praxe získal zkušenosti na poli Sales & Marketing, hotelového provozu, franchisingových služeb a odborného poradenství, vše v oblasti hotelového průmyslu a cestovního ruchu. Zastával pozici Director of Sales & Marketing v hotelu Voroněž, Brno. Dále působil v nadnárodních hotelových řetězcích Vienna International, Mamaison Hotels & Residences, Orea Hotels a v současnosti pracuje pro řetězec CPI Hotels, kde působí na pozici Deputy Director of Sales and Marketing pro celý řetězec 33 hotelů v rámci CEE.