NAŠICH PĚT HVĚZD - NÁŠ TÝM LEKTORŮ

Ing. Aleš Procházka

Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.

V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.

Na Vašem úspěchu mi záleží!

 

Ing. Radek Pálka

Má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové.Odtud jeho cesty již vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Do roku 2021 pracoval pro hotel DUO jako šéfkuchař. Počátkem roku 2022 založilspolečnost Gastro Poradenství Radek Pálka, která se zabývá poradenstvím v oblasti gastronomie – zabývá se tématy Ekonomika provozu, kalkulace, sestavování jídelních lístků, tréninky personálu a další.

Jaroslava Vyskočilová

Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.

Roman Slezáček

Pro Akademii AHR školí 2 roky. Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman na této roli působí už sedmým rokem a zároveň byl oceněn cenou Revenue Management Hotel of the Year v roce 2017. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšováni podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a aplikaci RM na místním trhu.Roman sbíral cenné zkušenosti ve významných hotelů v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v Revenue Managementu, dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se aktivně angažuje v rozvoji této disciplíny, zejména na vzdělávacích aktivitách Vysoké školy sociálních věd na Karlově univerzitě.

Světlana Jakovljevičová

Světlana působí na pozici Rooms Division Manager v Clarion Congress Hotel Prague.   Má dlouholeté zkušenosti s řízením ubytovacího úseku a poskytováním zákaznického servisu doma i v zahraničí. Světlana se podílela na otvření několika významných pražských hotelů (Diplomat, Hilton, Alcron), prošla hotely čtyř i pětihvězdičkovými. Zásadní pracovní zkušenosti získala při práci v managementu hotelu Alcron, tehdy v hotelovém řetězci Radisson SAS. Zde se účastnila jako člen Executive týmu i otevření nového luxusního hotelu v zahraničí, kde koučovala zavádění firemních postupů. Prošla systémem firemního manažerského vzdělávání mezinárodního hotelového řetězce, v rámci openingů absolvovala množství tréninků a vzdělávacích programů dalších mezinárodních hotelových společností.

Baví ji práce v týmu a v hotelovém provozu, ráda buduje tým a věnuje se jeho rozvoji. Věří, že základem úspěchu je kvalitní výběr, motivace a trénink zaměstnanců. Ve své práci usiluje o efektivitu a využití moderních technologií. Je dlouholetým členem mezinárodní profesní organizace AICR sdružující Front office manažery.

Tomáš Čapek

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting. 

MUDr. Valerie Štáfková

Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru. 

Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.

Ing. Matěj Novák

Matěj vystudoval Management cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní v Praze. Univerzitní vzdělání získal na Slezské univerzitě v Opavě v oboru Gastronomie, hotelnictví a turismus. Dosud na fakultě spolupracuje na přednáškách a zároveň se podílí na univerzitních projektech. Svou odbornou Praze, kde pracoval pro Catering Zátiší Group a.s., později v Karlových Varech pro Grand Hotel Pupp (běhen 48. ročníku Filmového festivalu v Karlových Varech).  Zkušenosti v oblasti F&B získával již během studijních stážích v hotelových komplexech  v Německu  (Baltic Sport und Ferien hotel, Usedom).  Po celou svou profesní kariéru věnuje pozornost trendům ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců na úseku F&B. a podporuje jejich další vzdělávání. Od roku 2015 působí na pozici F&B managera v hotelu Studánka**** v Rychnově nad Kněžnou, kde předává odborné zkušenosti svému týmu.

Michal Vohralík

Michal působil jako poradce v oblasti cestovního ruchu v mezinárodní síti poradenských firem Horwath HTL - Hospitality Consulting s pokrytím trhů centrální a východní Evropy. Svou hotelovou dráhu zahájil studijní hotelovou praxí v hotelu InterContinental Praha a následně absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor podniková ekonomie a cestovní ruch.

Během své praxe získal zkušenosti na poli Sales & Marketing, hotelového provozu, franchisingových služeb a odborného poradenství, vše v oblasti hotelového průmyslu a cestovního ruchu. Zastával pozici Director of Sales & Marketing v hotelu Voroněž, Brno. Dále působil v nadnárodních hotelových řetězcích Vienna InternationalMamaison Hotels & Residences, Orea Hotels a v současnosti pracuje pro řetězec CPI Hotels, kde působí na pozici Deputy Director of Sales and Marketing pro celý řetězec 33 hotelů v rámci CEE.