NAŠICH PĚT HVĚZD - NÁŠ TÝM LEKTORŮ

Osoba odborně způsobilá v problematice PO a BOZP

Kurzem vás provede osoba odborně způsobilá v problematice PO a Bezpečnosti a ochrany zdraví př práci

Marie Princlová

Marie je zkušenou lektorkou manažerských a obchodních dovedností. Má velkou zkušenost nejen ze své práce v nadnárodních společnostech, kde působila jako marketingová a obchodní ředitelka, ale i z lektorské práce. Lektorování se věnuje již více než 25 let. Pracuje také jako konzultantka a koučka. Má rozsáhlé zkušenosti z oblasti vedení lidí a jejich motivace, vedení rozhovorů se zaměstnanci, poskytování zpětné vazby, vedení porad, řízení času, delegování, řízení změn, řešení konfliktů a dalších témat. Věnuje se také práci se stresem, hledání pracovní a životní rovnováhy a wellbeingu. Má zkušenosti v hotelovém a restauračním provozu. Její role je pomáhat jiným být úspěšnými.

Marie je milá osoba se silnými komunikačními dovednostmi. Je přátelská a umí lidi silně motivovat. Je zvyklá pracovat se všemi úrovněmi managementu. Má nekonečné množství praktických příkladů, které podporují probíraná témata. Je cílevědomá a pracovitá. Je zaměřená na dosahování výsledků. Je optimistická a má ráda humor.

Linda Kubačáková

Lektorka vychází především z vlastních praktických zkušeností, které získala během 11letého pobytu ve Spojených Arabských Emirátech, kde pracovala pro společnost Emirates. Během svého působení vedla mezinárodní týmy, které se skládaly z více jak 130 národností. Denně řešila standardní i neobvyklé zákaznické i krizové situace, které se často týkaly konfliktů v rámci multikulturní komunikace, neporozumění či neznalosti kultur a zvyklostí. Lektorka také 9 měsíců pracovala pro švýcarskou privátní leteckou společnost PrivatAir, kde v rámci studií na École hôtelière de Lausanne získala potřebné teoretické znalosti k tématu kulturních odlišností v hotelnictví a gastronomii. V kurzu vychází jak z teoretických, tak především z mnohaletých praktických zkušeností.

Tým lektorů AI Institutu

Skupina nadšenců a profesionálů, kteří se sdružili s cílem přiblížit umělou inteligenci každému, kdo chce rozšířit své obzory a zefektivnit svou práci. Založili jsme naši organizaci v roce 2023 s vizí, že AI může být klíčovým nástrojem pro osobní i profesní rozvoj a jen za rok 2023 proškolili více než 2200 lidí

Akademičtí pracovníci University College Prague

  1. katedra hotelnictví – doc. Hán, Dr. Studnička
  2. katedra cestovního ruchu – Dr. Attl, Dr. Ulrichová

Aleš Procházka

Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.

V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.

Na Vašem úspěchu mi záleží!

 

Denisa Santos

Denisa je HR ředitelkou v Jan Hotels od roku 2016, má bohaté zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a personálního managementu. Její role zahrnuje řízení náborových procesů, vedení pohovorů, rozvoj personální politiky a strategií pro zlepšení zaměstnaneckého prostředí. Je také zodpovědná za poskytování podpory a poradenství managementu v otázkách lidských zdrojů a pomáhá vytvářet a udržovat pozitivní pracovní kulturu v organizaci.

Má silné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost řešit konflikty a efektivně vést a motivovat tým. Je zapojena do strategického plánování lidských zdrojů a spolupracuje s vedoucími pracovníky na identifikaci potřeb personálního rozvoje a řízení talentů v organizaci. Její dlouholeté působení v roli HR ředitelky značí schopnost a oddanost ve vytváření a udržování efektivního a harmonického pracovního prostředí pro zaměstnance.

Jana Hanušová

Jana získala pracovní zkušenosti ve čtyř a pětihvězdičkových hotelech na různých pozicích. Začínala jako Event Booking Center Executive na obchodním oddělení pro hotely sítě Marriott International v České republice a poté získala cenné zkušenosti z provozu hotelu během čtyřletého působení na pozici Event Managera v hotelu Prague Marriott.

Od roku 2010 se věnuje Revenue managementu. Nejdříve zastávala pozici Revenue managera pro 5 hotelů společnosti Marriott International v České republice a dále pracovala pro pětihvězdičkové hotely Radisson Blu Alcron Prague a Carlo IV v rámci řetězců Boscolo Hotels & The Dedica Anthology. Nyní pracuje jako Cluster Revenue Manager pro řetězec NH Hoteles a zodpovídá za hotel NH Collection Prague Carlo IV & NH Timisoara v Rumunsku. Při své práci využívá jak znalosti lokálního trhu a nástrojů Revenue managementu, tak zkušenosti z obchodního oddělení a event managementu, které také ráda předává svým kolegům. Ve volném čase se věnuje rodině, jízdě na koni a cyklistice.

Jaroslava Vyskočilová

Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.

Kateřina Hajná

Katka pracuje na pozici marketingové ředitelky ve známém pražském hotelu Marriott. Na této pozici se věnuje realizaci a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i hotelové restaurace The Artisan. Podílí se také na koordinaci nových marketingových strategií, zodpovídá za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí, má na starosti digitální marketing, reklamy, tvorbu designu a věnuje se také PR aktivitám.

Před nástupem do Marriottu působila na Žižkovské věži, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter, který otevírala na pozici Corporate Sales and Marketing Manager či v luxusním pražském hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace, obchodu a měla na starosti i přípravu a realizaci eventů.

Katka miluje tanec a cestování a ve volném čase ještě pomáhá lidem se správou sociálních sítích.

Marek Černický

Marek započal svou kariéru v roce 2011 jako finanční účetní v pětihvězdičkovém hotelu Radisson Blu Alcron Hotel Prague. Ve stejném hotelu se v roce 2015 posunul na pozici Revenue Managera, kterou vykonával až do roku 2024, kdy se rozhodl poskytovat své služby a předávat dlouholeté zkušenosti v oblasti Revenue Managementu majitelům a provozovatelům hotelů a penzionu. Má zkušenosti s procesy v prostředí nadnárodního řetězce a od roku 2019 také nezávislého Alcron Hotelu Prague. Od roku 2020 se stále více věnuje Revenue Managementu v menších hotelech v regionech České republiky. V současné době úzce spolupracuje s množstvím ubytovacích zařízení, jako například Allure Hotel Prague, Harvey Spa Hotel Františkovy Lázně, po.spolu Wellness Resort, Ski & Spa Bellevue Harrachov, Apartmány Mumlava Resort či Hotel Aplaus v Litomyšli. Ve volném čase se věnuje rodině, běhá maratony a když může, tak si zahraje golf.

Martina Vymětalová

Hotelové atmosféře a dynamičnosti tohoto odvětví propadla Martina v roce 1994, kdy začala kariéru v mezinárodním pětihvězdičkovém hotelu Renaissance v Praze jako rezervační agent a později Supervisor, postupně získala další zkušenosti v rámci Concierge a na recepci. V letech 2003-2009 pracovala na pozici Deputy General Manager designového hotelu Josef, poté jako Reservations and Revenue Manager v hotelu Mamaison Hotels & Residences. 

V roce 2012 Martina přijala nabídku na pozici Cluster Reservations Manager pro Hilton Prague a Hilton Prague Old Town, kde působí stále. 

Jak říká Martina: "Každý den přináší nové výzvy, malá i velká vítězství, radost z práce, výsledků, nové poznání, nové překážky a nápady, kreativitu a nutnou flexibilitu rozhodování. Velkou energii mi dává můj mladý a stabilní tým, který jsem si vybrala, vyškolila. Společně každý den úspěšně odcházíme z kanceláře s pocitem dobře oddělané práce a komentáři od hostů a vedení. 

Radek Pálka

Má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové.Odtud jeho cesty již vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Do roku 2021 pracoval pro hotel DUO jako šéfkuchař. Počátkem roku 2022 založilspolečnost Gastro Poradenství Radek Pálka, která se zabývá poradenstvím v oblasti gastronomie – zabývá se tématy Ekonomika provozu, kalkulace, sestavování jídelních lístků, tréninky personálu a další.

Světlana Jakovljevičová

Světlana působí na pozici Rooms Division Manager v Clarion Congress Hotel Prague.   Má dlouholeté zkušenosti s řízením ubytovacího úseku a poskytováním zákaznického servisu doma i v zahraničí. Světlana se podílela na otvření několika významných pražských hotelů (Diplomat, Hilton, Alcron), prošla hotely čtyř i pětihvězdičkovými. Zásadní pracovní zkušenosti získala při práci v managementu hotelu Alcron, tehdy v hotelovém řetězci Radisson SAS. Zde se účastnila jako člen Executive týmu i otevření nového luxusního hotelu v zahraničí, kde koučovala zavádění firemních postupů. Prošla systémem firemního manažerského vzdělávání mezinárodního hotelového řetězce, v rámci openingů absolvovala množství tréninků a vzdělávacích programů dalších mezinárodních hotelových společností.

Baví ji práce v týmu a v hotelovém provozu, ráda buduje tým a věnuje se jeho rozvoji. Věří, že základem úspěchu je kvalitní výběr, motivace a trénink zaměstnanců. Ve své práci usiluje o efektivitu a využití moderních technologií. Je dlouholetým členem mezinárodní profesní organizace AICR sdružující Front office manažery.

Tomáš Čapek

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting. 

MUDr. Valerie Štáfková

Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru. 

Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.