NAŠICH PĚT HVĚZD - NÁŠ TÝM LEKTORŮ

Roman Slezáček

Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman na této roli působí už šestým rokem a zároveň byl oceněn cenou Revenue Management Hotel of the Year v roce 2017. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšováni podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízení cenové strategie a aplikaci RM na místním trhu.

Roman sbíral cenné zkušenosti ve významných hotelů v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v Revenue Managementu, dálkově vystudoval vysokou školuNewton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se aktivně angažuje v rozvoji této discipliny, zejména na vzdělávacích aktivitách vysoké školy sociálních věd na Karlově univerzitě.

Ing. Radek Pálka

Radek má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové.  Odtud jeho cesty již vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Od roku 2016 pracuje pro hotel DUO jako šéfkuchař, jak sám říká, pochopil totiž, že v kuchyni je mu nejlépe.  

Radek je velmi činorodý šéfkuchař Nejprve aby se nenudil, vytvořil svůj vlastní blog www.sefkucharuvdenik.cz, kam začal zveřejňovat články z gastronomie.  Přišla nabídka z TV Nova, z pořadu Snídaně s Novou, kam Radek chodí pravidelně vařit. Radek spolupracuje s Asociací kuchařů a cukrářů ČR na různých vzdělávacích kurzech – zaměřených na vaření. 

 

Jaroslav Vaculka

Hotely jsou pro něj koníčkem… Má velké zkušenosti v oblasti hotelových provozů, koncepcí malých i velkých ubytovacích zařízení. Ovládá principy fungování moderních efektivních provozů.
V posledních více jak 12 letech se věnuje oblasti hotelového developmentu, tvorbě a realizaci nových koncepcí a produktů, zefektivnění provozů. Má zkušenosti z hotelových řetězců nadnárodních i národních stejně jako z nezávislých hotelů, má velmi dobré povědomí o regionech, problematice hotelových procesů, procedur a systémů, jak řetězcových, tak i nezávislých. V praxi zúročuje své mnohaleté zkušenosti z hotelového provozu a kombinuje je se svými zkušenostmi z pozice hotelového hosta. Tento přístup promítá do své každodenní práce při nastavování a optimalizacích provozů.
V rámci své dlouholeté praxe se aktivně podílí na vzdělávacích aktivitách Akademie AHR ČR. Má v oblibě praktické přístupy, rád propojuje teorii s praxí, nesnáší „suchou teorii“…

Jaroslava Vyskočilová

Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.

Ing. Matěj Novák

Matěj vystudoval Management cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní v Praze. Univerzitní vzdělání získal na Slezské univerzitě v Opavě v oboru Gastronomie, hotelnictví a turismus. Dosud na fakultě spolupracuje na přednáškách a zároveň se podílí na univerzitních projektech. Svou odbornou Praze, kde pracoval pro Catering Zátiší Group a.s., později v Karlových Varech pro Grand Hotel Pupp (běhen 48. ročníku Filmového festivalu v Karlových Varech).  Zkušenosti v oblasti F&B získával již během studijních stážích v hotelových komplexech  v Německu  (Baltic Sport und Ferien hotel, Usedom).  Po celou svou profesní kariéru věnuje pozornost trendům ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců na úseku F&B. a podporuje jejich další vzdělávání. Od roku 2015 působí na pozici F&B managera v hotelu Studánka**** v Rychnově nad Kněžnou, kde předává odborné zkušenosti svému týmu.

Michal Vohralík

Michal působil jako poradce v oblasti cestovního ruchu v mezinárodní síti poradenských firem Horwath HTL - Hospitality Consulting s pokrytím trhů centrální a východní Evropy. Svou hotelovou dráhu zahájil studijní hotelovou praxí v hotelu InterContinental Praha a následně absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor podniková ekonomie a cestovní ruch.

Během své praxe získal zkušenosti na poli Sales & Marketing, hotelového provozu, franchisingových služeb a odborného poradenství, vše v oblasti hotelového průmyslu a cestovního ruchu. Zastával pozici Director of Sales & Marketing v hotelu Voroněž, Brno. Dále působil v nadnárodních hotelových řetězcích Vienna InternationalMamaison Hotels & Residences, Orea Hotels a v současnosti pracuje pro řetězec CPI Hotels, kde působí na pozici Deputy Director of Sales and Marketing pro celý řetězec 33 hotelů v rámci CEE.

Jiřina Jenčková

Jiřina vystudovala Interkulturelle Hotelfachschule Retz v Rakousku a poté odmaturovala v USA. V Praze vystudovala Vysokou školu hotelovou a Vysokou školu ekonomickou. Již při studiu na střední hotelové škole získala pracovní zkušenosti z F&B a Front Office v několika čtyřhvězdičkových rakouských i pražských hotelích. Později se zaměřila na oblast Back Office – rezervace a obchod. Pracovala na obchodním oddělení hotelu Crowne Plaza Prague (dnešní International), později zde postoupila do funkce Regional Revenue Manager pro tři významné hotely společnosti Austria Hotels – Crowne Plaza Prague Hotel, Grandhotel Bohemia a Grand Hotel Brno. Principům Revenue managementu a jejich implementaci do hotelových provozů se věnuje od roku 1999. Jiřina Jenčková se od roku 2006 věnuje lektorské, mentorské a koučovací činnosti pro AHR ČR, Vysokou školu ekonomickou v Praze a pro vlastní poradenskou a konzultační společnost PHC. Od roku 2012 se na VŠE na Katedře cestovního ruchu věnovala výzkumu v celé oblasti revenue managementu.

 

Tomáš Čapek

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting. 

MUDr. Valerie Štáfková

Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru. 

Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.

Ing. Aleš Procházka

Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.

V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.

Na Vašem úspěchu mi záleží!