Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.
V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.
Na Vašem úspěchu mi záleží!
Jana získala pracovní zkušenosti ve čtyř a pětihvězdičkových hotelech na různých pozicích. Začínala jako Event Booking Center Executive na obchodním oddělení pro hotely sítě Marriott International v České republice a poté získala cenné zkušenosti z provozu hotelu během čtyřletého působení na pozici Event Managera v hotelu Prague Marriott.
Od roku 2010 se věnuje Revenue managementu. Nejdříve zastávala pozici Revenue managera pro 5 hotelů společnosti Marriott International v České republice a dále pracovala pro pětihvězdičkové hotely Radisson Blu Alcron Prague a Carlo IV v rámci řetězců Boscolo Hotels & The Dedica Anthology. Nyní pracuje jako Cluster Revenue Manager pro řetězec NH Hoteles a zodpovídá za hotel NH Collection Prague Carlo IV & NH Timisoara v Rumunsku. Při své práci využívá jak znalosti lokálního trhu a nástrojů Revenue managementu, tak zkušenosti z obchodního oddělení a event managementu, které také ráda předává svým kolegům. Ve volném čase se věnuje rodině, jízdě na koni a cyklistice.
Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.
Katka pracuje na pozici Marketingové manažerky v pražském hotelu Marriott. Na této pozici se věnuje realizaci a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i hotelové restaurace The Artisan. Podílí se také na koordinaci nových marketingových strategií, zodpovídá za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí, má na starosti digitální marketing, reklamy, tvorbu designu a věnuje se také PR aktivitám.
Před nástupem do Marriottu působila na Žižkovské věži, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter, který otevírala na pozici Corporate Sales and Marketing Manager či v luxusním pražském hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace, obchodu a měla na starosti i přípravu a realizaci eventů.
Katka miluje tanec a cestování a ve volném čase ještě pomáhá lidem se správou sociálních sítích.
Hotelové atmosféře a dynamičnosti tohoto odvětví propadla Martina v roce 1994, kdy začala kariéru v mezinárodním pětihvězdičkovém hotelu Renaissance v Praze jako rezervační agent a později Supervisor, postupně získala další zkušenosti v rámci Concierge a na recepci. V letech 2003-2009 pracovala na pozici Deputy General Manager designového hotelu Josef, poté jako Reservations and Revenue Manager v hotelu Mamaison Hotels & Residences.
V roce 2012 Martina přijala nabídku na pozici Cluster Reservations Manager pro Hilton Prague a Hilton Prague Old Town, kde působí stále.
Jak říká Martina: "Každý den přináší nové výzvy, malá i velká vítězství, radost z práce, výsledků, nové poznání, nové překážky a nápady, kreativitu a nutnou flexibilitu rozhodování. Velkou energii mi dává můj mladý a stabilní tým, který jsem si vybrala, vyškolila. Společně každý den úspěšně odcházíme z kanceláře s pocitem dobře oddělané práce a komentáři od hostů a vedení.
Má bohaté zkušenosti z gastro provozů doma i v zahraničí. Ve své kariéře prošel několika mezinárodními hotely, vždy chtěl pracovat na úseku stravování. Vypracoval se na šéfkuchaře a později řídil celé oddělení jako F&B Manager. Nespokojil se ale jen s tím, co měl a stále hledal nové výzvy, projekty a možnosti, jak se realizovat. Radek vystudoval Střední hotelovou školu v Chrudimi. Své první kuchařské zkušenosti získal v restauraci Grill Duran v Hradci Králové.Odtud jeho cesty již vedly do světa. Z jeho zahraničních kuchařských misí uvádí například: Německo, USA, Itálii, Afriku, či Francii. Po návratu z cest v roce 2002 pracoval jako šéfkuchař pro hotel Paříž a zároveň působil jako člen Národního týmu kuchařů a cukrářů ČR. Na dalších 6 let zakotvil v hotelu Crowne Plaza Prague, na pozici šéfkuchaře a později F&B Managera. Do roku 2021 pracoval pro hotel DUO jako šéfkuchař. Počátkem roku 2022 založilspolečnost Gastro Poradenství Radek Pálka, která se zabývá poradenstvím v oblasti gastronomie – zabývá se tématy Ekonomika provozu, kalkulace, sestavování jídelních lístků, tréninky personálu a další.
Světlana působí na pozici Rooms Division Manager v Clarion Congress Hotel Prague. Má dlouholeté zkušenosti s řízením ubytovacího úseku a poskytováním zákaznického servisu doma i v zahraničí. Světlana se podílela na otvření několika významných pražských hotelů (Diplomat, Hilton, Alcron), prošla hotely čtyř i pětihvězdičkovými. Zásadní pracovní zkušenosti získala při práci v managementu hotelu Alcron, tehdy v hotelovém řetězci Radisson SAS. Zde se účastnila jako člen Executive týmu i otevření nového luxusního hotelu v zahraničí, kde koučovala zavádění firemních postupů. Prošla systémem firemního manažerského vzdělávání mezinárodního hotelového řetězce, v rámci openingů absolvovala množství tréninků a vzdělávacích programů dalších mezinárodních hotelových společností.
Baví ji
práce v týmu a v hotelovém provozu, ráda buduje tým a věnuje se jeho
rozvoji. Věří, že základem úspěchu je kvalitní výběr, motivace a trénink
zaměstnanců. Ve své práci usiluje o efektivitu a využití moderních technologií.
Je dlouholetým členem mezinárodní profesní organizace AICR sdružující Front office manažery.
Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting.
Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru.
Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.