Česky English
Česky English

NAŠICH PĚT HVĚZD - NÁŠ TÝM LEKTORŮ

Jaroslav Vaculka

Jaroslav Vaculka

Profesní dráhu odstartoval na front officu, kde sbíral zkušenosti od základních pozic až po řízení celého oddělení Podílel se na pre-openingu a openingu hotelů, řídil strategii a rozvoj největšího českého hotelového řetězce OREA Hotels. Nyní se věnuje oblasti hotelového developmentu, tvorbě a realizaci nových koncepcí a produktů a zefektivnění provozů. Má zkušenosti z hotelových řetězců nadnárodních i národních stejně jako z nezávislých hotelů, má velmi dobré povědomí o regionech, problematice hotelových procesů, procedur a systémů, jak řetězcových, tak i nezávislých. V praxi zúročuje své mnohaleté zkušenosti z hotelového provozu a kombinuje je se svými zkušenostmi z pozice hotelového hosta. Tento přístup promítá do své každodenní práce při nastavování a optimalizacích provozů.

Absolvoval mezinárodní institut cestovního ruchu a má vysokoškolské vzdělání v této oblasti. Byl více jak 10let prezidentem české sekce profesního sdružení AICR (sdružení vedoucích ubytovacích úseků a recepcí významných hotelů) a aktivně se podílí na činnosti AHR ČR

Má v oblibě praktické přístupy, rád propojuje teorii s praxí, nesnáší „suchou teorii“…:)

Jaroslava Vyskočilová

Jaroslava Vyskočilová

Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců jako Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel International či Hotel Forum ( nynější Corinthia Towers). Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se v hotelu Vienna House Diplomat Prague věnuje hlavně oblasti řízení Back of House v hotelu – významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá kevzdělávacím aktivitám asociace.

MUDr. Valerie Štáfková

MUDr. Valerie Štáfková

Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru. 

Zaměstnancům hotelu Accor poskytla rychlou a cílenou psychologickou pomoc při nenadálé situaci, se kterou se museli vypořádat. Pro Wellness hotel Harmony Třešť pak vedlla individuální seminář na klíč.

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková

Jiřina vystudovala Interkulturelle Hotelfachschule Retz v Rakousku a poté odmaturovala v USA. V Praze vystudovala Vysokou školu hotelovou a Vysokou školu ekonomickou. Již při studiu na střední hotelové škole získala pracovní zkušenosti z F&B a Front Office v několika čtyřhvězdičkových rakouských i pražských hotelích. Později se zaměřila na oblast Back Office – rezervace a obchod. Pracovala na obchodním oddělení hotelu Crowne Plaza Prague (dnešní International), později zde postoupila do funkce Regional Revenue Manager pro tři významné hotely společnosti Austria Hotels – Crowne Plaza Prague Hotel, Grandhotel Bohemia a Grand Hotel Brno. Principům Revenue managementu a jejich implementaci do hotelových provozů se věnuje od roku 1999. Jiřina Jenčková se od roku 2006 věnuje lektorské, mentorské a koučovací činnosti pro AHR ČR, Vysokou školu ekonomickou v Praze a pro vlastní poradenskou a konzultační společnost PHC. Od roku 2012 se na VŠE na Katedře cestovního ruchu věnovala výzkumu v celé oblasti revenue managementu.

 

Tomáš Čapek

Tomáš Čapek

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting. 

Ing. Aleš Procházka

Ing. Aleš Procházka

Aleš studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati. Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb. Tam získal i cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví, které rozšířil i v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace.

V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vzdělávání a rozvoje, budování firemní kultury a stabilizaci týmů.Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, etiketě a národnostním rozdílům (zvyklosti). Rovněž se zaměřuje na age management a trénink paměti. Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.

Na Vašem úspěchu mi záleží!

 

Michal Vohralík

Michal Vohralík

Michal působil jako poradce v oblasti cestovního ruchu v mezinárodní síti poradenských firem Horwath HTL - Hospitality Consulting s pokrytím trhů centrální a východní Evropy. Svou hotelovou dráhu zahájil studijní hotelovou praxí v hotelu InterContinental Praha a následně absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor podniková ekonomie a cestovní ruch.

Během své praxe získal zkušenosti na poli Sales & Marketing, hotelového provozu, franchisingových služeb a odborného poradenství, vše v oblasti hotelového průmyslu a cestovního ruchu. Zastával pozici Director of Sales & Marketing v hotelu Voroněž, Brno. Dále působil v nadnárodních hotelových řetězcích Vienna InternationalMamaison Hotels & Residences, Orea Hotels a v současnosti pracuje pro řetězec CPI Hotels, kde působí na pozici Deputy Director of Sales and Marketing pro celý řetězec 33 hotelů v rámci CEE.

 PhDr. Daniel Hodulík

PhDr. Daniel Hodulík

Dan v současnosti pracuje jako konzultant, lektor a kouč ve společnosti Centrum Dohody. Donedávna působil jako manažer v hotelu Savic. V průběhu svého profesního život vedl několik úspěšných restaurací, v několika případech prováděl krizový management. Vedl i spoustu mezinárodních projektů. Absolvoval psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Je členem Americké psychologické asociace. Hotelnictví a gastronomie je jeho velkým koníčkem, s oblibou navštěvuje nově otvírané špičkové hotely a restaurace na Světě, kde sbírá inspiraci, kterou jako konzultant předává dál. Velice rád ověřuje psychologické poznatky tím, že je překlápí do praxe. Aktuálně se věnuje tématům pozitivního myšlení a je přesvědčen, že pozitivní naladění je nezbytné pro úspěch ve všech poskytovaných službách.

Livia Nowak Abdul

Livia Nowak Abdul

Livia pochází z Ostravy kde již během vysokoškolských studií začala pracovat v době pre-openingu v hotelu Park Inn, pro který pracovala později i v Praze, na oddělení Front office a rezervace. Své zkušenosti pozté uplatnila jako Front Office & Revenue Manager v ostravském hotelu Mercure. Podílela se taktéž na projektech v oblasti housekeepingu a food & beverage. V roce 2013 úspěšně absolvovala školení a zkoušky v programu RM Pass (sítě Accor). V roce 2015 získala Livia za profesní rozvoj a osobní nasazení v oboru hotelnictví cenu AHR ČR Mladý manažer roku 2015. Od roku 2016 působí jako nezávislý poradce v sektoru HORECA, spolupracuje s Asociací hotelů a restaurací ČR a s portálem Gastrojobs.cz.