NAŠICH PĚT HVĚZD - NÁŠ TÝM LEKTORŮ

Jaroslav Vaculka

Jaroslav Vaculka

Hotely jsou pro něj koníčkem… Má velké zkušenosti v oblasti hotelových provozů, koncepcí malých i velkých ubytovacích zařízení. Ovládá principy fungování moderních efektivních provozů.

Profesní dráhu odstartoval jako pracovník rezervačního oddělení, několik let působil na recepci, zastával pozici Manager on Duty, otvíral a řídil klubovou část hotelu, podílel se na pre-openingu a openingu hotelů, řídil strategii a rozvoj největšího českého hotelového řetězce. V posledních letech se věnuje oblasti hotelového developmentu, tvorbě a realizaci nových koncepcí a produktů, zefektivnění provozů. Má zkušenosti z hotelových řetězců nadnárodních i národních stejně jako z nezávislých hotelů, má velmi dobré povědomí o regionech, problematice hotelových procesů, procedur a systémů, jak řetězcových, tak i nezávislých. V praxi zúročuje své mnohaleté zkušenosti z hotelového provozu a kombinuje je se svými zkušenostmi z pozice hotelového hosta. Tento přístup promítá do své každodenní práce při nastavování a optimalizacích provozů.

Absolvoval mezinárodní institut cestovního ruchu a má vysokoškolské vzdělání v této oblasti. Byl více jak 10let prezidentem české sekce profesního sdružení AICR (sdružení vedoucích ubytovacích úseků a recepcí významných hotelů), je členem AHR ČR a zároveň členem její Rady, dlouhodobě se v rámci oboru aktivně podílí na vzdělávacích aktivitách, zapojuje se do klasifikace ubytovacích zařízení.

Má v oblibě praktické přístupy, rád propojuje teorii s praxí, nesnáší „suchou teorii“…:)

Jaroslava Vyskočilová

Jaroslava Vyskočilová

Své profesní působení směřovala již od začátku do významných pražských hotelů. Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, spoluřízení vlastního provozu, organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozicím v top managementech významných hotelů mezinárodních řetězců. Absolvovala velké množství tréninků u renomovaných hotelových společností a mnohé další semináře. V posledních letech se věnuje hlavně oblasti řízení Back of House - významnou část tvoří Housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Razí nové moderní přístupy k celé problematice. Hlavní důraz klade na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a optimalizaci nákladů. Má velké zkušenosti s problematikou outsourcingu, jeho zaváděním a co nejefektivnějším fungováním. Podílí se na prosazování ekologických prvků do hotelových provozů s důrazem na úsporu nákladů. Podílí se na klasifikaci ubytovacích zařízení, je čestným členem AHR, přispívá ke vzdělávacím aktivitám asociace.

Ing. Aleš Procházka

Ing. Aleš Procházka

Aleš odbornou praxi začal jako žák v 15i letech v luxusním GRANDHOTELU PUPP Karlovy Vary. Tato praxe měla a má vliv na jeho vnímání kvality a úrovně služeb pro zákazníka.

Dále studoval cestovní ruch a ekonomiku na Fakultě ekonomické ZČU v Plzni a marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati.

V rámci studia ho fascinoval příběh geniálního podnikatele T. Bati, který svým inovativním a nadčasovým přístupem vybudoval podnik světové úrovně a dodnes inspiruje svým silným příkladem.

Pracoval jako trénink manažer v GRANDHOTELU PUPP Kalovy Vary, kde se podílel na přípravě vzdělávacích programů, vedl interní školení a kontroloval kvalitu služeb.

Cenné zkušenosti v oblasti gastronomie a hotelnictví získal v GRANDHOTELU PUPP Karlovy Vary a dále v rámci pobytů v USA a Německu, kde pracoval jako kuchař, číšník a vedoucí restaurace. Zde si vyzkoušel tradiční tržní systémy, kde je zákazník skutečně číslo 1 a také zde pracoval pouze na procenta z obratu - bez pevné mzdy.

V současné době se věnuje podnikovému poradenství v oblasti vize, strategie, zlepšování procesů a komunikace v A.I.M. Agentur s.r.o., dále realizaci školení na míru a dotačním projektům.

Jako lektor se zaměřuje především na problematiku komunikace se zákazníkem, řešení stížností, motivace zaměstnanců, budování týmu, business etiketa a národnostní rozdíly (zvyklosti).

Do školení převádí praktické zkušenosti a poznatky moderních vědeckých výzkumů z oblasti ekonomie, lidského chování, motivace a neurověd.

Na Vašem úspěchu mi záleží!

„Největší hodnotou podniku jsou lidé, nejdůležitější je silná vize.“

Monika Vlková

Monika Vlková

Monika má dlouholeté zkušenosti z vrcholového managementu v oblasti 5* hoteliérství a služeb a s vedením a motivací lidí. Její profesní zkušenosti začaly prací na recepci, v business centru a pokračovaly v obchodním oddělení, aby nakonec zakotvila v managementu jako obchodní a marketingová ředitelka a posléze jako generální ředitelka hotelu Paříž a pár let na to i jako regionální ředitelka v nadnárodní cateringové společnosti Aramark. Může tedy nabídnout celou paletu zkušeností, o které se velmi ráda podělí, a která zahrnuje jak hotelový, tak restaurační provoz a jejich management.
Protože pracuje také jako certfikovaná koučka, ráda školí zejména měkké, ale i tvrdé dovednosti a  vždy se zaměřuje na zvyšování lidského potenciálu a osobní rozvoj skrz motivaci, kterou vnímá jako klíčovou, a která nás následně a zcela přirozeně vede k zvyšování výkonnosti a osobní spokojenosti.
Aktivně se věnuje také charitativní činnosti pro neziskový sektor, je členkou správní rady Asistence, o.p.s., které také pomáhám organizovat Fora Asistence, setkávání a propojování lidi ze ziskového světa s tím neziskovým.

Daniel Rys

Daniel Rys

Daniel svoji profesní praxi začal doslova od piky, vyučil se kuchařem, neb ho velmi zajímalo, jak to vlastně všechno dobré jídlo vzniká úplně na samém začátku. Následně vystudoval střední hotelovou školu v Praze a absolvoval několik semestrů na Vysoké Hotelové škole obor marketing a komunikace ve službách.

V oblasti F&B se pohybuje více než 25 let, za tu dobu pracoval například pro společnost Hilton International, podílel se na otevření nejslavnějšího pražského hotelu ALCRON pro společnost Radisson SAS. Velkou část své pracovní kariéry se věnoval uzavřenému stravování a řízení multifunkčních a kancelářských budov v pozici provozního ředitele, kde propojoval v té době dva neslučitelné světy – dokonalou službu a perfektní jídlo, které vždy dostanete v hotelu ve světě, kde jste limitování časem, ale nároky jsou srovnatelné.

V současné době se věnuje zejména individuálnímu poradenství a vzdělávání.

Vzdělání ať je ve formě školy, kurzu či předání zkušeností považuje za to nejcennější; co můžete v životě dostat, i když to v první moment tak vůbec nemusí vypadat.

 

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková vystudovala Interkulturelle Hotelfachschule Retz v Rakousku a poté odmaturovala v USA v Michiganu na Northview High School Grand Rapids. Po návratu do České republiky vystudovala Vysokou školu hotelovou v Praze 8 a Vysokou školu ekonomickou v Praze. Již při studiu na střední hotelové škole získala pracovní zkušenosti v několika čtyřhvězdičkových rakouských i pražských hotelích nejčastěji v oblasti F&B a Front Office. Později se zaměřila na oblast Back Office – rezervace a obchod. Pracovala na obchodním oddělení hotelu Crowne Plaza Prague (dnešní International), kde poprvé implementovala metody a techniky revenue managementu a yieldingu a později zde postoupila do funkce Regional Revenue Manager pro tři významné hotely společnosti Austria Hotels - Crowne Plaza Prague Hotel, Grandhotel Bohemia a Grand Hotel Brno. Principům Revenue managementu a jejich implementaci do hotelových provozů se věnuje od roku 1999. V roce 2006 přijala nabídku k preopeningu a openingu 4* hotelu mimo Prahu. Později s ohledem na další pracovní nabídky se vrátila do Prahy, kde později nastoupila opět do pozice Hotel Managera 4* hotelu. Jiřina Jenčková se od roku 2006 věnuje lektorské, mentorské a koučovací činnosti pro AHR ČR, Vysokou školu ekonomickou v Praze a pro vlastní poradenskou a konzultační společnost Perfect Hotel Concept s.r.o. V letech 2008/9 uvedla na trh několik nových kurzů, jako např.: Základy Revenue Managementu I. a II., Upselling, Sales & Marketing, Řízení podniku služeb, Budgeting atp. Během své praxe proškolila více než 1000 profesionálů z oboru a připravila do praxe několik současných revenue manažerů. Od roku 2012 se na VŠE na Katedře cestovního ruchu věnuje výzkumu v celé oblasti revenue managementu. Od roku 2013/14 se zapojila do projektu magisterských stáží a rozjela projekt „Burza stáží VŠE KCR“, kde se snaží o propojení teorie s praxí a aby mladí lidé našli lásku k oboru hospitality. V současné době se soustředí na nové projekty a chod společnosti Perfect Hotel Concept .

 

Martin Zbránek

Martin Zbránek

Martin Zbránek působí od roku 2002 jako lektor soft skills se specializací na problematiku vedení lidí a interní komunikaci.

S touto činností začal ve společnosti American Restaurants s.r.o., ve které zastával pozici manažera vzdělávání. Od roku 2008 spolupracuje jako nezávislý lektor s předními vzdělávacími společnostmi v České republice a zároveň se věnuje i firemnímu koučinku a poradenství.

Má také za sebou desetiletou zkušenost s individuálním rozvojem manažerů všech úrovní, které připravoval například na převzetí manažerských pozic nebo na převzetí a vedení týmů zaměstnanců.

Vzhledem k jeho vzdělání a dlouholeté praxi v gastro oblasti spolupracuje od roku 2009 s Asociací hotelů a restaurací. Zde vedl v letech 2013 – 2015 program Koučování pro oblast cestovního ruchu.

 PhDr. Daniel Hodulík

PhDr. Daniel Hodulík

Dan v současnosti pracuje jako konzultant, lektor a kouč ve společnosti Centrum Dohody. Donedávna působil jako manažer v hotelu Savic. V průběhu svého profesního život vedl několik úspěšných restaurací, v několika případech prováděl krizový management. Vedl i spoustu mezinárodních projektů. Absolvoval psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Je členem Americké psychologické asociace. Hotelnictví a gastronomie je jeho velkým koníčkem, s oblibou navštěvuje nově otvírané špičkové hotely a restaurace na Světě, kde sbírá inspiraci, kterou jako konzultant předává dál. Velice rád ověřuje psychologické poznatky tím, že je překlápí do praxe. Aktuálně se věnuje tématům pozitivního myšlení a je přesvědčen, že pozitivní naladění je nezbytné pro úspěch ve všech poskytovaných službách.

Jiří Horák

Jiří Horák

Jiří se v oboru gastronomie, pohostinství a hotelnictví pohybuje více než 20 let. Středoškolské studium ukončil maturitní zkouškou v oboru kuchař-číšník. Krátce po nástupu do prvního zaměstnání ve veřejném stravování rychle pochopil, že gastronomie by neměla být jen o životní potřebě nasytit hladové, ale také o požitku … Dále tedy následovala praxe v jednom z prestižních pražských cateringů, odkud přešel do restaurací pražských 4 a 5 hvězdičkových hotelů zvučných jmen. Tady se vypracoval na pozice Executive Chef, FaB manager a Operations manager. Pro své znalosti a zkušenosti byl za posledních 10 let osloven ke spolupráci na pre-openingu a openingu 6 hotelových projektů. Jeho práce zahrnovala spoluvytváření konceptů, výběr vhodného personálu s následným tréninkem týmů, zavádění standardů, finanční výsledky a v neposlední řadě spokojenost hostů. Nyní má za svůj osobní cíl předávat a šířit získané zkušenosti dále těm, kteří chtějí být ve svém oboru úspěšní a šťastní ….

MUDr. Valerie Štáfková

MUDr. Valerie Štáfková

Valerie je lékařka se specializací v oboru psychiatrie a psychoterapie. Vystudovala 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze /1995/, svoji praxi pak rozvíjela v Psychiatrické léčebně Praha Bohnice, v krizovém centru RIAPS Praha a v ambulantních psychiatricko-psychoterapeutických službách. V současné době provozuje soukromou psychiatrickou praxi se zaměřením na psychoterapii, je součástí týmu Sociální kliniky Praha, spolupracuje se sdružením Diabasis, věnuje se lektorské a poradenské činnosti. Ve své terapeutické práci využívá zejména Gestalt přístup a Pesso-Boyden psychomotorickou terapii /PBSP/. Mezi její profesní zájmy patří mimo jiné práce s krizí a krizovými stavy a psychosomatická problematika. Ve své praxi zúročuje více než dvacetiletou zkušenost v oboru. 

Lukáš Moureček

Lukáš Moureček

Lukášova  osobní vize je vytvoření  systému efektivního řízení obchodního oddělení, který bude v čase schopen reagovat na měnící se trendy a podmínky pro podnikání v hotelovém průmyslu.
Lukáš se pohybuje v oblasti prodeje a marketingu hotelových služeb od roku 2006. V profesní kariéře zastával pozice obchodního a marketingového ředitele, externího konzultanta a business development manažera v hotelových sítích Carlson Rezidor Hotel Group, CPI Hotels a Corinthia Hotels International. 

Livia Abdul

Livia Abdul

Livia pochází z Ostravy, kde vystudovala Gymnázium Olgy Havlové a dále český jazyk a literaturu na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Při studiích se nejdříve živila jako jazyková lektorka a korektorka, později začala taktéž během vysokoškolských studií pracovat v době pre-openingu v hotelu Park Inn v Ostravě, kde setrvala dva roky na pozici Night Receptionist. Poté se přestěhovala do Prahy, kde pracovala jako Reservation Clerk, taktéž v hotelu Park Inn. Záhy obdržela nabídku pracovat jako Reservation & Revenue Manager v novém ostravském hotelu Mercure, a to ještě před jeho otevřením. V hotelu Mercure pak zastávala i funkci Front Office & Revenue Manager a nakonec Revenue Manager. Podílela se taktéž na projektech v oblasti housekeepingu a food & beverage. V roce 2013 úspěšně absolvovala školení a zkoušky v programu RM Pass (sítě Accor). V roce 2015 získala Livia za profesní rozvoj a osobní nasazení v oboru hotelnictví cenu AHR ČR Mladý manažer roku 2015. Od roku 2016 působí jako nezávislý poradce v sektoru HORECA (www.help4hotel.cz). Spolupracuje také úzce s Asociací hotelů a restaurací ČR a s portálem Gastrojobs.cz.

Tomáš Čapek

Tomáš Čapek

Absolvoval ČZU v Praze, kde i vyučoval. Na SZPI se podílel na konkrétních inspekcích i na řízení systému státní kontroly. Sbíral zkušenosti v zahraničí. Před 19 lety založil úspěšnou konzultačně poradenskou společnost UniConsulting s.r.o., která nachází řešení pro podnikatele v celém spektru potravinového řetězce včetně gastronomie. Dnes jako certifikovaný auditor, akreditovaný poradce MZe, hodnotitel projektů MPO, účastník vyjednávání za SOCR a AHR na dozorových orgánech a ministerstvech má přístup k aktuálním informacím, které předává ve formě doporučení svým klientům. Je majitelem společnosti UniConsulting. 

Tomáš Krejča

Tomáš Krejča

Tomáš je marketingovým specialistou a konzultantem. Marketingu a komunikaci již více jak 15 let. Má bohaté zkušenosti z práce pro státní i soukromý sektor. Kreativně se věnuje marketingu od samého začátku profesní kariéry, v posledních 5 letech se pak zaměřuje na oblast video marketingu. Sám aktivně produkuje, tvoří kampaně a strategie pro klienty a též se věnuje vzdělávání a konzultacím. Zajímá se o nejnovější technologie a trendy v oblasti tvorby videa a díky svým zkušenostem z marketingu je umí spojit do fungující strategie, která nezruinuje firemní rozpočet. Baví ho výzvy a nesnáší, když někdo hledá důvody, proč něco nepůjde.

Ing. Diana Püribauer

Ing. Diana Püribauer

Hotelnictví je pro Dianu věčnou inspirací, motivací, hrou, hnací silou, životním stylem. V hotelovém prostředí vyrostla, narodila se v Mariánských Lázních. Má ráda klasický, tradiční styl ve všech ohledech, založený na základech etikety, přímé komunikaci a na orientaci na zákazníka. Zároveň ráda poznává nové věci, nové trendy, a to v celosvětovém měřítku.

Vystudovala hotelovou školu v Mariánských Lázních, vysokou školu ekonomickou se zaměřením na marketing a management cestovního ruchu. V Německu získala po studiu titul „Hotelový trenér“. Již od dob studií prošla všemi hotelovými středisky a jejich rozličnými profesemi: od servírky, recepční, přes obchodní-, marketingové-, guest relations-, public relations-oddělení, vypracovávala interní audity pro housekeeping, front office, banketové i F&B oddělení, věnovala se školení a personalistice. V Praze působila v hotelech Intercontinental, Diplomat a (bývalý) Dorint Don Giovanni na manažerských pozicích. Od roku 2005 se osamostatnila a působila do roku 2013 v zahraničí (převážně Mallorca, Německo, Rakousko, Amerika). Od roku 2014 je externí lektorkou AHRČR.

Má ráda v životě spád a pohyb, spojení teorie a praxe, a to interaktivní formou. Během svých seminářů chce účastníky „otevřít“, a pak už se obohacovat navzájem: Diana je obohacuje svými znalostmi v dané tématice, zkušenostmi a doporučeními, oni jí svými názory, živými rozhovory a zájmem.

Semináře lze pořádat i v německém jazyce.

Martin Pastyřík

Martin Pastyřík

Martin nastoupil v roce 1975 do hotelu Intercontinentál, kde začal pracovat ve vinárně Mazhauz, nejprve jako číšník, později barman a vedoucí. Později byl v tomto hotelu jmenován vedoucím restaurace Zlatá Praha. Zde v roce 1996 založil Asociaci Sommeliérů České republiky, která se v následujícím roce stala členem Mezinárodní Asociace Sommeliérů. Jako prezident ASČR se pravidelně v roli porotce účastní Mistrovství světa a Evropy, které Mezinárodní Asociace Sommeliérů pořádá ve světě

Mgr. Alexandr Burda

Mgr. Alexandr Burda

Po absolvování Střední školy hotelové v Opavě nastoupil vojenskou službu a vedl kuchyni na letišti.  Další krátká praxe kuchaře, číšníka a barmana mu umožnila získat zkušenosti k vedení podniku a ve svých 21 letech již vedl pivnici, vinárnu a diskotéku.  Po dvou letech vedení podniku otevřel se společníkem vlastní restauraci a následně začal provozovat poradenskou činnost v oboru pohostinství. Za svou profesní kariéru provozoval pět gastronomických podniků v Opavě a dalším pomáhal jako poradce v Opavě, Ostravě a Brně.  V roce 2003 nastoupil jako učitel odborných předmětů na svou Alma Mater a studenti, kterým se osobně věnoval přivezli ze soutěží baristů, sommeliérů, kuchařů a výčepních řadu předních ocenění. Sám založil a řídil dvě odborné soutěže pro žáky středních škol. Při zaměstnání vystudoval vysokou školu zaměřenou na pedagogiku, obchodě a služby a absolvoval s červeným diplomem.  V roce 2006 začal učit odborné předměty na Slezské univerzitě v Opavě, kde působí na Ústavu lázeňství, gastronomie a turismu doposud.  V portfoliu jeho předmětů jsou gastronomie, nápojová kultura, výživa management stravovacích služeb i etiketa stolování. V oblasti podnikání se věnuje poradenské a lektorské činnosti.  Ve svém volném čase se věnuje zážitkové gastronomii a etiketě stolování v hotelích a restauracích. Je iniciátorem a organizátorem několika produktů zaměřených na gastroturistiku  jako např. Týden slezské kuchyně, Opavský vinný trh, Opavská vinná stezka, Burčáková stezka a Opavská dvanáctka.  Regionální gastronomii a slow food propaguje na úrovni regionu i kraje. Moderuje gastronomické festivaly.

Ivo Toman

Ivo Toman

Ivo založil mezinárodní společnost TAXUS International, kterou používá jako "laboratoř", ve které testuje různé postupy.

Je marketingovým odborníkem a školitelem osobního rozvoje a motivace.

Autor 13 knih, 5 video školení a 7 motivačních audio CD na téma osobní rozvoj a motivace.

Jeho nejnovější kniha „Kurvítka v hlavě: Proč i chytří lidé jednají hloupě“ je právě k dostání u knihkupců.

Přednáška Ivo Tomana na 13. výroční konferenci AHR ČR v listopadu 2018 byla účastníky tou nejlépe hodnocenou.

Asociace hotelů a restaurací České republiky Z.s.
Revoluční 762/13, 110 00 Praha 1 - STARÉ MĚSTO