Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Ovládáte základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna
Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Co vám kurz přinese? Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Okruhy témat