Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
U úvodu se naučíte porozumět pojmům a výpočtům důležitých pro sledování a řízení nákladů oddělení Housekeepingu.
V závěrečné části semináře se dozvíte, jak sestavit kvalitní tým a jak si jej, pokud možno dlouhodobě udržet, protože lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.
Jednotlivá témata teoretické části jsou představována formou prezentace pomocí výkladu, následuje diskuze s využitím modelových situací jednání. Důraz je kladen na výměnu zkušeností s využitím metody BEST PRACITISE.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku
Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady? Zajímá vás ekologie a chtěli byste vařit beze zbytků? Kalkulace, tvorba cen, food cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. A přitom jedno bez druhého není nic. Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký použít nejlepší restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba kde v provoze ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.
Kurz je určen:
Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.
Zajímá vás, jaké jsou základní principy Revenue Managementu a jak těchto principů správně využít v praxi? Přijďte zjistit, jak využít nejnovějších technologii a zároveň, jak dělat rychlá rozhodnutí založená na datech s cílem zvýšit hotelové tržby.
Pomůžeme Vám se zorientovat v principech a nástrojích Revenue Managementu. Pomocí přesné segmentace a kategorizace hostů se naučíte optimalizovat ceny, dokážete nastavit standardizovat vlastní cenovou strukturu a politiku ve vztahu k aktuální situaci v hotelu a na trhu. Vaše ceny budou mít jasnou strukturu a organizaci. Poznáte praktické příklady, jak nejenom nastavit ceny, ale jak je vhodně komunikovat s předstihem a být připravený na každý trh individuálně.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte, jak můžete tržby Vašeho hotelu i počet profesionálně provedených rezervací zvýšit? Chcete spokojené vracející se hosty? Záleží Vám na osobním přístupu Vašich zaměstnanců k hostům?
Co Vám kurz přinese:
Naučíte se poskytovat jak základní tak i nadstandardní služby hostům, profesionální komunikaci, přesné a správné provedení rezervace v hotelovém systému, jejich aktualizaci tak, aby rezervace a veškeré informace získané od hostů byly efektivní a korektní pro hotel a veškerá oddělení, která jsou spjata s prací rezervačního oddělení.
Zaměříme se na Váš osobní projev, řeč těla. Naučíme se nebát nabízet další hotelové služby spojené s ubytováním. Získáte doporučení jak vybrat nejvhodnější typ pokoje ušité na míru přímo pro konkrétního klienta.
Zjistíte jak důležitá je zpětná kontrola již rezervovaných pokojů přes online systémy,
možná následná komunikace s hosty s nabídkou rozšířených služeb hotelu a další.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci?
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení?
Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Co Vám kurz přinese:
Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.