6.6. Ekonomika restaurací v kostce

Cena pro členy AHR ČR:
4 000 Kč bez DPH
Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 
Cena pro nečleny:
5 000 Kč bez DPH
Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 
ceny jsou za osobu

Co Vám kurz přinese:

Především to, co vás na denní bázi trápí. Naučíte se, jak efektivně počítat nákladovost a jak tvořit cenu. Jak spočítat Food cost s beverage cost. Jak si pohrát s náklady. Jak bojovat zvýšit obraty, nebo zisky. Část kurzu je zaměřena i na pozici šéfkuchaře, především tvorba kalkulací, efektivní plánování personálu, využití technologií, nebo změna koncepce menu.

Stručný obsah:

Tento seminář by měl pomoci všem provozním, majitelům a šéfkuchařům s ekonomikou provozů. Laicky řečeno, aby si provozní a šéfkuchař uměli spočítat, jestli se jim to či ono vyplatí a majitelům tento kurz ukáže, jestli je někdo nešulí.

Naučíte se dělat kalkulace a plánovat. Spočítáte si výtěžnost nejen jídel a nápojů, ale i celých akcí, eventů. Ukážeme si, kde ušetřit peníze, jak zvýšit marže. Bavit se budeme i o výtěžnostech jednotlivých pokrmů.

V druhé půli se zaměříme na zero waste, tedy vaření beze zbytků. Povíme si něco o ekologii, zaměříme se na sociální sítě a nové gastronomické trendy a v neposlední řadě se bud

Kapacita kurzu je již naplněna. Máte-li zájem o zařazení do seznamu náhradníků, napište nám na skodna@ahrcr.cz. Pokud se místo uvolní, budeme Vás bezprostředně kontaktovat.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku

+420 778 070 628
skodna@ahrcr.cz

Možná si vyberete některý z našich dalších kurzů?

8.6. Housekeeping, modul II. - Kurz je již obsazen.

Více

Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko?
Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu?

Naučíte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým.  Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu. 

Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.


Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.


Je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují

pro členy AHR ČR: 4 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 

pro nečleny: 6 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek. 


14. a 15. 6. Revenue management - kurz je již obsazen

Více

Zajímá vás, jaké jsou základní principy Revenue Managementu a jak těchto principů správně využít v praxi? Přijďte zjistit, jak využít nejnovějších technologii a zároveň, jak dělat rychlá rozhodnutí založená na datech s cílem zvýšit hotelové tržby. 

Pomůžeme Vám se zorientovat v principech a nástrojích Revenue Managementu. Pomocí přesné segmentace a kategorizace hostů se naučíte optimalizovat ceny, dokážete nastavit standardizovat vlastní cenovou strukturu a politiku ve vztahu k aktuální situaci v hotelu a na trhu. Vaše ceny budou mít jasnou strukturu a organizaci. Poznáte praktické příklady, jak nejenom nastavit ceny, ale jak je vhodně komunikovat s předstihem a být připravený na každý trh individuálně.

pro členy AHR ČR: 7 900 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 9 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


20.6. Rezervace & Upselling

Více

Víte, jak můžete tržby Vašeho hotelu i počet profesionálně provedených rezervací zvýšit? Chcete spokojené vracející se hosty? Záleží Vám na osobním přístupu Vašich zaměstnanců k hostům? 

Co Vám kurz přinese: 

Naučíte se poskytovat jak základní tak i nadstandardní služby hostům, profesionální komunikaci, přesné a správné provedení  rezervace v hotelovém systému, jejich aktualizaci tak, aby rezervace a veškeré informace získané od hostů byly efektivní a korektní pro hotel a veškerá oddělení, která jsou spjata s prací rezervačního oddělení.

Zaměříme se na Váš osobní projev, řeč těla. Naučíme se nebát nabízet další hotelové služby spojené s ubytováním.  Získáte doporučení jak vybrat nejvhodnější typ pokoje ušité na míru přímo pro konkrétního klienta.

Zjistíte  jak důležitá je zpětná kontrola již rezervovaných pokojů přes online systémy, možná následná komunikace s hosty s nabídkou rozšířených služeb hotelu a další.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 4 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 6 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 5 míst.

27.6. Recepční profesionál - Zákaznický servis

Více

Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci?

Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení?

Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?

Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.

Co Vám kurz přinese:

Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 4 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 6 000 Kč bez DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 2 míst.