4.12. Trendy a standardy obsluhy OSTRAVA

Cena pro členy AHR ČR:
5 687 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

Cena pro nečleny:
8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

ceny jsou za osobu

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Ovládáte  základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy? 

Poznejte  základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna

Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese? Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

Okruhy témat

  • Základy etikety obsluhy
  • Proklientské chování a přístup k hostům
  • Pravidla aktivní nabídky a prodeje
  • UP SELLING a jeho využití v praxi
  • Řešení stížností a konfliktů. Jak jim předcházet
  • Trendy v Gastronomii, praktická cvičení

Přihlaste se na kurz

Účastníci

Kurzu se mohou účastnit až 4 lidé za jednu organizaci. Cena kurzu je za jednu osobu.

Pro členy AHR ČR nabízíme slevu na všechny kurzy a mnoho dalších výhod. Kurzy jsou pro členy i nečleny totožné.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku

+420 778 070 628
skodna@ahrcr.cz