Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestáve
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestáve
Vstoupili jste do manažerské role, kde se od vás očekává nejen rozhodnost a odborné znalosti, ale i schopnost efektivně komunikovat? Nebo už vedete tým, ale stále narážíte na komunikační bariéry, které brzdí vaši práci? Setkáváte se s nesprávným výkladem vašich pokynů? Možná si kladete otázky: Jak zajistit, aby mě lidé opravdu poslouchali? Jak dávat zpětnou vazbu, která motivuje a je pravdivá? Jak se vyhnout zbytečným nedorozuměním a ztrátě důvěry? Jak je naučit vzájemně komunikovat a spolupracovat?
Tento interaktivní kurz vám pomůže zvládnout umění manažerské komunikace tak, abyste byli nejen respektovaným, ale také inspirujícím vedoucím. Naučíte se techniky, díky nimž budete jasně, přesvědčivě a srozumitelně sdělovat své myšlenky, získáte jistotu v náročných rozhovorech a posílíte svou schopnost motivovat zaměstnance ke skvělým výsledkům. Odejdete nejen s teorií, ale hlavně s praktickými dovednostmi, které můžete okamžitě uplatnit ve své manažerské praxi.
Kurz je určen pro:
Co vám kurz přinese:
Naučíte se s nadhledem dívat na celý soubor měkkých dovedností, kde komunikace a prezentace není cílem, ale je prostředkem manažerské práce. Naučíte se používat ve správný čas správnou formu jednání, a tím budete snáze dosahovat svých cílů. Práce vás bude více bavit a méně vyčerpávat. Podaří se vám mít věci ve svých rukou.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku
Pokud se potřebujete seznámit se základy Revenue managementu, Revenue statistikami a běžně dostupnými reporty, a chcete lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu, jako je v první řadě zvýšení konkurenceschopnosti a v důsledku toho i růst tržeb z prodeje pokojů. Pomůžeme vám také rozšířit znalost prodejních kanálů, lépe je nastavit a zvýšit úroveň jejich kvality.
Kurz je určen:
Majitelům hotelů a penzionů, pracovníkům rezervačního oddělení, Revenue manažerům nebo zástupcům recepce, kteří pracují s cenou ubytovacích kapacit. Obsah kurzu je zaměřen na malá – střední ubytovací zařízení s kapacitou do 40 pokojů. Je ideální pro všechny, kteří se chtějí naučit optimalizovat strukturu cen, rozumět prodejním kanálům a nastavit cenovou politiku s ohledem na aktuální situaci v hotelu a na trhu. Kurz je vhodný pro ty, kteří preferují méně teorie a více praktických příkladů.
Co Vám kurz přinese:
Pomůžeme vám se zorientovat v základních principech a nástrojích Revenue managementu, které můžete okamžitě aplikovat ve vašem ubytování. Naučíte se pracovat s online prodejními kanály, porozumíte jejich fungování, výhodám a nevýhodám. Pochopíte, jak funguje Channel manager a jak s ním efektivně pracovat. Naučíte se tvořit a nastavovat vlastní cenovou strukturu a dále ji optimalizovat podle aktuální situace v hotelu a na trhu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?
Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?
Ovládáte základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy?
Poznejte základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna
Pro koho je seminář určen? Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Co vám kurz přinese? Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
Okruhy témat
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.