Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Jste šéf a řešíte angažovanost zaměstnanců? Pokulhává jejich motivace a výkon? Už jste všechno vyzkoušeli? Tak se pojďte seznámit s nejlepším manažerským nástrojem, který byl kdy vynalezen. Protože zpětná vazba je klíčová. Vlastní zpětná vazba, která vede k přemýšlení a zapojení zaměstnance prostřednictvím jeho vůle do pracovní činnosti. Vede k zapojení a přijetí odpovědnosti. A to chceme. Přijďte se to k nám naučit.
Kurz je zaměřen na rozvoj klíčových komunikačních dovedností vedoucích pracovníků v oblasti hotelnictví a gastronomie, se zvláštním zaměřením na efektivní vedení rozhovorů se zaměstnanci. Kurz poskytuje praktické nástroje a techniky, které manažerům pomohou vést rozhovory, jež podporují motivaci, zlepšují pracovní výkon a řeší případné problémy v týmu.
Kurz je určen pro:
vedoucí pracovníky, manažery, supervizory a další lídry v oboru hotelnictví a gastronomie, kteří jsou zodpovědní za vedení týmů a pravidelnou komunikaci se zaměstnanci. Je vhodný jak pro zkušené manažery, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti, tak pro nově povýšené vedoucí, kteří se učí, jak správně vést zaměstnanecké rozhovory. Hodí se i pro nové manažery v oblasti hotelnictví a gastronomie.
Co Vám kurz přinese:
Účastníci kurzu získají schopnost efektivně vést různé typy rozhovorů se zaměstnanci, včetně hodnotících, podpůrných a ročních rozhovorů. Naučí se, jak správně klást otázky, aktivně naslouchat, pracovat s námitkami a předcházet nejčastějším chybám v komunikaci. Kurz také poskytne nástroje pro stanovování cílů, hodnocení výkonu a motivaci zaměstnanců, což povede k lepším výsledkům v týmu i celé organizaci.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku
Pokud se potřebujete seznámit se základy Revenue managementu, Revenue statistikami a běžně dostupnými reporty, a chcete lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu, jako je v první řadě zvýšení konkurenceschopnosti a v důsledku toho i růst tržeb z prodeje pokojů. Pomůžeme vám také rozšířit znalost prodejních kanálů, lépe je nastavit a zvýšit úroveň jejich kvality.
Kurz je určen:
Majitelům hotelů a penzionů, pracovníkům rezervačního oddělení, Revenue manažerům nebo zástupcům recepce, kteří pracují s cenou ubytovacích kapacit. Obsah kurzu je zaměřen na malá – střední ubytovací zařízení s kapacitou do 40 pokojů. Je ideální pro všechny, kteří se chtějí naučit optimalizovat strukturu cen, rozumět prodejním kanálům a nastavit cenovou politiku s ohledem na aktuální situaci v hotelu a na trhu. Kurz je vhodný pro ty, kteří preferují méně teorie a více praktických příkladů.
Co Vám kurz přinese:
Pomůžeme vám se zorientovat v základních principech a nástrojích revenue managementu, které můžete okamžitě aplikovat ve vašem ubytování. Naučíte se pracovat s online prodejními kanály, porozumíte jejich fungování, výhodám a nevýhodám. Pochopíte, jak funguje Channel manager a jak s ním efektivně pracovat. Naučíte se tvořit a nastavovat vlastní cenovou strukturu a dále ji optimalizovat podle aktuální situace v hotelu a na trhu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete se dozvědět, proč je hotelový marketing klíčový pro úspěch? Naučit se spravovat sociální sítě? Zjistit, jak vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce a budovat vztahy s médii? Navštivte tento kurz PR &Marketing hotelu.
Kurz je určen pro:
Marketingové koordinátory, specialisty, manažery, majitele hotelů, správce sociálních sítí, a pro všechny, kteří se chtějí seznámit s marketingem, nebo s tímto oborem začít. Tento kurz je ideální pro začátečníky v marketingu nebo pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti.
Co Vám kurz přinese:
V dnešním světě je kvalitní marketing nezbytným základem pro úspěšný byznys. Tento kurz vám poskytne praktické nástroje a dovednosti, které vám pomohou efektivně komunikovat s vašimi zákazníky a zvýšit viditelnost vaší značky.
Program:
Kdy kurz využít
Pokud chcete získat přehled o hotelovém marketingu, digitálních nástrojích, sociálních sítích a aplikacích a chcete zefektivnit svou marketingovou komunikaci.
Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Po absolvování kurzu obdržíte studijní materiály a certifikát AHR ČR, který potvrdí vaše nové dovednosti v oblasti hotelového marketingu. Součástí kurzu je malé občerstvení během dvou kávových přestávek.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte jaký rozsah služeb středisko housekeepingu zajišťuje? Jaké veškeré činností mohou jeho pracovníci v rámci ubytovacího zařízení ovlivnit? Na kurz volně navazují i moduly II. a III.
Co Vám kurz přinese: Získáte přehled o veškerých činnostech, které toto oddělení musí zabezpečit. Projdete postupy a jednoduchá pravidla jednotlivých činností. Zjistíte, jak může housekeeping ovlivnit fakt, jestli se host vrátí.
Seznámíte se s úkoly, které mohou zaměstnanci ovlivnit a jednoduše řešit. Naučíte se, jak zaměstnancům pracovní činnosti zefektivnit a jak jim pomoci v rychlém a kvalitním úklidu. Dozvíte vše o zcela novém pohledu na tento úsek.
Významnou součástí semináře je zaměření na odbornost a profesní specializaci týmu., na dodržování zásad hygieny a bezpečnosti práce, užívání jednotného systému, nastavení běžných pracovních procesů jako je např. správná manipulace s prádlem nebo na praktické zkušenosti osvojení profesionálních návyků a citu pro detail.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Mezinárodní klientela ve vašem hotelu, restauraci či jiné provozovně s sebou přináší nejen jiný jazyk – cizí, ale také cizí kulturu, jiné způsoby chování a jednání. Potýkáte se v této oblasti s výzvami? Stává se vám, že vašim hostům nerozumíte? Že dochází ke kulturním faux pas či velkým nedorozuměním, ze kterých vznikají další problémy a tím nespokojení hosté? Stává se, že nerozumíte požadavkům vašich hostů nebo že vám přijdou až nesmyslné?
Pokud tomu tak je, máme pro vás řešení. Připravili jsme kurz kulturních odlišností zaměřených přímo na hotelnictví a gastronomii. Účastníci tohoto kurzu získají jasné pochopení kulturních odlišností následujících kultur: arabského světa a Indů.
Kurz je určen:
Pracovníkům v první linii, kteří jsou v každodenním kontaktu s hostem, zejména středisek recepce a concierge, guest service center a pracovníků F&B středisek. Kurz bude přínosný také pro supervizory či vedoucí směn, kteří komunikují řeší nestandartní situace s hosty
Tento intenzivní kurz poskytuje účastníkům nejen teoretické znalosti, ale i praktické rady a techniky, které mohou ihned aplikovat ve své praxi.
Kurz se zaměří na to, jaké má kultura potřeby, očekávání, co můžete vy očekávat od zástupců dané kultury. Dozvíte se, jak si můžete hosty získat či naopak odradit. Pochopíte, jak komunikovat se zástupci rozdílných kultur, jak komunikovat, aby pochopili vaše instrukce, jak se vyhnout nedorozumění a jak se v něm orientovat, když k němu dojde, jak urovnat konflikty, v případě, že vzniknou.
Účastníci získají nejen ucelený vhled a sdílení dobré praxe, ale i nástroj, jak pracovat s jednotlivými národnostmi a jak si v rámci osvojeného učení správně zařadit národnosti nové a jak porozumět jejich mentalitě a chování -> učení poskytne soběstačnost.
Kdy kurz využít:
· V případě potřeby zlepšit zákaznickou zkušenost pro mezinárodní klientelu hotelů, penzionů, restaurací a jiných zařízení
Účastníci obdrží materiály použité během kurzu.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží materiály použité během kurzu.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady? Chcete se naučit počítat?
Kalkulace, tvorba cen, food cost, beverage cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. Dobrá gastronomie začíná počítáním. Kolik utržit, kolik vydělat, jakou marži nastavit… Jednoduché pojmy, bez kterých to nejde dělat.
Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký vybrat nejvhodnější restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba, kde v provozu ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.
Kurz je určen: Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.
Co Vám kurz přinese: Především to, co vás na denní bázi trápí. Naučíte se, jak efektivně počítat nákladovost a jak tvořit cenu. Jak spočítat Food cost s beverage cost. Jak si pohrát s náklady. Jak bojovat – zvýšit obraty nebo zisky. Ukážeme si úplné základy, jak si vypočítat denní tržby (zisky) a jak je docílit. Řekneme si, jak ušetřit na personálu, nebo co vlastně sledovat. Část kurzu je zaměřena i na pozici šéfkuchaře (ale nejen), především tvorba kalkulací, efektivní plánování personálu, využití technologií, nebo změna koncepce menu.
Kdy kurz využít Kdykoliv. Tedy vlastně denně. Naučíte se pracovat s čísly na denní bázi, tak aby Vám tato práce nezabrala více jak 10 minut denně, přesto, abychom získali důležité informace k plánování a porovnávání. Tento kurz Vám otevře oči v tom, kde můžeme ušetřit, kde naopak je lepší nešetřit. porovnávání.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Vzdělávací sekce Asociace hotelů a restaurací České republiky připravila ve spolupráci s University College Prague workshop pro pedagogické pracovníky středních odborných škol, oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu.
Témata:
08.15 Registrace a občerstvení
09.00 Zahájení workshopu
09:15 - 12.00 Blok číslo I. Odborné přednášky
Vyhodnocení komplexních absolventských prací, obor Lyceum
(pokusná ověřování MŠMT) Ing. Petr Studnička, PhD.
Principy Revenue a Yield Managementu v hotelnictví doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Virtuální a smíšená realita v hotelnictví a gastronomii doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Nové trendy v cestovním ruchu
12.00 - 13.00 Oběd v restauraci, neformální diskuze
13.00 - 15.00 Blok číslo II. Odborné přednášky
Zážitek – fenomén v cestovním ruchu, lázeňství, hotelnictví a gastronomii Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Moderní metody sběru dat v cestovním ruchu Ing. Petr Studnička, PhD.
15:00 Shrnutí, vyhodnocení workshopu, náměty pro rok 2026
Cena zahrnuje odborné přednášky , kávovou přestávku , oběd.
Cena zahrnuje odborné přednášky , kávovou přestávku , oběd.
Čeká vás výzva v podobě přijetí manažerské pozice? Nebo jste ji už přijali? Pravděpodobně jste úspěšný pracovník, který dosahuje výborných výsledků ve svém oboru, jste loajální a umíte přemýšlet. Jenže tohle všechno je pro manažerskou pozici málo. Musíte okamžitě začít profesionálně komunikovat, rozhodovat a motivovat své lidi. A potom zvládnout ještě další nástroje, které jsou nezbytné. Nestůjte na místě a získejte to momentálně nejdůležitější know-how. Naučte se chovat a jednat jako manažer. Poznejte ta nejdůležitější kritéria, která vedou k úspěchu. Přidejte se k nám a objevte tajemství vedení lidí.
Kurz je navržen pro nové a málo zkušené manažery v oblasti hotelů a restaurací. Zaměřuje se na rozvoj klíčových manažerských dovedností, které jsou nezbytné pro efektivní vedení týmů v náročném prostředí pohostinství. Tento intenzivní kurz poskytuje účastníkům nejen základní teoretické znalosti, ale i praktické rady a techniky, které mohou ihned aplikovat ve své praxi. Kurz je záměrně koncipován tak, aby motivoval účastníky k dalšímu vzdělávání a rozvoji jejich manažerských schopností.
Kurz je určen pro:
Co Vám kurz přinese:
Účastníci tohoto kurzu získají jasné pochopení své nové manažerské role a naučí se klíčové dovednosti nezbytné pro úspěch v oblasti hotelů a restaurací. Kurz jim pomůže lépe porozumět tomu, jak řídit tým, efektivně komunikovat a vyhýbat se běžným chybám, které mohou narušit produktivitu a morálku týmu. Díky praktickým cvičením a interaktivnímu přístupu budou účastníci schopni aplikovat získané znalosti okamžitě ve své praxi a budou motivováni k dalšímu vzdělávání a rozvoji.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Jak jsou Vaši zaměstnanci připraveni na krizové situace, které mohou nastat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zvládnou se postarat o vaše hosty i členy týmu?
Na každém pracovišti může dojít k nenadálé události charakteru extrémně stresujícího zážitku /např. náhlé úmrtí přirozené či násilné, agrese, požár, závažný úraz, přepadení, evakuace, výhružný telefonát, vydírání apod./.
Tento kurz vás seznámí s tím, jak lidé obvykle v podobných situacích reagují a jak se chovají a jak jim můžete pomoci.
Komu je kurz určen: Kurz je určen pro vedoucí pracovníky recepcí, restaurací, oddělení FB, vedoucí ubytovacích úseků, manažery či majitele hotelů a restaurací. Pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak lépe reagovat na možné stresující události v provozu, jak podpořit své kolegy takové situace zvládnout, jak se s danou situací vyrovnat.
Co Vám kurz přinese:
V kurzu se seznámíte s tím, jak lidé reagují ve vypjatých stresujících situacích, dozvíte se, co je to akutní reakce na stres a posttraumatická stresová porucha, naučíte se poskytovat první psychickou pomoc, uslyšíte o tom, co je to krizová intervence a kde tuto odbornou pomoc hledat.
Dozvíte se také o tom, jak poznat toho, kdo je více ohrožen průběhem krizové situace, naučíte se, co je dobrá prevence rozvoje posttraumatických příznaků.
Naučíte se rozpoznat a pomoci zastavit záchvat akutní panické úzkosti, seznámíte se s dechovými cvičeními pro rozpuštění úzkosti.
Dozvíte se o příznacích syndromu vyhoření a o možnostech, jak vyhoření předcházet. Budeme sdílet krizové situace z vašich provozů a vzájemně se učit o tom, co v podobných situacích pomáhá a co naopak ne.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci? Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.
Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno pro potřeby hoteliérů.
Co Vám kurz přinese:
Během kurzu účastníci pochopí a naučí se ovládat funkční principy generativní umělou inteligenci a využít ji skrze ChatGPT. Dále získají přehled o dalších dostupných nástrojích k usnadnění práce v marketingovém kontextu a poznají konkrétní situace, ve kterých lze generativní AI využít.
Kurz je určen výhradně: ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony. Na tento kurz se nevztahuje vstup zdarma pro pedagogy našich členských odborných škol.
Stručný obsah:
Program:
Kdy kurz využít
Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů.
Účastníci obdrží studijní podklady formou prezentace.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je občerstvení v rámci kávové přestávky.
Účastníci obdrží studijní podklady formou prezentace.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je občerstvení v rámci kávové přestávky.
Čeká vás výzva v podobě přijetí manažerské pozice? Nebo jste ji už přijali? Pravděpodobně jste úspěšný pracovník, který dosahuje výborných výsledků ve svém oboru, jste loajální a umíte přemýšlet. Jenže tohle všechno je pro manažerskou pozici málo. Musíte okamžitě začít profesionálně komunikovat, rozhodovat a motivovat své lidi. A potom zvládnout ještě další nástroje, které jsou nezbytné. Nestůjte na místě a získejte to momentálně nejdůležitější know-how. Naučte se chovat a jednat jako manažer. Poznejte ta nejdůležitější kritéria, která vedou k úspěchu. Přidejte se k nám a objevte tajemství vedení lidí.
Kurz je navržen pro nové a málo zkušené manažery v oblasti hotelů a restaurací. Zaměřuje se na rozvoj klíčových manažerských dovedností, které jsou nezbytné pro efektivní vedení týmů v náročném prostředí pohostinství. Tento intenzivní kurz poskytuje účastníkům nejen základní teoretické znalosti, ale i praktické rady a techniky, které mohou ihned aplikovat ve své praxi. Kurz je záměrně koncipován tak, aby motivoval účastníky k dalšímu vzdělávání a rozvoji jejich manažerských schopností.
Kurz je určen pro:
Co Vám kurz přinese:
Účastníci tohoto kurzu získají jasné pochopení své nové manažerské role a naučí se klíčové dovednosti nezbytné pro úspěch v oblasti hotelů a restaurací. Kurz jim pomůže lépe porozumět tomu, jak řídit tým, efektivně komunikovat a vyhýbat se běžným chybám, které mohou narušit produktivitu a morálku týmu. Díky praktickým cvičením a interaktivnímu přístupu budou účastníci schopni aplikovat získané znalosti okamžitě ve své praxi a budou motivováni k dalšímu vzdělávání a rozvoji.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko? Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu?
Jste nebo budete manažerem oddělení Housekeepingu a chcete získat více zkušeností v oblasti řízení nákladů a zároveň potřebujete získat jasnou představu, co uděláte pro lepší výkonnost svého týmu i větší pohodu jeho členů.
Naučte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým. Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu. Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.
Komu je určen: majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují.
Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.
Naučíte porozumět pojmům a výpočtům důležitých pro sledování a řízení nákladů oddělení Housekeepingu. V rámci praktické části semináře si osvojíte osvědčené postupy, jak vést tým, tak aby dosahoval výborných výsledků. Zároveň se naučíte rozvíjet a motivovat jednotlivce i celý pracovní tým a kultivovat svůj manažerský styl. Dozvíte se, jak sestavit kvalitní tým a jak si jej, pokud možno dlouhodobě udržet, protože lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.
Jednotlivá témata teoretické části jsou představována formou prezentace pomocí výkladu, následuje diskuze s využitím modelových situací jednání. Důraz je kladen na výměnu zkušeností s využitím metody BEST PRACITISE.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR
vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.