Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Pro koho je seminář určen?
Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky
Co vám kurz přinese?
Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšíte se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim přeZlepšení úspěšnosti prodeje.dcházet. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku