Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Seznámíte se základními Revenue technikami, statistikami a reporty. Pochopíte cíl uplatňování Revenue managementu jako je v první řadě zvýšení konkurenceschopnosti, a v důsledku toho i růst tržeb.
Chcete lépe nastavit své produkty a zvýšit úroveň jejich kvality.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku
Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady? Zajímá vás ekologie a chtěli byste vařit beze zbytků? Kalkulace, tvorba cen, food cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. A přitom jedno bez druhého není nic. Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký použít nejlepší restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba kde v provoze ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.
Kurz je určen:
Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.
Uvědomujete si, že oddělení Housekeepingu negeneruje přímo zisk a je typicky nákladové středisko?
Chcete se seznámit se současnými trendy a osvědčenými postupy v oblasti úspěšného vedení pracovního týmu?
Naučíte se, jak efektivně budovat a řídit svůj tým. Jak využívat různé motivační nástroje ke zvyšování jeho výkonnosti, efektivně organizovat práci v týmu a provádět následnou kontrolu.
Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě.
Seminář je volným pokračování semináře Housekeeping , modul I.
Je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a také těm, kteří se na pozici vedoucího oddělení připravují
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte, jak můžete tržby Vašeho hotelu i počet profesionálně provedených rezervací zvýšit? Chcete spokojené vracející se hosty? Záleží Vám na osobním přístupu Vašich zaměstnanců k hostům?
Co Vám kurz přinese:
Naučíte se poskytovat jak základní tak i nadstandardní služby hostům, profesionální komunikaci, přesné a správné provedení rezervace v hotelovém systému, jejich aktualizaci tak, aby rezervace a veškeré informace získané od hostů byly efektivní a korektní pro hotel a veškerá oddělení, která jsou spjata s prací rezervačního oddělení.
Zaměříme se na Váš osobní projev, řeč těla. Naučíme se nebát nabízet další hotelové služby spojené s ubytováním. Získáte doporučení jak vybrat nejvhodnější typ pokoje ušité na míru přímo pro konkrétního klienta.
Zjistíte jak důležitá je zpětná kontrola již rezervovaných pokojů přes online systémy,
možná následná komunikace s hosty s nabídkou rozšířených služeb hotelu a další.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci?
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení?
Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Co Vám kurz přinese:
Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.