Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Co Vám kurz přinese:
Pomůžeme Vám rozvinout hlouběji vaše znalosti Revenue Managementu a vyzkoušet si v jednotlivých cvičeních, jak zásadní mohou mít principy RM vliv na dosahování stanovených cílů. Pomůžeme vám aplikovat teoretické principy na jednotlivé typy zařízení. Oproti kurzu Revenue Management I., který je spíše teoretický, je II. část naopak více zaměřena na praktické příklady, případové studie a aplikaci principů v praxi.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte projektovou manažerku
Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci?
Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení?
Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?
Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi.
Co Vám kurz přinese:
Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků? Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?
Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.
Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet
Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.
Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II. Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete zjistit, proč je hotelový marketing tak důležitý? Naučit se spravovat sociální sítě? Umět nastavit a vytvořit efektivní reklamy? Zvýšit povědomí o vaší značce? Budovat vztahy s médii?
Co Vám kurz přinese: Všichni to víme, dobrý marketing je v dnešním světě základním stavebním kamenem pro úspěšný business.
Kurz je určen:
Marketingovým koordinátorům, specialistům nebo manažerům, majitelům hotelů, správcům obsahu webu a sociálních sítí. Pro všechny, kteří se zajímá o marketing PR nebo chtějí s marketingem začít.
Kdy kurz využít
Potřebujete se seznámit s hotelovým marketingem, s digitálními nástroji, sociálními sítěmi a aplikacemi a dát vaší marketingové komunikaci strukturu.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?
Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?
Kdy kurz využít
To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Víte, jak můžete tržby Vašeho hotelu i počet profesionálně provedených rezervací zvýšit? Chcete spokojené vracející se hosty? Záleží Vám na osobním přístupu Vašich zaměstnanců k hostům?
Kurz je určen:
Všem, kteří se chtějí zdokonalit v běžné praxi prodeje hotelových pokojů, jak základních, tak vyšších typů apartmánů dle osobních potřeb zákazníka, pro získání zdravé sebedůvěry během aktivního prodeje přes telefon, email či osobní kontakt, aktivní prodej zaměřený na konkrétní požadavky finálního klienta, možností hotelu včetně nabídky rozšířených služeb hotelu / upselling.
Školení bude přínosné pro mírně pokročilé pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačního oddělení, provozní i majitelé hotelů a penzionů.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete si spočítat náklady vaší restaurace? Zajímá vás cenotvorba a nákladovost jednotlivých jídel a nápojů? Chcete zvýšit zisky a snížit náklady?
Zajímá vás ekologie a chtěli byste vařit beze zbytků?
Kalkulace, tvorba cen, food cost. Pojmy, které všichni z praxe známe, ale mnozí je neumíme používat. A přitom jedno bez druhého není nic. Pokud vás zajímá, jak se tvoří kalkulace, jaký použít nejlepší restaurační software, jak se tvoří cena, jakou sílu mají sociální sítě, nebo třeba kde v provoze ušetřit peníze, tak přesně pro vás je tento kurz určen.
Kurz je určen:
Vedoucím pracovníkům v restauracích, jejich provozovatelům, ale i šéfkuchařům nebo provozním manažerům. Lektor uvítá i majitele, nebo hlavní účetní. Často se stává, že právě oni jsou problematikou ekonomiky gastro provozů nepolíbeni.
Víte, že byla stanovena zásadní pravidla pro požadavky státního dozoru?
Víte, že byl aktualizován stěžejní zákon 110/1997 Sb. o potravinách v roce 2021?
Seznámíte se s novými pravidly z připravované vyhlášky ministerstva zemědělství v oblasti gastronomie
Jaké činnosti v oblasti hygieny nás naučila pandemie brát za své.? Projdeme celý provoz a ukážeme si příklady.
Pro koho je kurz určen? Pro vedoucí pracovníky restauračních provozů, pro stávající i nové podnikatele v oblasti gastronomie. Pro všechny, kteří si chtějí ujasnit, nebo osvojit legislativní povinnosti v oblasti gastro provozů.
Kdy kurz využít?
Ať již s businessem začínáte či si jen potřebujete ujasnit, že veškeré nové zákonem dané požadavky máte správně řešeny.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –
Certifikát AHR ČR, vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Zajímá vás, jaké jsou základní principy Revenue Managementu a jak těchto principů správně využít v praxi? Přijďte zjistit, jak využít nejnovějších technologii a zároveň, jak dělat rychlá rozhodnutí založená na datech s cílem zvýšit hotelové tržby.
Pomůžeme Vám se zorientovat v principech a nástrojích Revenue Managementu. Pomocí přesné segmentace a kategorizace hostů se naučíte optimalizovat ceny, dokážete nastavit standardizovat vlastní cenovou strukturu a politiku ve vztahu k aktuální situaci v hotelu a na trhu. Vaše ceny budou mít jasnou strukturu a organizaci. Poznáte praktické příklady, jak nejenom nastavit ceny, ale jak je vhodně komunikovat s předstihem a být připravený na každý trh individuálně.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?
Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním? Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?
Kdy kurz využít
To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.
Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.
V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.