Asociace hotelů a restaurací České republiky
Česky English
Česky English

Výborný článek Honzy Halíře na téma prodeje konferencí

Datum: 7.12.2016

Část první: Jak si utrhnout více klientů

Dotahujte prodeje

Nestačí, že klientovi zpracujete nabídku. Naopak nebojte se používat starý dobrý telefon. Po obdržení poptávky klientovi zavolejte, pobavte se s ním o jeho požadavcích. Po zaslání nabídky jako takové klientovi opět zavolejte a zjistěte, jak se mu nabídka líbí.

 Nejbolestivější část hotelového prodeje je často právě absence tzv. follow upu, neboli dalšího připomenutí se. Odesláním nabídky nahánění klienta teprve začíná, zpracujte si ho dříve než vychladne.


Budujte si databázi

Budování databáze není volbou, to je prostě nutnost.

Každý email a telefon je potenciálním prodejem a proto si musíte tvořit databázi poptávek.

Pokud nevyjde poptávaná akce, neznamená to, že nemůžete klienta zpracovat pro akci v budoucnu.


Rychlost nabídky

Rychlost nabídky je klíčová, ujistěte se, že Váš tým reaguje obratem. Zkuste poslat testovací poptávku, ať vidíte, jak rychle a dobře odpovídají.


Remarketing

Co takhle nastavit si PPC kampaň na lidi, kteří navštívili právě záložku firemní akce.  

Můžete je v příštích dnech přesvědčit, proč firemní akce právě u Vás.


Leady

Co takhle mít na stránkách aplikaci, která rozpozná, která společnost si Vaše stránky prohlížela a aktivně je oslovit s nabídkou akcí u Vás. Na českém trhu například existuje možnost vložit do stránek aplikaci leady, která rozpozná, z jaké firmy byl návštěvník Vaší webové stránky. Spolu se zkušeným obchodníkem to může být velmi účinná zbraň.  


Oslovujte, oslovujte, oslovujte

Pokud chcete mít mnoho firemních klientů nevyhnete se osobnímu navolávání firmám a pořadatelům firemních akcí.

Vyhledávejte na internetu, obvolávejte, navštivte je fyzicky a přesvědčte je, proč akce právě u Vás.


 

Část druhá...nezapomeňte, že prodej začíná již na webu

Prodávejte

Webová stránka musí prodávat a to i ta, která prezentuje firemní akce či konference, nebojte se sezonních akcí a speciálních nabídek s limitovanou platností.


Vizuál prodává

Krásné fotky, nafocené všechny varianty sezení nebo rovnou profesionální videoprezentace. Nakupování je o emocích a syrová data o velikosti prostor nikoho za srdce nechytnou.


Nenechávejte si informace pro sebe

Člověk je tvor líný a pokud nenajde všechny důležité informace na stránkách, odchází. Sekretářka často dostane za úkol najít několik variant, které budou šéfovi vyhovovat, nepočítejte s tím, že bude ochotná zaslat Vám email a ještě čekat na odpověď..

Uveďte rovnou : Varianty sezení, pošty osob, půdorysy sálů, brožura ke stažení.

 


Nejen prací živ je člověk

Nebojte se ukázat v sekci konferencí i volnočasové aktivity, Váš skvělý wellness a a jídlo z restaurace můžou být přesně tím, co rozhodne.

Co myslíte, zahrajete sekretářce na city nižší cenou pronájmu konferečních prostor nebo představou relaxace po akci.

Stejným způsobem nezapomeňte prezentovat i teambuildingové aktivity.


Ceny rovnou na webu

Uvádějte i ceny Vašich služeb, minimálně jako vzorové kalkulace, pokud si návštěvník webu neudělá rovnou rámcovou představu o ceně, tak odchází často jinam.


Správný kontakt

Nezapomeňte do záložky na webu, kde konference či firemní akce prodáváte, vložit kontakt přímo na člověka, který bude schopen řešit všechny dotazy. Kontakt na recepci není ideálním řešením.


Poptávkový formulář

Určitě do webu poptávkový formulář vložte, ale v žádném případě nechtějte po klientovi vyplnit konkrétní zadání akce s 20 položkami, takový formulář potenciálního klienta odradí hned po jeho shlédnutí.

Naopak, chtějte jen telefon, email, jméno a jedno pole na popis požadavku. Proč?

Protože takto to vyplní za 30 vteřin a Vy získáte cenný kontakt. Ostatní body vykomunikujete snadno později.

Zdroj: http://lepsihotel.cz/cs/Blog/prakticke-tipy-pro-uspesny-prodej-konferenci-a-firemnich-akci-320

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste

Pokud již máte registraci, můžete se přihlásit

Přihlašovací jméno
Heslo
 

Zapomněli jste své heslo? Nechte si zaslat nové

Pokud nemáte ještě účet, můžete se zaregistrovat


Contact information