Asociace hotelů a restaurací České republiky
Česky English
Česky English

Kurzy tvrdých dovedností pro hotely a restaurace

Datum: 24.6.2019

Například kurz “ Housekeeping” Jaroslavy Vyskočilové. Tento kurz má již tři moduly, které na sebe navazují. V základním moduluje hlavní pozornost věnována širokému záběru tohoto střediska, a to včetně všech činností, které mohou jeho zaměstnanci v rámci ubytovacího zařízení ovlivnit. Významnou součástí semináře je i vysvětlení toho, co dělá paní pokojskou skutečným profesionálem. Důležitost dodržování zásad hygienické bezpečnosti, užívání jednotného systému, porozumění pracovnímu procesu, správné manipulace s prádlem, obecných profesionálních návyků a citu pro detail jsou vybranými konkrétními příklady z obsahu semináře.

Modul druhý se věnuje nákladům. Obsahem semináře jsou i současné trendy a osvědčené postupy v oblasti řízení lidí včetně jejich motivace, organizace práce a kontroly, neboť právě lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku.

V posledním modulu je obsahem mimo detailnějšího pohledu na náklady tohoto střediska i představení praktických účinných forem komunikace (např. i jak řešit jazykovou bariéru), sestavování tréninků, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj, jak na efektivní nastavení systému a vše, co se vzdělávání pracovníků housekeepingu týká. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet.

Dalším oblíbeným tématem je kurz “Recepční profesionál“ lektora Jaroslava Vaculky. V rámci tohoto kurzu se vice dozvíte nejen o běžných rutinních procedur na recepce, ale více i o problematice správné komunikace recepčních s hostem, o celkové péči o hosta, o proaktivní nabídce služeb, o důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu. Dostanete i návod na řešení připomínek, stížností či nestandardních situací, které mohou na recepci nastat.

Na podzim připravujeme pokračování kurzu, v modulu II.

V neposlední řadě kurz „Základní standardy profesionální obsluhy pro servírky a číšníky“ lektora Aleše Procházky Vám prakticky ukáže, kdo může být Vaším nadšeným zákazníkem. Seznámí Vás s 9i principy jedinečných služeb, se základy psychologie zákazníka pro lepší prodej a opakované návštěvy. Více se dozvíte o gastronomických pravidlech a současných trendech, o správné komunikaci se zákazníkem

Část semináře se věnuje i doplňkovému prodeji a řešení stížností a jejich předcházení.

Na podzim připravujeme pokračování kurzu, v modulu II.

 

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste

Pokud již máte registraci, můžete se přihlásit

Přihlašovací jméno
Heslo
 

Zapomněli jste své heslo? Nechte si zaslat nové

Pokud nemáte ještě účet, můžete se zaregistrovat


Contact information