Asociace hotelů a restaurací České republiky
Česky English
Česky English

Jak snadno zvýšit prodeje přímo v hotelu

Datum: 8.6.2016

Pojďme se podívat na to, jak zvýšit prodeje služeb přímo v hotelu!

Vyškolený recepční je ostře nabitá zbraň  

Tohle je základ - vyškolený recepční, který zná detailně produkt, aktivně prodává doplňkové služby, nabízí dražší pokoje.

Úplně slyším Vaši reakci - jo jo, takhle na papír se mu to píše, to by ale musel znát tu moji Mařenu a Evžena, co tu dělají recepční... A máte pravdu, ani jednoho z nich neznám, ale vím, že se z každého dá vykřesat lepší výkon.

 

Co tedy udělat proto, aby to fungovalo:

- seznamte je s produktem

- dejte jim provizi z realizovaných prodejů

- motivujte je

- pravidelně je kontrolujte

- pokud nemají výsledky, ptejte se jich proč, musí cítit z Vaší strany tlak na realizované prodeje

 

Co mohou prodávat:

- dražší pokoje, wellness, polopenze atd.. v závislosti na tom, co nabízíte.

 

Vnitřní prostory hotelu

Hosté u Vás tráví spoustu času, co jim ho „zpříjemnit“ komerční nabídkou Vašeho skvělého hotelu. Nechci říct, že má Vaše chodba vypadat jako skladiště reklamních bannerů, ale pěkně zpracovaná reklama klienta neurazí, ba naopak, jen si tu prodejní polívčičku přihřejte..


Které prostory můžeme pořádně zobchodovat:

Výtah

Mé oblíbené místo pro prodej, člověk si tam jen tak stojí a ču.., tedy chtěl jsem říci kouká, a to často i více než deset vteřin - šup tam s obchodní nabídkou... Denní nabídka restaurace, krásná fotka wellness nebo konferenční prostor, fantazii se meze nekladou.

Podívejte se na tu fotku, ta paní se chuděra vyloženě nudí a Vaše reklama by jí mohla zpestřit čekání.

 

Konferenční prostory

Pan Novák je obchodním zástupcem firmy prodávající papír. Už třetí hodinu poslouchá přednášku obchodního ředitele o možnostech, tvarech a barvách jejich produktů a snaží se neusnout...

Když tu hle, zahlédne Váš poutavý banner - krásné velké fotky wellness na nich smějící se spokojený pár... Má černé svědomí, Janu - svou ženu už dlouho nikam nevyvezl. To by nebyl špatný nápad zajet si do tohoto hotýlku příští víkend..

 

Jestli ve výtahu stojí člověk vteřiny, tak tady sedí mnohdy hodiny a hodiny.....tak se nebojte tuto šanci proměnit

 

Pokoj

Pokoj je ideálním místem pro prodej, můžete sem dát krásné fotky Vašeho wellness nebo třeba voucher v určité hodnotě pro návštěvu restaurace - jako dárek od ředitele.

 

Prostor u recepce

Co třeba umístit k recepci ceduli, na kterou každý den dáte speciální nabídku? Pokud máte wellness, může to být sleva na konkrétní proceduru v čas, kdy nejste vytíženi, nebo třeba happy hours v restauraci. Jak řekl Steve Jobs: „Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.“

 

Venkovní fasáda

Tady asi není třeba nic vysvětlovat, nebojte se využít fasádu pro propagaci Vašeho zařízení.

 

Prostor před hotelem

Klasická cedule ve tvaru A s nabídkou Vaší restaurace je rozhodně lepší než nic. Pokud ji používáte, snažte se pracovat s emocemi. Místo nudného výpisu všeho co zrovna vaříte pracujte s emocemi. Co Vám zní lépe:

- guláš, svíčková, žebra, vývar

- čerstvě upečená vepřová kolena, která se rozplývají na jazyku.

 

Co takhle trochu ceduli upgradovat a použít LCD monitor, na kterém zobrazíte dnešní nabídku i s fotkami jídel?

 

Pravidla pro úspěšnou reklamu

 

Stručně, jasně

Nepište žádné dlouhé elaboráty, naopak. Raději uveďte méně možností, než soupis všech služeb, vyberte buď ty, o které je největší zájem nebo naopak to, co potřebujete prodat.

Dlouhé texty nikdo nečte, tak tím lidi nezahlcujte.

 

Vizuál prodává

Pěkná fotka je více než tisíc slov.

 

Všeho s mírou

Nedávno jsem v jednom Libereckém řetězci zažil stůl obložený nabídkami tak, že jsem neměl kam položit počítač.

 

Přeji ať se Vám prodeje daří!

 

 

http://lepsihotel.cz/cs/blog/prodavejte-i-uvnitr-vaseho-ubytovaciho-zarizeni-274

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste

Pokud již máte registraci, můžete se přihlásit

Přihlašovací jméno
Heslo
 

Zapomněli jste své heslo? Nechte si zaslat nové

Pokud nemáte ještě účet, můžete se zaregistrovat


Contact information