SET MENU KURZŮ

Balíček kurzů za zvýhodněnou cenu - měkké dovednosti

12 500 Kč
Mám zájem

Novinka Akademie AHR : balíček kurzů za zvýhodněnou cenu.
Jako první startuje balíček kurzů " měkkých dovedností".
5 kurzů:
interviews a pohovory: 12.04.2017
změna a motivace: 10.05.2017
time management: 09.06.2017
prezentační dovednosti: 04.07.2017

komunikace: 03.08.2017                                                                                                                           

Kurzů se mohou zájemci účastnit i jednorázově, dle požadovaného tématu.

Cena jednoho kurzu: 2 900 Kč

Balíček kurzů za zvýhodněnou cenu - manažerské dovednosti

12 500 Kč
Mám zájem

Novinka Akademie AHR : balíček kurzů za zvýhodněnou cenu.
balíček kurzů " manažerských dovedností".
5 kurzů:
Jak najít, získat a udržet dobré zaměstnance: 19.05.2017
Instruování, delegování a zpětná vazba: 20.06.2017
Konflikty a námitky: 18.07.2017
Motivace a demotivace: 29.08.2017
Happiness at work - štěstí v práce: 22.09.2017

Kurzů se mohou zájemci účastnit i jednorázově, dle požadovaného tématu.

Cena jednoho kurzu: 2 900 Kč

Upselling a crosselling: maximalizujte tržby i spokojenost

2 900 Kč
Mám zájem

Seminář poskytuje praktický návod, jak maximalizovat tržby a zároveň spokojenost hostů. Obsah je zaměřen na dennodenní praxi včetně simulace a nácviku konkrétních vybraných situací. Seminář je určen pro pracovníky ubytovacích a stravovacích zařízení, kteří přicházejí do kontaktu s hostem a v jejichž popisu práce je nabízet služby, tzn. pro recepční, obsluhu v restauraci, pracovníky wellness, atd. Zároveň je určen pro jejich vedoucí pracovníky včetně ředitelů a majitelů zařízení, neboť poskytuje informace, jak vůbec nastavit systém pro maximalizaci prodeje. Obdržené poznatky se dají obratem aplikovat v praxi.

Maximálně efektivní a ziskové ubytovací zařízení – jak na to! (provoz i budování)

3 500 Kč
Mám zájem

Optimalizace maximalizuje tržby a minimalizuje náklady, je obecně uznávaným dnešním trendem.

Intenzivní kurz s omezenou kapacitou účastníků vás seznámí kupříkladu s:

  • optimálním provozem a tvorbou samotné koncepce ubytovacího zařízení, s výběrem vhodných vybavovacích předmětů, se základními aspekty optimální hotelové restaurace, stejně jako konferenčních prostor, s cenotvorbou a obchodem (marketingový plán, práce s cenou, upselling i slevové portály) a s mnohými dalšími nezbytnými informacemi.

 

Naučte se jednat s čínským obchodním partnerem

2 900 Kč
Mám zájem

Obchodní jednání s Číňany to je pro české podnikatele nový svět. A upřímně – je dost možné, že mu nebudou úplně rozumět. A to nejen kvůli „rozsypanému čaji“.  Je to i proto, že podnikání je o lidech a velké i malé obchody se často stávají skutečností jen tehdy, když mezi partnery „přeskočí jiskra“.  Platí to o to více v asijských, „vztahových“ regionech. A Čína je samozřejmě jedním z nich.

Na semináři „Naučte se jednat s Číňany“ se dozvíte, jak překonat záludnosti čínského vyjednávání, etikety a etiky. Od podání vizitky po pozvání na karaoke. Od potřesení rukou, po večeři v hostitelově rodině.

Skvělý a efektivní tým: základ úspěchu v hotelnictví a gastronomii

2 900 Kč
Mám zájem

Jak vytvořit skvělý tým? Kde brát lidi a jak si je udržet?! Co mi usnadní výběr (typologické testy, motivační testy)

Jak to dělají špičkové firmy? Firemní kultura – proč je zásadní a co s tím? Role manažera 21. stolení

Cílem kurzu je naučit účastníky lepší spolupráci a komunikaci v rámci týmu a seznámit je s postupy, jak vybudovat skvělý tým. Účastníci kurzu se naučí s těmito dovednostmi pracovat a využívat je v denní praxi

Time management

2 900 Kč
Mám zájem

Trénink Time Management nabízí prostor pro to, abyste si ujasnili, co je pro vás, pro vaši práci a pro váš život důležité a co byste mohli ve svém řízení času (nebo spíše řízení sama sebe) zlepšit. Time Management 4. generace, o kterém bude řeč, se nevěnuje jen tipům pro organizaci času, ale i hledání a stanovování priorrit a nalézání rovnováhy mezi prací a osobním životem.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Jak rychle a efektivně zaškolit a školit zaměstnance: efektivní adaptační proces

2 900 Kč
Mám zájem

Gastronomie a hotelnictví se vyznačuje vysokou fluktuací.Více než polovina zaměstnanců není vyučená v oboru. Co s tím?

Jak rychle a efektivně zaškolit zaměstnance, aby byli pro podnik přínosem a ne brzdou?

Blíží se hlavní sezona a budou se nabírat brigádníci… jak je rychle a efektivně zaučit?

Jak v týmu vzbudit chuť se vzdělávat a profesně růst?

Na co se při lektorování zaměřit? Jak to udělat, aby si lidé z vašich školení pamatovali co nejvíce? Jak si školení připravit?

 

Sociální sítě na den

2 900 Kč
Mám zájem

Účastníci kurzu se seznámí s následujícími sociálními sítěmi a jejich možnostmi v marketingu a komunikaci se zákazníky: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ či Periscope, Instagram, Pinterest, Snapchat, YouTube, Flickr, Foursquare, Yelp a další.

Účastníci získají dostatečné znalosti k výběru vhodných sociálních médii a jejich efektivního využití.

Jak identifikovat a snížit demotivaci zaměstnanců

2 900 Kč
Mám zájem

Vedoucí pracovníci se snaží o motivaci svých zaměstnanců, stává se však, že opomíjejí demotivaci, která může být důvodem, proč je motivace zaměstnanců na nízké úrovni.Hlavním tématem tohoto školení jsou techniky, prostřednictvím kterých si účastníci kurzu vyzkoušejí, jak demotivátory identifikovat a jak jejich intenzitu snížit nebo je zcela odstranit

Já šéfem - má nová role

2 900 Kč
Mám zájem

Jednodenní seminář na téma jak zvládnout svou novou roli v práci po svém povýšení aneb co mě čeká, když se stanu šéfem. Povíme si o změně role v rámci týmu a jak se jí nejlépe zhostit, jak být dobrým šéfem svým současným či předchozím kolegům, jak nepřijít o stávající přátelské vztahy, jak dobře vést svěřený tým a plnit nové povinnosti směrem ke svým nadřízeným. Naučíte se jak dobře naslouchat, jak rozdělovat a delegovat práci a jak kontolovat výsledky. Vyzkoušíme si základy koučování a mentoringu v praxi v rámci modelových situací.
 

Instruování, delegování a zpětná vazba

2 900 Kč
Mám zájem

V rámci tohoto školení se seznámíte se čtyřmi faktory důvěry, prostřednictvím kterých manažer určuje, zda má instruovat nebo delegovat. Dále si vyzkoušíte 8 univerzálních tipů, díky kterým bude vaše delegování i instruování efektivnější a vyzkoušíte si „rozhovor se zaměstnancem“, od kterého získáte zpětnou vazbu na váš styl, kterým úkoly předáváte.

Druhá část školícího dne je věnována zpětné vazbě. Jak to udělat, aby zaměstnanec odcházel po zpětné vazbě motivován, ne s pocitem lhostejnosti? Tajemství je ukryto v tzv. „dopadech chování“, které umí motivaci u zaměstnanců aktivovat. 

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Krizové situace v provozu a psychologická podpora

2 900 Kč
Mám zájem

V hotelovém či restauračním provozu mohou nastat nečekané krizové situace extrémně stresujícího charakteru, např. náhlé úmrtí, násilí, požár, závažný úraz, živelná katastrofa apod. Buďte připraveni a umějte se v rámci vašeho týmu s těmito situacemi vypořádat.Během kurzu se seznámíte s pojmem akutní krize, krizová intervence, s průběhem akutní reakce na stres a s tím, jakou psychologickou podporu je možné účastníkům krizové situace poskytnout. Prakticky se seznámíte s technikami přímé podpory účastníků krizové situace /defusing, debriefing, práce s panikou, dechová cvičení, grounding, centering/. Zmíníme téma pracovního vyhoření a jeho prevenci.

Znáte dobře vaše nové legislativní povinnosti v oblasti gastro provozu?

3 500 Kč
Mám zájem

Ať již s businessem začínáte či si jen potřebujete ujasnit, že veškeré nové zákonem dané požadavky máte správně řešeny.

Víte, že v květnu letošního roku budou vydána zásadní pravidla pro požadavky státního dozoru?

Víte, že bude aktualizován stěžejní zákon 110/1997 Sb. o potravinách?

Znáte všechny dozorové orgány a jejich požadavky?

Víte, že hrozí vysoké pokuty v rámci správního řízení při nedodržení zákonem daných požadavků?

Osnova kurzu:

  • HACCP (zpracování, certifikace, audit, konzultace, související dokumenty)
  • ČOI a její požadavky a způsoby kontrol
  • Veterinární správa a její požadavky a způsoby kontrol
  • SZPI a její požadavky a způsoby kontrol
  • BOZP v restauračním prostředí (dokumentace, revize, školení)
  • Hygienické minimum
  • Odpadové hospodářství

Nové typy kontrol – nové rozložení kompetencí dozorových orgánů

Prezentační dovednosti

2 900 Kč
Mám zájem

Trénink Prezentační dovednosti nabízí prostor pro všechny, kteří musí mluvit na veřejnosti a chtějí svůj projev vylepšit - ať už prezentují hotel či restauraci na konferencích, obchodních schůzkách, mítincích, ať prováději hosty hotelem, či představují hostům menu restaurace. V rámci tréninku dostanete spoustu praktických tipů, vyzkoušíte si prezentaci před publikem a dostanete zpětnou vazbu prostřednictvím videonahrávky vaší prezentace.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

 

Efektivní řízení restauračních zařízení

2 900 Kč
Mám zájem

Zajímá Vás na co se zaměřit při řízení restaurací? Kde „číhají“ největší rizika? Jak skloubit kvalitní pokrmy, nápojový lístek a jak pracovat na udržení špičkového personálu? Jaké jsou současné trendy v oblasti restauratérství? Cílem tohoto semináře je seznámit se s aktuálním vývojem v této oblasti. Témata budou pestrá, jako např.  výběr zaměstnanců, marketing restaurací, ale i například i okrajově tvorba jídelních a nápojových lístků.

Řízení úseku F&B

2 900 Kč
Mám zájem

Jaké jsou současné trendy v oblasti F&B? Chcete se v této oblasti ještě někam posunout? Chtěli byste si vyslechnout tzv. „best practice“, která uplatníte při řízení úseku F&B? Odpovědi na předchozí otázky jsou cílem tohoto semináře. V průběhu dne se budeme věnovat personálním otázkám tohoto oddělení, marketingu, analýze trhu a dalším otazníkům vznášejícím se nad tímto tématem.

 

Housekeeping, modul 2

2 900 Kč
Mám zájem

Seminář je volným pokračováním semináře Housekeeping, modul 1.

V úvodu je zdůrazněno, že housekeeping je typicky nákladové středisko. Obsahem semináře jsou současné trendy a osvědčené postupy v oblasti řízení lidí včetně jejich motivace, organizace práce a kontroly, neboť právě lidské zdroje představují jeden ze strategických nákladů celého úseku. Interaktivní pojetí semináře umožňuje účastníkům vyzkoušet si celou řadu situací přímo na sobě. Krom jiného se též dozvědí praktické zkušenosti, jak sestavit kvalitní tým, jak si jej pokud možno dlouhodobě udržet, jak na řízení nákladů, atd.Seminář je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí.

Ke konci roku 2016 se připravuje volné pokračování semináře - Housekeeping, modul 3.

Během tohoto semináře bude hlavní pozornost věnována detailnímu řízení nákladů na úseku housekeeping a efektivnímu nastavení systému. Kmenoví zaměstnanci či outsourcing, výhody a nevýhody. Proč a jak dělat tréninky pro zaměstnance, praktické ukázky. Seminář bude opět pojat interaktivně včetně názorných příkladů. Seminář bude určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí.

Konflikty a námitky

2 900 Kč
Mám zájem

V průběhu školícího dne si ukážeme, jak amygdalu uklidnit, aby nedošlo ke konfliktu nebo jak amygdalu tzv. „vykolejit“, když řešíme nějakou námitku. Seznámíte se s vývojem konfliktu i s nebezpečím „vztahové polarity“, vyzkoušíte si techniky „mluvící hůl“, „entree“ nebo techniku „prevence“. To vše propojíme s tzv. „ptačí“ typologií, která vám pomůže ujasnit si, jak máte řešit konflikty nebo námitky s lidmi, kteří jsou v typu orla, holubice, páva nebo sovy. Také procvičíme dovednost dovést druhého člověka prostřednictvím otevřených otázek k tomu, aby si sám odpověděl na námitku, a tím změnil svoje stanovisko nebo postoj, což je dovednost k nezaplacení.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Emoční inteligence - řešení obtížných situací se zaměstnanci

2 900 Kč
Mám zájem

Základem emoční inteligence je spolupráce našeho emočního centra (amygdala) a racionálního myšlení. V této spolupráci se odráží mnoho poznatků, které nám emoční inteligence přináší a díky kterým můžeme lépe chápat naše vlastní jednání, ale i jednání lidí okolo nás během konfliktů, stresových situací nebo vyjednávání.Dozvíte se o zajímavé a tolik potřebné informace amygdale (která se významně podílí na motivaci člověka), o technikách naslouchání, o emoci a emočních vrstvách, o ptačí typologii a mnohé další. Taktéž navážeme na možnosti řešení obtížných situací se zaměstnanci, přineseme účastníkům kurzu komunikační techniky slovní sebeobrany, naučíme je pracovat s emocemi svými, ale i s emocemi zaměstnanců a poskytneme praktický návod, jak se na obtížné nebo nečekané rozhovory preventivně připravit.

 

Verbální a neverbální komuikace

2 900 Kč
Mám zájem

Náš trénink se zaměřuje na rozvoj konkrétních komunikačních oblastí a pomocí nácviku osvědčených technik účastníkům pomůže rozvíjet schopnosti jak v roli posluchače, tak v roli mluvčího.Zaměří se tedy například na to, jak správně naslouchat, jak se přesvědčit, že jsme si rozuměli, tak předávat informace, vyjadřovat názor a dávat zpětnou vazbu – dovednosti, které jsou pro manažera klíčové. A v neposlední řadě se budeme věnovat i neverbální komunikaci, která je mnohem důležitější, než si někdy myslíme.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Happiness at work - jak být šťastnější v práci

2 900 Kč
Mám zájem

Jednodenní seminář na téma štěstí v práci, který Vám při troše skutečné snahy následného vlastniho zapojení v denním životě pomůže k větší spokojenosti v práci, zvýšení vlastní výkonnosti  a osobní motivace a tím vlastní spokojenosti, lepší odezvy od klientů, kolegů, podřízených či nadřízených. Naučíte se jak být schopni lépe řešit stížnosti a reklamace, jak obecně z krizových situací vytěžit maximum a jak pracovat s kritikou. Dozvíte se také o základních principech metody Kaizen, která velmi jednoduchým a účinným způsobem vede ke zvýšení efektivity a k inovaci myšlení, metody, která v rámci malých krůčků vede vpřed a je velmi dobře použitelná i v osobním životě. Závěrem se budeme věnovat troše pozitvního sobectví aneb jak na pečovat o sebe samé.

Kurz je možno absolvovat samostatně či v rámci zvýhodněného balíčku kurzů měkkých dovedností. 

Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Velmi rádi pro vás připravíme jakýkoli z našich kurzů i jako kurz na míru - přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Neváhejte nás kontaktovat.

Mimo speciální ceny za tento kurz ( od 18 000 Kč) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Jakékoli téma upravíme dle vašich potřeb a požadavků. Minimální počet účastníků záleží na vás, maximální počet však 15, z důvodu zachování efektivity a prostoru k diskuzi jeho účastníků s lektorem.

Mystery Shopping profesionálně a s bonusem

Zajistíme Vám profesionální provedení Mystery Shoppingu, tzn. utajené zcela nezávislé návštěvy a kontroly Vašeho zařízení. Tato návštěva a s ní spojená kontrola standardu a poskytovaných služeb Vám zajistí plně objektivní pohled na Váš produkt. Pro provedení Mystery Shoppingu angažujeme profesionály z oboru, kteří mají dlouhodobé zkušenosti a rozhled, nenajímáme studenty či brigádníky bez znalostí problematiky. Tímto přístupem garantujeme vysokou úroveň poskytnutého výstupu. Jako bonus Vám u základních parametrů Mystery Shopper doporučí vhodné nasměrování postupů. Součástí provedeného Mystery Shoppingu je samozřejmě písemný výstup.

Na základě zjištění z Mystery Shoppingu Vám můžeme na míru připravit vhodné vzdělávací programy či individuální koncepční podporu.

Základní obsah Mystery Shoppingu pro ubytovací zařízení: provedení rezervace, check-in, 1x přenocování, zhodnocení pokoje, návštěva 2-3 středisek, check-out, základní bezprostřední ústní výstup, zpracování písemného výstupu

Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.

 

Moderní efektivní koncepce ubytovacích a stravovacích zařízení – individuální dlouhodobá podpora na míru

Plánujete budovat či rekonstruovat ubytovací či stravovací zařízení? Můžeme Vám pomoci mj.:

  • Zvolit správnou kapacitu, koncepci a strategii, což je základem budoucího úspěchu
  • Určit komu, kdy a za kolik Váš produkt nabízet a prodat
  • Zrekapitulovat a optimalizovat projektovou dokumentaci, dispoziční i interiérovou
  • Nastavit standardy zařízení respektující moderní přístupy a trendy
  • Sestavit predikci hospodářské výkonnosti
  • Určit do čeho má a naopak nemá cenu investovat, čas, energii a peníze
  • Zvolit funkční a udržitelné vybavovací předměty, nápomoc s jejich výběrem
  • Nastavit organizační strukturu
  • Hledat a vybrat zaměstnance, kde použít outsourcing, nápomoc s výběrem personálu
  • Nastavit provoz tak, aby byl co nejefektivnější
  • Zajistit potřebný trénink personálu
  • Nastavit prodejní ceny, marketingové a obchodní aktivity před otevřením zařízení
  • Dovést zařízení k úspěšnému otevření
  • Nastavit aktivní nabídku a maximalizovat prodej = maximalizace tržeb!
  • Nastavit zařízení tak, aby co nejlépe fungovalo pro zákazníky, dělalo radost investorům a bylo efektivně provozovatelné
  • …a vše ostatní potřebné pro vybudování a zprovoznění úspěšného zařízení

Koncepční podpora bude sestavena zájemci individuálně na míru. Podporu Vám poskytnou naši přední odborníci z oboru na základě svých letitých osvědčených zkušeností ze stovek zařízení…

Barmanský a baristický kurz

Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.

Co SE O NÁS POVÍDÁ...
Nenašli jste kurz, který by vám vyhovoval?
Zkuste naše kurzy na míru
Sestavte si kurz na míru
Asociace hotelů a restaurací České republiky Z.s.
Revoluční 762/13, 110 00 Praha 1 - STARÉ MĚSTO