Vypsané kurzy

15.5. REZERVACE & UPSELLING

Více


Naučte se efektivně ovládat klíčové strategie pro zvýšení tržeb a posílení vztahu s vašimi hosty(zákazníky) Víte, jak můžete tržby Vašeho hotelu i počet profesionálně provedených rezervací zvýšit?

  • Naučíte se, jak zlepšit prodejnost a optimalizovat využití kapacitu vašeho zařízení.
  • Získáte konkrétní nástroje a techniky, které můžete ihned aplikovat na svém pracovišti

Kurz je určen:

všem, kteří se chtějí zdokonalit a posílit své znalosti v oblasti rezervací a upsellingu, recepčním v malých provozech a pracovníkům rezervačního oddělení. Školení bude přínosné pro mírně pokročilé pracovníky rezervačního oddělení, supervisory, vedoucí rezervačního oddělení, provozní i majitelé hotelů a penzionů.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 865 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 7 míst.

16.5. Trendy a standardy profesionální obsluhy - kurz je již OBSAZEN

Více

Chcete zvýšit počet spokojených zákazníků, kteří se vrací a doporučí Vás?

Jsou Vaši zákazníci stále náročnější?

Ovládáte  základní gastronomická pravidla pro obsluhu a znáte současné trendy? 

Poznejte  základy psychologie zákazníků. Naučte se rozezant typy zákazníků. Jak s nimi jedna

Pro koho je seminář určen?

Pro pracovníky obsluhy a kuchyně, pro pracovníky v kontaktu se zákazníkem, pro vedoucí pracovníky

Co vám kurz přinese?

Zvýšení spokojenosti zákazníků loajalita – doporučování. Zlepšení se v komunikaci se zákazníkem i kolegou. Pochopíte, proč vznikají problémy při komunikaci a jak jim můžete předejít. Zlepšení úspěšnosti prodeje.. Naučíte se lépe řešit konflikty a stížnosti. Zjistíte svůj osobnostní typ a jak se rozvíjet.

pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


17.5. Jak využít AI (nejen) v marketingu pro hotel

Více

Objevte svět umělé inteligence (AI)v hotelnictví spolu s Akademii AHR. Chcete zjistit, jak Vám může Umělá inteligence a její nástroje pomoci zefektivnit Vaši každodenní práci?  Chcete se dozvědět, jak zvýšit pomocí umělé inteligence vaši kreativitu a naučit se správně využívat nástroje AI? Poznejte, jaké jsou příklady a marketingové využití v praxi.

Ve spolupráci s AI Institutem exkluzivně vytvořeno  pro potřeby  hoteliérů.

Kurz je určen

ředitelům hotelu, Marketingovým specialistům, správcům sociálních sítí a všem klíčovým zaměstnancům, kterých se dotýkají marketingové úkony.

Kdy kurz využít

Při každodenní práci napříč organizační strukturou, například u tvorby obsahu, brainstormingu nových nápadů, reportingu, práce s daty nebo tvorby vizuálů. 

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 6 292 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 

pro nečleny: 8 712 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.

Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. 

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci kávové přestávky. 


Zbývá posledních 1 míst.

22.5. Recepční profesionál - Zákaznický servis

Více

Víte, že recepční profesionál je nejlepší vizitkou ubytovacího zařízení? Víte, že vše na hotelu či penzionu začíná a končí na recepci? Chcete vše poznat na konkrétních názorných příkladech ze života?

Seminář je veden názornou, zcela praktickou formou, je zaměřen na základní profesní návyky, dovednosti a činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí. Poznatky ze semináře jsou obratem aplikovatelné v praxi. 

Je určen pracovníkům recepce, supervizorům, vedoucím směny, příp. i pracovníkům v první linii, kteří přicházejí do kontaktu s hostem.

Co Vám kurz přinese:  

Seznámíte se krom obvyklých rutinních procedur s problematikou správného vystupování a profesionální komunikace pracovníků recepce s hostem. Jak proaktivně řešit potřeby zákazníků a předcházet konfliktům. Naučíte se, na co se při komunikaci zaměřit. Osvojit si techniky prozákaznického přístupu (co do úst a mezi gesta recepčního patří a co naopak nepatří). Zjistíte přesně, v čem spočívá skutečná profesionální péče o hosty, která zásadním způsobem ovlivňuje jejich celkovou spokojenost. Pozornost je věnována důležitosti vedení informačních toků a spolupráce a efektivní komunikace mezi střediskem recepce a ostatními odděleními hotelu. Procvičíte si jak a kdy využít proaktivní nabídky služeb.

pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad –

Certifikát AHR ČR 

vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


23.5. Krizové situace v provozu a psychologická podpora

Více

Chcete být dobře psychologicky připraveni na krizové situace ve vašem hotelu či restauraci?

Potřebujete si být více jistí tím, jak se zachovat, když se ve vašem provozu stane nenadálá stresující událost, jako např. závažný úraz, živelná katastrofa nebo třeba přepadení či se setkáte s agresivním chováním?  Zkrátka chcete být lépe připraveni na mimořádné krizové situace ve vašem provozu?  

Kdy kurz využít

To, co se na kurzu naučíte, využijete v praxi, když se setkáte s nenadálou mimořádnou událostí v provozu. Jako např. náhlé úmrtí či úraz, živelná katastrofa, násilí, přepadení či vloupání, krádež, výhružný telefonát., ale i kontaktu s agresivním hostu a další. Tyto situace, ale můžete zažít i ve vašem každodenním životě, když se potřebujete uklidnit před náročným úkolem nebo se prostě jen tak chcete cítit lépe a být lépe psychicky připraveni na to, co nám běžný život přináší.

Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.  Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu.

V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Zbývá posledních 3 míst.

11.6. HOUSEKEEPING, modul III.

Více

Zajímáte se o sledování a řízení nákladů na úseku Housekeepingu související s fluktuací či absencí pracovníků?  Řešíte, jaká je motivace a spokojenost členů Vašeho týmu? Nebo Vás zajímá vše, co se vzdělávání pracovníků Housekeepingu týká?

Porozumíte lépe řízení nákladů. S přihlédnutím k tomu, že jeden z největších nákladů, a nejen na oddělení Housekeepingu, představují náklady na zaměstnance.

Naučíte se definovat vzdělávací potřeby a sestavit tréninkové plány, které zaujmou a zajistí profesní rozvoj Vašeho týmu. Jak efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Co lze očekávat od řadových zaměstnanců, jak je motivovat, jak je trénovat a jak si je i udržet

Kurz je určen majitelům a provozovatelům ubytovacích zařízení, vedoucím pracovníkům Housekeepingu a celkově všem, kteří se na řízení tohoto úseku podílejí. Stejně jako řadovým zaměstnancům, kteří si chtějí osvojit praktiky efektivní komunikace.

Seminář je volným pokračováním seminářů Housekeeping I. a II.  Absolvování těchto modulů není podmínkou k účasti na modulu III.


Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 5 445 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


pro nečleny: 8 470 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady.
Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR  vztahující se k tomuto odbornému kurzu.  V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.



13. 6. Revenue management II.

Více

Máte už znalosti základů Revenue Managementu z předchozích kurzů či publikací a chcete si vyzkoušet, jak funguje příprava předpovědi tržeb či rozpočtu? Pojďte s námi zjistit, jak funguje svět Revenue managementu a jak naše rozhodnutí o cenové politice mohou změnit finanční výsledky.  

Kurz je určen

Revenue managerům, majitelům hotelů, vedoucím rezervačního oddělení či oddělení recepce, kteří pracují s cenou a segmentováním ubytovacích kapacit a v budoucnu je čeká práce na přípravách rozpočtu nebo forecastu. Pro pracovníky, kteří již mají alespoň částečný teoretický základ Revenue managementu z předchozích kurzů či publikací a chtějí si znalosti rozšířit.  Kurz není příliš vhodný pro povozy menšího formátu.

Co Vám kurz přinese: 

Pomůžeme Vám rozvinout hlouběji vaše znalosti Revenue Managementu a vyzkoušet si přípravu forecastu a rozpočtu. Společně nahlédneme do procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb. Oproti kurzu Revenue Management I., který je spíše teoretický, je II. část naopak více zaměřena na praktické příklady a individuální cvičení. Účastníkům doručujeme vzít si s sebou notebook pro praktická cvičení

Kdy kurz využít

  • Chcete-li lépe porozumět procesu vlivu segmentace a cenotvorby na maximalizaci tržeb
  • Chcete-li lépe porozumět procesu přípravy rozpočtu a forecastu a vyzkoušet si přípravu na praktickém cvičení 
  • Chcete-li lépe pochopit cíl uplatňování Revenue managementu
Přihlaste se zde
pro členy AHR ČR: 7 260 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.

pro nečleny: 9 680 Kč vč. DPH

Účastníci obdrží studijní podklady. Po absolvování kurzu je uchazečům vystaven doklad – Certifikát AHR ČR vztahující se k tomuto odbornému kurzu. V ceně kurzu je malé občerstvení v rámci dvou kávových přestávek.


Uzavřený kurz - kurz na míru vaší organizace

Více
Lektor: bude upřesněno

Nenašli jste pro vás potřebná témata?

Raději byste měli kurz na klíč ve vašem zařízení dle konkrétních přání a požadavků?

Rádi pro vás takový kurz zorganizujeme, přesně šitý na požadavky a potřeby vaší organizace. Mimo speciální ceny za tento kurz (od 24 000 Kč + DPH) a školení ve vaší organizaci máte možnost do skladby školení přímo zasáhnout. Veškeří naši lektoři jsou odborníci z oblasti hotelnictví či gastronomie s dlouholetou praxí. Dokáží předat mnoho potřebných a cenných praktických informací.